Derbi DXR 250 viritys

Keskustelua SMC mönkijöistä.
Avatar
Oniminus
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 08 Joulu 2006 18:13
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Oniminus »

sLan kirjoitti:??? 300cc mäntiä 250 lohkoon? taitaa olla cbw300 ja 250 kuitenkin kaks eri konetta?
en tiiä mut uskon että AHDASTA TULEE.
Kylläpä ne ovat suht samat koneet mutta isommalla sylinterikoolla. Ainakin mitä räjäytyskuvat kertovat. Lamoksellekkin kun soitin ja kysyin ko. asiasta niin sanoitavat että menevät suoraan heittämällä kiinni mutta porautuksen jälkeen sylinterin seinämä on enää vain 2mm mutta onpahan noita tiukempiakin koneita rakennettu 1.5mm sylinteriseinillä :wink:
Nopeat elävät.
Kuolleet eivät!
sLan
4WD
Viestit: 144
Liittynyt: 23 Touko 2006 14:32

Viesti Kirjoittaja sLan »

en oo viel tota manuskaa saanu käteen. onkos näissä muuten irtonaiset sylinteriputket vai kuinka? ite en luottais idän sekametelisoppametalliin niin paljoa että uskaltaisin niin ohueks koneistaa. jos on irto holkit niin vois porauttaa reijät isommille.
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
deeäksär
4WD
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Heinä 2006 09:31

Viesti Kirjoittaja deeäksär »

täh? eikö 300 ookkaan ykspyttynen kiuas?? :oops: sittenhän se on lähes kiinnostava laite! :shock:
Derbi250
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Tammi 2007 19:38

Viesti Kirjoittaja Derbi250 »

Tossa ois kuva http://www.standardmoto.com/ishow/s/sta ... engine.htm

jos se nyt tommonen edes on?? :?:
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

mistähän noihin sais parempia puola-tulpanjohto yhdistelmiä?
miguli
6WD
Viestit: 312
Liittynyt: 15 Maalis 2007 20:11
Mönkijä:: oli
Paikkakunta: eteläinen häme

Viesti Kirjoittaja miguli »

Eri asemien bensiineilläkin on vaikutusta kulkuun aika tavalla
k-mies
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Helmi 2007 20:11
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja k-mies »

V-power jyrää. muuta en nykyisin tankkaakaan.

Kyseessä siis tuo 300cc versio.
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

ja kerpele,tästä kylästä ei saa mistään Vpoweria :(
normi ysikasia oon teboililta laittanu...ja hyvin tuntuu menevän
deeäksär
4WD
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Heinä 2006 09:31

Viesti Kirjoittaja deeäksär »

hehee! mä olen todennut että ainoa keino saada vauhtia lisää on vetää päätä kumaraan :prayer:
michael tehoputki
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 26 Joulu 2006 23:48

Viesti Kirjoittaja michael tehoputki »

:D niin noista virityksistä onko kellään tieto jos laittaa 300 männät ja porauttaa sylinterin niin kestääkö lohko. kuulin et kannen avartaminenkin piristäisi tätä berbin konetta. niin olen itse ollut yhteydessä lamos oy ja sopinut sieltä hiukan piristys ruisketta derbiini luultavimmin just toi 300 muuttaminen on ollut jutuissa ja kannen avartaminen. jos jollain on hyviä kokemuksia lisä tehoista olinsin halukas kuulemaan lisää. nyt on vain tehari ja isommat suutimet. ulko kuori on modattu melkein kokonaan uusiksi.
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

kukaan laittanu 32 takaratasta 06 derbiin?että jaksaako se sit viel kulkee?
Miska
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 01 Huhti 2007 11:36
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miska »

DeRBidxr kirjoitti:kukaan laittanu 32 takaratasta 06 derbiin?että jaksaako se sit viel kulkee?
Mulla on 32 takaratas -05 Derbissä ja vakio eturatas ihan hyvät välit matka-ajoon mutta tuntus vähän siltä että tarvis vaihtaa 1 hampaan pienempi eturatas
junkki
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Tammi 2008 22:39
Paikkakunta: Kontiolahti Mönkkäri: Derdi dxr 250

Viesti Kirjoittaja junkki »

Onko kellään kokemusta noista lamoksen tuplakaasareista? Ite aattelin derbiin laittaa, lamokselta kuulemma sais 30mm kaasarinkin joka kävis suorilla kiinni.
Milan1
3WD
Viestit: 93
Liittynyt: 11 Syys 2007 21:46
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Milan1 »

junkki kirjoitti:Onko kellään kokemusta noista lamoksen tuplakaasareista? Ite aattelin derbiin laittaa, lamokselta kuulemma sais 30mm kaasarinkin joka kävis suorilla kiinni.
Juu kertokaahan kommentteja nuista tuplista,eli millainen homma saada toimimaan ja oliko niistä tuomaan lisää tehoa? onko lamoksella 30mm kaasareita?? ei ainakaan sivuilla ole näkynyt....
Avatar
Hiltsi
4WD
Viestit: 167
Liittynyt: 12 Tammi 2007 23:30
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Hiltsi »

Mulla on vähän isompi kaasari vehkeessä ja hyvin pelittää. Tässä ohjeet http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... ht=#114941

Vääntöä tulee mukavasti ja nopeuskin kasvaa jotain 8-12 km/h lisää.
Derbi DXR 250 '07 L7e exä.
Dinli 904 -08
http://www.NCQuads.com
Vastaa Viestiin