SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja kastemato »

Jani_rr kirjoitti: Paikallinen mönkkärikauppias suosittele leo vincea. Pienellä modauksella menee ja vaihto hinta kuulosti hyvälle, jos sen heiltä ostan. slipari maksaa about 380€ + asennus
Vois muuten saada melko sopivasti vaikka ebaystä tollasen leovincen. Ulkonäkö on sitte toinen kysymys, jos meinaan on ihan se perus ferrexin harmaa leovince niin jää ainakin omasta pois :)

*edit
Sehän on näköjään tuo x3 joka taas on ihan hyvännäköinen. ja n.300€ saksasta plus pari kynppiä postikuluja, joten ei siinä hirveitä siis säästä
Jani_rr
6WD
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

kastemato kirjoitti:
Jani_rr kirjoitti: Paikallinen mönkkärikauppias suosittele leo vincea. Pienellä modauksella menee ja vaihto hinta kuulosti hyvälle, jos sen heiltä ostan. slipari maksaa about 380€ + asennus
Vois muuten saada melko sopivasti vaikka ebaystä tollasen leovincen. Ulkonäkö on sitte toinen kysymys, jos meinaan on ihan se perus ferrexin harmaa leovince niin jää ainakin omasta pois :)

*edit
Sehän on näköjään tuo x3 joka taas on ihan hyvännäköinen. ja n.300€ saksasta plus pari kynppiä postikuluja, joten ei siinä hirveitä siis säästä
Tuossa hinnassa oli killeri mukana. Pelkästään race käyttöön jotain kymppejä halvempi. Ei sinänsä paha hinta. Prätkään verrattuna ilmainen... GPR:n slipari käy myös.

Nii ja hinnathan ovat ihan All rightin lista hinnat..
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
kastemato
6WD

Tilasin ison lätäkön takaa motoworksin sliparin (predatorin), jäi alle 200€ kuluineen. Jos ei siis tulliin napsahda :lol:

Moottoripyöräily on tässä maassa muutenkin yli-hinnoiteltua ja yli-arvostettua puuhaa.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

kastemato kirjoitti:Tilasin ison lätäkön takaa motoworksin sliparin (predatorin), jäi alle 200€ kuluineen. Jos ei siis tulliin napsahda :lol:

Moottoripyöräily on tässä maassa muutenkin yli-hinnoiteltua ja yli-arvostettua puuhaa.

Linkkiä kyseiseen puljuun vai oliko yksityiseltä :?:
Jani_rr
6WD

kastemato kirjoitti:Tilasin ison lätäkön takaa motoworksin sliparin (predatorin), jäi alle 200€ kuluineen. Jos ei siis tulliin napsahda :lol:

Nii se on vielä matkalla? Sit makselee tullit jos ne alkaa niitä tivaamaan. :) Linkkiä jakoon.
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Vaihdatteko slipareita vakio alkukäyrään vai REn?
Jos teillä on jo REn putkisto niin sitten siihen voi kyllä sliparia vaihdella,vakiosta en sitten tiedä.

En löytänyt vieläkään interneetistä kunnon pipe shootouttii että vois oikeesti verrata että mikä FS putki on paras.
Leo Vincee mä kartan kuin ruttoa.

Tulli pitää maksaa ennen kuin saat tavaran,tulli kyllä ilmoittaa.
Mitä ois maksanut FS putki? Ne ei yleensä ole kuin 100e kalliimpia paketteja..
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Jani_rr
6WD

JJP kirjoitti:Vaihdatteko slipareita vakio alkukäyrään vai REn?
Jos teillä on jo REn putkisto niin sitten siihen voi kyllä sliparia vaihdella,vakiosta en sitten tiedä.

En löytänyt vieläkään interneetistä kunnon pipe shootouttii että vois oikeesti verrata että mikä FS putki on paras.

