CPI kesä kuosissa
Viimeksi muokannut Barossa, 20 Huhti 2007 17:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Joo, mut pikku tumut onkin ihan paikallaan tälleen la iltana.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- 4WD
- Viestit: 208
- Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
- Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön
hyvä sumppi ku kuvia laittanu hieno kampe on, laittakaas muutkin paljon videoita ja kuvia mönkijöistänne
mutta minnekkäs on kadonnut sumpin cpi:stä pakokaasun kierrättimet..
auttokos poistaminen kulkuun mitenkään?
mutta minnekkäs on kadonnut sumpin cpi:stä pakokaasun kierrättimet..

auttokos poistaminen kulkuun mitenkään?

Seven months still to go...
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
Kierrättimet lähti kun pakoputki halkesi hitsisaumasta ja vaikutuksesta en osaa oikeen sanoa ehkä ääneen vaikuttivat hiukan kun kerran on noi vapaasti virtaavat vaimentimet niin äänet kuuluu ihan komeesti..
Ja tuo madallus hoitui kun näytti vähän hitsipuikkoa.on muuten pirun mukava ajella näillä renkailla kun vertaa alkuperäisiin.samalla vaihdoin 36 takarattaan ja nyt gps mukaan huiput 98kmh ja vielä tarttis kokeilla 32 kun tuntuu huutavan noi kierroset vieläkin niin pirusti..
Ja tuo madallus hoitui kun näytti vähän hitsipuikkoa.on muuten pirun mukava ajella näillä renkailla kun vertaa alkuperäisiin.samalla vaihdoin 36 takarattaan ja nyt gps mukaan huiput 98kmh ja vielä tarttis kokeilla 32 kun tuntuu huutavan noi kierroset vieläkin niin pirusti..
Rattaat 36/37/38 löysin motoraumasta joihin sorvautin oikean kokoisen keski reiän,tuolla vakio 40 rattaalla kulki näillä renkailla 83kmh gps mukaan ja tuolla 36 sen 98kmh ja ei se mitään pahasti hyydy ylämäkiin joten ajattelin kokeilla vielä sitä 32 takaratasta.Ja jousituksesta etu päässä vaihdoin iskarin kulmaa hitsaamalla ala osaan uuden kiinnitys paikan ja takana periaatteessa sama homma,jäykistyi samalla sopivasti kun tuo kulma muuttui.On muuten näissä vehkeissä ihan eri jäykkyyksillä olevia taka iskareita mitä ollaan vertailtu porukassa mullakun hajos toi alkuperäinen iskari "pienen" loikan jälkeen jäällä niin tilalle tuli paljon jäykempi..Jompe kirjoitti:Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
Ei käy päinsä koska jousen kantavuus pienenee merkittävästi. Ei onnistu rälläkkämadallus nykyään autoissa, tarkastavat jouset ja jos on rälläköity niin hylkäys tulee. Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
Kylätason mönkijäkuski
Jumalaut, tälläkin on epäilemättä työllistetty noin 100 suomalaista! Nerokasta!Koheltaja kirjoitti:Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
