CPI kesä kuosissa

Keskustelua SMC mönkijöistä.
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

CPI kesä kuosissa

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Kuva
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Kauhian iso kuva, tuolla pienempi hetken aikaa:
http://kuvablogi.com/nayta/319150/
Hieno peli.. :D
Viimeksi muokannut Barossa, 20 Huhti 2007 17:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

jep sori toi kuvan koko kun tuli pienissä tumuissa laitettua;)
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Joo, mut pikku tumut onkin ihan paikallaan tälleen la iltana.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
veevee
2WD
Viestit: 55
Liittynyt: 01 Elo 2006 15:02
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja veevee »

oot vissii madaltanu tota peliä? miten?
komee vehje!
tähä ei käy mikään
4WD
Viestit: 208
Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön

Viesti Kirjoittaja tähä ei käy mikään »

hyvä sumppi ku kuvia laittanu hieno kampe on, laittakaas muutkin paljon videoita ja kuvia mönkijöistänne

mutta minnekkäs on kadonnut sumpin cpi:stä pakokaasun kierrättimet.. 8)
auttokos poistaminen kulkuun mitenkään? :twisted:
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Kierrättimet lähti kun pakoputki halkesi hitsisaumasta ja vaikutuksesta en osaa oikeen sanoa ehkä ääneen vaikuttivat hiukan kun kerran on noi vapaasti virtaavat vaimentimet niin äänet kuuluu ihan komeesti..
Ja tuo madallus hoitui kun näytti vähän hitsipuikkoa.on muuten pirun mukava ajella näillä renkailla kun vertaa alkuperäisiin.samalla vaihdoin 36 takarattaan ja nyt gps mukaan huiput 98kmh ja vielä tarttis kokeilla 32 kun tuntuu huutavan noi kierroset vieläkin niin pirusti..
Jompe
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 19 Huhti 2007 14:33

Viesti Kirjoittaja Jompe »

Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

eli miten madalsit?lämmitit jousia?vai siirsit niitten esikiristimien lukkojen paikkoja?
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

Jompe kirjoitti:Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
ihan lamokselta niitä saa,tosin toi 36h vaatii sen "hubin" pakillisissa ja maksaa yhteensä 100€
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 20:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Jompe kirjoitti:Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
Rattaat 36/37/38 löysin motoraumasta joihin sorvautin oikean kokoisen keski reiän,tuolla vakio 40 rattaalla kulki näillä renkailla 83kmh gps mukaan ja tuolla 36 sen 98kmh ja ei se mitään pahasti hyydy ylämäkiin joten ajattelin kokeilla vielä sitä 32 takaratasta.Ja jousituksesta etu päässä vaihdoin iskarin kulmaa hitsaamalla ala osaan uuden kiinnitys paikan ja takana periaatteessa sama homma,jäykistyi samalla sopivasti kun tuo kulma muuttui.On muuten näissä vehkeissä ihan eri jäykkyyksillä olevia taka iskareita mitä ollaan vertailtu porukassa mullakun hajos toi alkuperäinen iskari "pienen" loikan jälkeen jäällä niin tilalle tuli paljon jäykempi..
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

eli lähemmäs napaa teit uuden paikan?mahtaako noi kiinan tolpat kestää sellasen kulman?madallus vähä polttelis mutta kun ei raaski niitä jousia ostaa..ite ajattelin jos tekis uudet jousilautaset molempiin päihin...
veevee
2WD
Viestit: 55
Liittynyt: 01 Elo 2006 15:02
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja veevee »

eikös madallus onnitus ihan vaa leikkaamalla jousesta kierros tai useampi pois? ainkin autossa se käy päinsä
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ei käy päinsä koska jousen kantavuus pienenee merkittävästi. Ei onnistu rälläkkämadallus nykyään autoissa, tarkastavat jouset ja jos on rälläköity niin hylkäys tulee. Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
Kylätason mönkijäkuski
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

Koheltaja kirjoitti:Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
Jumalaut, tälläkin on epäilemättä työllistetty noin 100 suomalaista! Nerokasta! :lol:
Vastaa Viestiin