"RE":n Kerrotko vähän lisää Leo Vincestä?
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Mitäs mä siitä kertoisin? En vain itse koskaan hankkisi.Ei oikein minkään näköisiä eikä kukaan ole koskaan merkkiä ylistänytkään.
Tollasen leo vincen 380e + ASENNUS hinnalla sais maailmalta FS putken ja vielä kopan kaljaa. :D
Kuvasteita
Jani_rr
6WD

JJP kirjoitti:Mitäs mä siitä kertoisin? En vain itse koskaan hankkisi.Ei oikein minkään näköisiä eikä kukaan ole koskaan merkkiä ylistänytkään.
Tollasen leo vincen 380e + ASENNUS hinnalla sais maailmalta FS putken ja vielä kopan kaljaa. :D
Pärähti vaan korvaan tuo *vältän kuin ruttoa*... En minäkään tuosta Leo vincestä ole mitään kuullut, en hyvää enkä pahaa. Jaan vaan tietoa mitä mulle kerrottin, kun tämä asia voi olla ajankohtainen muillakin, niin porukkaa varmaan myös kiinnostaa jos jengi alkaa jotain tuotetta mollaamaan (Lähinnä minkä takia). Muokkaamaan kun kuitenkin joutuu, niin tokihan mikä tahansa slipari käy. En meinaa alkaa kalliilla tuota omaani varustamaan, kun todnäköisesti isompaan vermeeseen siirryn jossain vaiheessa. Makuasioita...
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
kastemato
6WD

JJP kirjoitti:Vaihdatteko slipareita vakio alkukäyrään vai REn?

Tulli maksetaan vaan jos paketti sattuu osumaan silmään. Niille tulee niin paljon romua nykyään ettei ne kaikkia ehdi. Ja sekin vaikuttaa että minkä hinnan lähettäjä on siihen merkannu, monet kun lähettävät lahjana tai merkkaavat pienen hinnan. Viime talvena kun tilasin kiinasta jotain niin en penniäkään joutunu tulleja maksamaan.

Ja joka tapauksessa, ei kai se tulli ole kun 5-10% plus alv. Eli tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin jostain 50-100€ ja senkin jälkeen on vielä halvempi kun tässä meidän luvatussa suomen maassa.

ebay.com on putkia täynnä poijjaat :)

Ja ne fullsystemit ei tosiaan kauheesti kalliimpia ole, mutta kun en tiedä kuinka paljon niitä tarvii sovitella niin en alkanut ostamaan.

Ja niitten putkistojen vertailu menee taas ihan samaan kastiin niitten penkki vertailujen kanssa.
kastemato
6WD

Ja ite vaihdan vaimentimen ihan vaan parempien äänien toivossa. Ja ainakin se on purettava niin voi villoja vaihtaa.

*edit
Liikkeen nimi on ATV galaxy ebayssa.
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Jani_rr kirjoitti:
JJP kirjoitti:Mitäs mä siitä kertoisin? En vain itse koskaan hankkisi.Ei oikein minkään näköisiä eikä kukaan ole koskaan merkkiä ylistänytkään.
Pärähti vaan korvaan tuo *vältän kuin ruttoa*... En minäkään tuosta Leo vincestä ole mitään kuullut, en hyvää enkä pahaa. Jaan vaan tietoa mitä mulle kerrottin, kun tämä asia voi olla ajankohtainen muillakin, niin porukkaa varmaan myös kiinnostaa jos jengi alkaa jotain tuotetta mollaamaan (Lähinnä minkä takia). Muokkaamaan kun kuitenkin joutuu, niin tokihan mikä tahansa slipari käy. En meinaa alkaa kalliilla tuota omaani varustamaan, kun todnäköisesti isompaan vermeeseen siirryn jossain vaiheessa. Makuasioita...
Niin sehän on minun mielipide,en kehoittanut muita välttelemään leo vinceä.
Suomi on p aska maa mutta valinnanvapaus täällä siltä vielä on. :D
REn putki ei riitä? Toimii kuitenkin ihan moitteetta kun sen kerran hitsaa kasaan.

kastemato kirjoitti: Tulli maksetaan vaan jos paketti sattuu osumaan silmään. Niille tulee niin paljon romua nykyään ettei ne kaikkia ehdi. Ja sekin vaikuttaa että minkä hinnan lähettäjä on siihen merkannu, monet kun lähettävät lahjana tai merkkaavat pienen hinnan. Viime talvena kun tilasin kiinasta jotain niin en penniäkään joutunu tulleja maksamaan.

Ja joka tapauksessa, ei kai se tulli ole kun 5-10% plus alv. Eli tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin jostain 50-100€ ja senkin jälkeen on vielä halvempi kun tässä meidän luvatussa suomen maassa.

ebay.com on putkia täynnä poijjaat :)

Ja ne fullsystemit ei tosiaan kauheesti kalliimpia ole, mutta kun en tiedä kuinka paljon niitä tarvii sovitella niin en alkanut ostamaan.

