sLan kirjoitti:??? 300cc mäntiä 250 lohkoon? taitaa olla cbw300 ja 250 kuitenkin kaks eri konetta?
en tiiä mut uskon että AHDASTA TULEE.
Kylläpä ne ovat suht samat koneet mutta isommalla sylinterikoolla. Ainakin mitä räjäytyskuvat kertovat. Lamoksellekkin kun soitin ja kysyin ko. asiasta niin sanoitavat että menevät suoraan heittämällä kiinni mutta porautuksen jälkeen sylinterin seinämä on enää vain 2mm mutta onpahan noita tiukempiakin koneita rakennettu 1.5mm sylinteriseinillä
en oo viel tota manuskaa saanu käteen. onkos näissä muuten irtonaiset sylinteriputket vai kuinka? ite en luottais idän sekametelisoppametalliin niin paljoa että uskaltaisin niin ohueks koneistaa. jos on irto holkit niin vois porauttaa reijät isommille.
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
niin noista virityksistä onko kellään tieto jos laittaa 300 männät ja porauttaa sylinterin niin kestääkö lohko. kuulin et kannen avartaminenkin piristäisi tätä berbin konetta. niin olen itse ollut yhteydessä lamos oy ja sopinut sieltä hiukan piristys ruisketta derbiini luultavimmin just toi 300 muuttaminen on ollut jutuissa ja kannen avartaminen. jos jollain on hyviä kokemuksia lisä tehoista olinsin halukas kuulemaan lisää. nyt on vain tehari ja isommat suutimet. ulko kuori on modattu melkein kokonaan uusiksi.
DeRBidxr kirjoitti:kukaan laittanu 32 takaratasta 06 derbiin?että jaksaako se sit viel kulkee?
Mulla on 32 takaratas -05 Derbissä ja vakio eturatas ihan hyvät välit matka-ajoon mutta tuntus vähän siltä että tarvis vaihtaa 1 hampaan pienempi eturatas
Onko kellään kokemusta noista lamoksen tuplakaasareista? Ite aattelin derbiin laittaa, lamokselta kuulemma sais 30mm kaasarinkin joka kävis suorilla kiinni.
junkki kirjoitti:Onko kellään kokemusta noista lamoksen tuplakaasareista? Ite aattelin derbiin laittaa, lamokselta kuulemma sais 30mm kaasarinkin joka kävis suorilla kiinni.
Juu kertokaahan kommentteja nuista tuplista,eli millainen homma saada toimimaan ja oliko niistä tuomaan lisää tehoa? onko lamoksella 30mm kaasareita?? ei ainakaan sivuilla ole näkynyt....