Derbin omistaja
Derbin omistaja
eli ostin dxrrän tossa n.2kk sitte,1000km ajettuna(oli se eka huolto tehty:D)eli sai siis samontein ajaa täysii,nyt jo ajanu melki 2000km
joo noista huolloista,että pitäskö se tonnin välein viedä huoltoon?koska kuka tahansa osaa itekki kattoo ketjut,vaijerrit,nesteet ja muut.ja vissii aika kallista hommaaki?
joo noista huolloista,että pitäskö se tonnin välein viedä huoltoon?koska kuka tahansa osaa itekki kattoo ketjut,vaijerrit,nesteet ja muut.ja vissii aika kallista hommaaki?
-
- Noppeli
niin minkä värinen? toivottavasti saman näkönen rajoitin kuin pienemmässä mallissa (dfw 50)
noi ohittimet maksaa ihan tuhottomasti jos menee ostamamaan (keskimäärin 150 e) että.. olis ihan mukava tietää. jos saisit jotain kuvaa siitä niin kiitos
noi ohittimet maksaa ihan tuhottomasti jos menee ostamamaan (keskimäärin 150 e) että.. olis ihan mukava tietää. jos saisit jotain kuvaa siitä niin kiitos

Derbi Dfw 50 mönäri vuoden 05- malli
kurviin 50 kilsaa tunnissa neljälla tai kahdella pyörällä ja matka jatkuu.
keulimisrauta sano että moi
kurviin 50 kilsaa tunnissa neljälla tai kahdella pyörällä ja matka jatkuu.
keulimisrauta sano että moi
ei sytytystä katkovaa ainakaan. CDI ilmeisesti myöhästää sytkää estäen kierrosten ylittymisen. eli tavallaan on k-rajotin. yleinen käytäntö CDI-sytkä koneissa.
mitä nopeammin kone pyörii sitä suurempi jännite tulee magneetolta. CDI haistelee sen jännitteen ja toimii sen mukaan. näin ollen vastuksella saadaan pudotettua jännitettä ja huijattua CDI:tä.
jos olen väärässä, saa korjata. otan vastaan kaiken palautteen, paitsi mikä liittyy ulkonäkööni
mitä nopeammin kone pyörii sitä suurempi jännite tulee magneetolta. CDI haistelee sen jännitteen ja toimii sen mukaan. näin ollen vastuksella saadaan pudotettua jännitettä ja huijattua CDI:tä.
jos olen väärässä, saa korjata. otan vastaan kaiken palautteen, paitsi mikä liittyy ulkonäkööni

"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-