Ja niitten putkistojen vertailu menee taas ihan samaan kastiin niitten penkki vertailujen kanssa.
Sillä ei ole vaikutusta että minkä hinnan on pakettiin merkannut.Believe me.
Joo tullinkin jälkeen on halvempia ja kun suomesta EI SAA oikeesti mitään.
Itelläni on kaikki amerikasta tulleet moottorinosat on jääneet tulliin.
Kehoitan siis käyttämään ennemmin EU-maiden Ebaykauppoja yms koska joskus niistäkin löytyy osia.Jos ei löydy niin sitten ameriikasta.

Kunnon pipe shootout on tehty samalla koneella samassa penkissä ja mä luotan sellaiseen kuin peruskallioon.
http://www.moddedraptor.com/community/r ... -700r.html
Kuvasteita
kastemato
6WD

JJP kirjoitti:
Kehoitan siis käyttämään ennemmin EU-maiden Ebaykauppoja yms koska joskus niistäkin löytyy osia.Jos ei löydy niin sitten ameriikasta.

Kunnon pipe shootout on tehty samalla koneella samassa penkissä ja mä luotan sellaiseen kuin peruskallioon.
Tietenkin on merkitystä, koska siinä on joku raja mitä ei tarvitse tullata/maksaa alveja. Enivei, halvemmaksi tulee. Ja joo, kyllä ensin selasin saksan ja brittien ebayn mutta ameriikassa oli edullisempia, ehkä siksi että tilaamani slipari on siellä tehty.

Kertoo siis putkistojen erot keskenään. Ei sitä miten se sun moottorissa toimii.
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

kastemato kirjoitti:
JJP kirjoitti:

Tietenkin on merkitystä, koska siinä on joku raja mitä ei tarvitse tullata/maksaa alveja. Enivei, halvemmaksi tulee. Ja joo, kyllä ensin selasin saksan ja brittien ebayn mutta ameriikassa oli edullisempia, ehkä siksi että tilaamani slipari on siellä tehty.

Kertoo siis putkistojen erot keskenään. Ei sitä miten se sun moottorissa toimii.
Ei tulli sen mukaan niitä paketteja ota sivuun.Alle 40e ostoksista ei muistaakseni tarvitse maksaa veroja.oon hakenu 10e paketin tullista,ei siitä mitään joutunut maksamaan mutta sielläpä se oli.Sitä en tiedä että miksi se siellä oli.
Tulli ei usko noita "gift" "40$" lappuja. :lol:

Eikös ne koneet olekkaan samanlaisia?Joo viritysaste voi olla eri mutta putkisto toimii silti samalla tavalla.....
Kuvasteita
kastemato
6WD

JJP kirjoitti:
Ei tulli sen mukaan niitä paketteja ota sivuun.Alle 40e ostoksista ei muistaakseni tarvitse maksaa veroja.oon hakenu 10e paketin tullista,ei siitä mitään joutunut maksamaan mutta sielläpä se oli.Sitä en tiedä että miksi se siellä oli.
Tulli ei usko noita "gift" "40$" lappuja. :lol:

Eikös ne koneet olekkaan samanlaisia?Joo viritysaste voi olla eri mutta putkisto toimii silti samalla tavalla.....
Se nyt tuskin on minkään tulli Lissun päätettävissä että onko se hinta totta vai ei? Vai meinasitko että ne alkaa selvittää? Tulli ja alvi kuitenki määräytyy sen esineen hinnan mukaan.

"Eikös ne koneet olekkaan samanlaisia?Joo viritysaste voi olla eri mutta putkisto toimii silti samalla tavalla....."
Vaikkakin sitten vähän eri tavalla riippuen siitä moottorin viritys asteesta. Eli jos tossa testissä ajettiin vakio padalla niin sen testin "paras" ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole paras jossain toisessa kokoonpanossa.

Tää on lainattu ton testin alusta
These test results may not be the same for every build so take that into consideration. Some pipes may not be practical for your needs. SOME bikes will not make the same top end pull due to different parts installed, which will come into play when looking for a power increase in "over rev"...Its the sum of all parts used not just the exhaust....in this test u can see some exhaust systems being the limiting factor!

Toki saa uskoo mihin haluaa, uskoohan jotkut jeesukseenki
Vastaa Viestiin