mäntsälänkuningas kirjoitti:Eikös näideen palstojen tehtävä ole olla meidän mönkääjien äänitorvi?
Olisin itse kovin pettynyt jos vastaavissa tilanteissa vain vaijettaisiin! Mitä itse tekisit kyseisessä tilanteessa??? Olisit hiljaa ja toivoisit, että naapurille käy samoin ettet olisi ainoa petetty ja kärsisit kiltisti???
Jos mustamaalaamiseksi luokitellaan se, että uskaltaa pitää omista oikeuksistaan kiinni ja kertoo niisä muillekkin. Eikä anna minkään tahon olipa se iso tai pieni kyykyttää sen vuoksi kun " ei se edellinenkään valittannut" tai "mitä toi heppu meille mahtaa" meinigillä! Olet oikeassa etten tee kyseiselle yritykselle positiivistä pr.ää ja tollaisen kohtelun jälkeen kysynkin "MINKÄ V...N TAKIA TEKISIN?"
Tottakai asiasta pitää tehdä julkinen, siinä olen samaa mieltä. Se vain on jotenkin paljon uskottavampaa kun on muutakin asiaa palstalle kuin jonkun liikkeen haukkuminen.
Näitä sivuja lukevat kuitenkin monet maahantuojat ja myös kirjoittelevat tänne. Ihmisillä on erilaisia etuja ajettavinaan....
itsellä ei ole muuta sanottavaa kuin hyvää lamoksesta, ehkä sun mäntsälän mies kannattais soittaa sinne ja puhua asiat selväksi, mulle ainakin tullut aika järkevä kuva ns. kalanaamasta.
en usko että noinkin uusi firma kuin lamos haluaisi pilata maineensa heti, onhan niilläkin varmaan laitteita millä itse ajaa ja ei bensa korkkikaan kauheesti niille maksa.
Kyseisen asian Lamoksen näkökulma on seuraavanlainen
asiakas soitti että hänen mönkijänsä on syttynyt sähköjohdoistaan palamaan
sovittiin puhelimessa että asiakas tuo itse laitteensa tänne meille katsottavaksi että mitä tehdään.
laite tuli meille "valmiiksi"purettuna että siinä laite laita kuntoon
tutkin laitteen ja totesin akku täynnä johtosarja palanu pääsulake puuttui kokonaan soitin asiakkaalle ja kyselin sulakkeesta asiakas sanoi
että pääsulake oli ehjä mutta unohti tuoda sen tänne????
kyselimme smc:n edustajalta että mitä tehdään vastaus oli että ei ole takuun alainen työ
joka tapauksessa Lamos tilasi uuden johtosarjan tehtaalta
johtosarja tuli ja asennettiin laite käyntiin ja huomattiin että mm cdi boksi oli vielä rikki...
laite tuli kuntoon 18.5 noin kello kolme jolloin soitin asiakkaalle että laite on
kunnossa asiakas ilmoitti heti lähtevänsä hakemaan laitetta
laitteessa toimisivat kaikki sähköjärjestelmään liittyvät osat
ainakin ennen lähtöä.
lyhyesti
koko remontin maksoi Lamos Oy
smc:n johtosarjan palaminen pitäisi olla täysi mahdottomuus (ainakin sulake ehjänä)
sen lisäksi asiakas oli purkanut mönkijän kokonaan soittamatta/kysymättä meiltä että mitä tehdään.
laitteella ei ole ajettu metriäkään täällä. (miksi olisi???)
tankin korkki oli foliolla korjattu tänne tullessaan(asiakas osti lähtiessään uuden korkinkin vielä)
remontin kesto oli aikas pitkä 8 viikkoa johtuen monestakin asiasta
Lamos Oy harkitsee perättömien viestien kirjoittajaa vastuuseen tahallisesta vahingonteosta Lamos Oy:lle
jos on jotain kysyttävää kyseisestä asiasta voi soittaa minulle
Viitaten keskusteluihin Lamos Oy:n edustajan kanssa, lukitsen tämän keskustelun ja sitä ei tule poistaa moderaattoreiden toimesta.
Jos asiasta on kysyttävää, niin voi soittaa Lamoksen edustajalle tai minulle.
Heikki Hautala
040-7152000
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Tämän topikin asiaosapuolilla on nyt mahdollisuus lisätä kommenttinsa tähän viestiketjuun. Topic on siis jälleen auki. Kun kommentit laitettu, topic suljetaan lopullisesti.
Muiden kuin asianosaisten kirjoitukset tullaan poistetaan
Ettepäin
Olemme käyneet sovittelevia keskusteluja lamos oy:n kanssa ja olemme päässyt asiassa kumpaakin osapuolta tyydyttävään ratkaisuun
Keskustellessamme lamos oy:n edustajan kanssa totesimme yhdessä, että ylireagoitia oli tapahtunnut kummankin osapuolen taholta. Nyt kuitenkin sopu on palannut ja se on kai tärkeintä!
Siitähän oli aiemmin kokoonkutsu, mutta vahvistakaas vielä!!!
Ettepäin