JJP kirjoitti:Ite oon aina tehny letkuni itse.Turhaa maksaa tekemisestä kenellekkään jos ei osta tehdasvalmista.
nojoo, mut toipa nyt ei taida kaikille olla mahdollista, jos ei ole tommoses paikkaa töissä, jos ei sitte puutarhaletkusta tee?
Tjaa miksei teräspunosletkusta voi vaikka omassa keittiössä tehdä?
Banjot yms liittimet on vaan suht arvokkaita,tietenkin kaupasta riippuen.
Autopuolen racingkaupat myy letkuja sun muita osia.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Tosta öljynvaihdosta askarruttaa että tyhjentyykö tosiaan kaikki öljy moottorista jos pelkän öljysäiliön pohjatulpan avaa.
Ohjekirjassa neuvotaan näin mutta luulis että moottorin pohjaltakin pitää joku proppu avata.
Paljonko koneeseen menee öljyä,tossa alkuperäisessä ohjekirjassa puhutaan 1,9-2,1l mutta suomenkielisessä sanotaan että laita 1,5l ja lisää tarvittaessa.
Sinne jää se mitä jää.Miksi se ihan kuivaksi pitäisi saada?Mittaa paljon tulee ulos jos epäilyttää.
Ei kannata ottaa moisesta stressiä.
Niin laitat sen 1.5L tai mitä ikinä säiliöön mahtuu,käytät käynnissä ja kattelet tikusta paljonko laitetaan lisää.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
1,5 litraa oli vähän liikaa. Tai sitten mun mittanokkakannu näyttää väärin... Valuttelin vähän pois ja annoin koneen käydä hetken. Oli yläviivan kohdalla ja kun heitti pienen lenkin ajaen, oli suht viivojen välissä. Öljynvaihtoon meni vähemmän aikaa kun tuon H4:sen vaihtoon
Ja Bike World pyytää tuosta Predatorin suodattimesta yli 10€ Onneks löytyy halvempia vaihtoehtoja netin kautta...
kate kirjoitti:Tosta öljynvaihdosta askarruttaa että tyhjentyykö tosiaan kaikki öljy moottorista jos pelkän öljysäiliön pohjatulpan avaa.
Ohjekirjassa neuvotaan näin mutta luulis että moottorin pohjaltakin pitää joku proppu avata.
Jännä, Dinlissä on sama kone ja mun mielestä ohjekirjassakin käskettiin avata proput sekä säiliöstä että koneen alta. Pohjapanssarissa ainakin oli vakiovarusteena reiät molempien kohdalla.
MikeK kirjoitti:1,5 litraa oli vähän liikaa. Tai sitten mun mittanokkakannu näyttää väärin... Valuttelin vähän pois ja annoin koneen käydä hetken. Oli yläviivan kohdalla ja kun heitti pienen lenkin ajaen, oli suht viivojen välissä. Öljynvaihtoon meni vähemmän aikaa kun tuon H4:sen vaihtoon
Ja Bike World pyytää tuosta Predatorin suodattimesta yli 10€ Onneks löytyy halvempia vaihtoehtoja netin kautta...
Mihin päin Espoota villikissa tuli? Mulla samanlainen, kun kerran samoilla kulmilla ollaan niin pitäskö käydä jossain ajelee?
Ite tässä Espoon Keskuksen lähellä. Keskiviikkona ajattelin lähtee.
atmos kirjoitti:Mihin päin Espoota villikissa tuli? Mulla samanlainen, kun kerran samoilla kulmilla ollaan niin pitäskö käydä jossain ajelee? Ite tässä Espoon Keskuksen lähellä. Keskiviikkona ajattelin lähtee.
Tapiolassahan oma majailee. Keskiviikko menee kalastaessa, mutta eiköhän tässä joku päivä kerkeä ajelemaan.
Kyllä se koneen pohjaproppu kannatti avata öljynvaihdossa,koneesta tuli vielä 0,6l öljyä ja suodattimestakin vielä vähän vaikka pönttö olikin jo tyhjä.Eihän se tulevaisuudessa niin tarkkaa ole mutta näin ekalla kerralla kun ei tiedä mitä litkua ovat sinne laittaneet tehtaalla niin saa kaikki pois.
2 litraa melko tarkkaan meni öljyä.
Suodatin(HF112) maksoi lamoksella 4,50€.
Tulipahan kokeiltua ajelua ilman Noise killeriä. Hitto mitkä ÄÄNET lähti Mutta ruuvasin heti tallissa killerin takas. Sijaitsee asuntojen alapuolella ja ilman killeriä mulla kohta ei ole koko tallia
kate kirjoitti:Millasia vakuutusmaksuja ootte joutunut makseleen näistä?(olihan tästä juttua aikasemminkin mutta mikä on tilanne nykyään)
Ollu maxi 800 canan vakuutus turvassa ja ollut kohtuuhintanen 170€ liikenne+osakasko,nyt sitten tuli wildcatin vakuutusmaksu turvasta 320€.
Saa ny nähdä miten perustelevat että lähes puolta pienemmässä laitteessa on näin paljon suurempi vakuutusmaksu kun canassa.
No vihdosta viimein tuli turvasta lausunto asiasta,perustelivat sen sillä että cana lasketaan työmönkijäksi ja että smc mönkijöillä on tapahtunut enemmän vahinkoja kuin canoilla.Olivat myöskin nostaneet roimasti mönkijöitten vakuutusmaksuja 2009 vuonna mutta korotus ei koskenut vanhoja vakuutuksia ja tämä minunkin vakuutus oli otettu 2008.Että huhhuh näitä selityksiä,mutta eikun yhtiö vaihtoon samantien.