CPI XS 250 sport

Keskustelua SMC mönkijöistä.
speedstream
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 18 Maalis 2008 13:23

Viesti Kirjoittaja speedstream »

Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

moro foorumilaisille eilen tuli appiukolt ostettua cpi xs250 mitäs tässä pitäis huomioida vehkeest ensimmäisinä ajokertoina?tuon suunnan vaihtajan oli appiukko vaihtanut jo heti kun oli liikkeeseen tullu oli ollut valmiina jo rikki.tarakan muttereita sai vähän kirrailla muuten paikat ihan ok kunnossa ja myyjällä ollut aina tapana kunnon luovutushuolto ja tarkastus tehdä ennen ku ajokki vaihtaa omistajaa.
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

ei kai siinä muuta kuin katsoo vaan että bensaa on tankissa ;)

Mulla on täl hetkellä 8000km CPI:n mittarissa ja ei oo nyt hetkeen hajonnu oikeestaan muuta kuin vilkut taas kerran. Vuodessa mun piti saada ajettua 12500km, niin 4500km jäi vajaaksi. Noistakin suurin osa on semmosia juttuja että on vaan ooteltu uusia osia. (putkea, öljynjäähdytintä jne). Eli laitehan toisaalta jopa on ihan asiallinen kun vaan osia tulis sillon kun niitä tarvii.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

minkälaiset välitykset kannattais laittaa et kiihtyvyys olis hyvä ja loppunopeus ei tipahtais ku tuntuu et vakio välityksillä saa niin tiuhaan pykällellä vaihteita...sit onko muilla ollut uutena et etujarrun jarrukatkaisimen johdot ei ole paikoillaan mulla johto tulee vivultaa tankin alle mut ei ole liitetty mihinkää ja sit cdi poksin tyköä löyty vasta kappaleet tuon jarrun liittimiin mut värit ei passaa niin ei ole uskaltanut edes kokeilla...
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

sattui löytymään CPI:hinkin soveltuvaa ratasta taakse:

http://cgi.ebay.de/Kettenrad-Kettenblat ... dZViewItem
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

tulipahan tilattua 34 piikkinen ratas taakse :D sen ku laittaa kiinni ni tuskin jaksaa mennä enää edes kuuttakymppiä, mutta kokeillahan kaikkea aina täytyy :D
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Onkos kellään tietoja että mistä saisi CPI:hin soveltuvan bensahanan tarvikkeena?
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
mecikoo
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Tammi 2008 19:33

Cpi rupee rötään.

Viesti Kirjoittaja mecikoo »

Mikähän on vikana kun nyt ajelee kuumilla keleillä pitkään torvi suorana niin maantieajossa rupee kierrokset tippuun ja alkaa hyytyyn pikkuhiljaa?Jos yrittää väkisin vaan ajaan niin hetken päästä meno on kävelyvauhtia ja kauhee röpötys päällä ihan niinkuin menis joku lämpörele päälle eikä anna kierroksia.Pidät pienen tauon niin sit toimii taas normaalisti.Mitään virityksii ei oo vaan pelkästään ratastettu kulkevammaks.Puolakin on semmoisella paikalla et ei luulis senkään kuumentuvan mut jotenkin tuntus toi juttu olevan sähköpuolella...vai mikä sillä nyt onkaan..

Kaikki mihin kosken muuttuu romuksi...
Milan1
3WD
Viestit: 93
Liittynyt: 11 Syys 2007 21:46
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Milan1 »

No ihan ekana kysymys et oletko milloin vaihtanut tulpat? ja onko oikeat?
mecikoo
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Tammi 2008 19:33

Viesti Kirjoittaja mecikoo »

Käytin tossa huollossa sitä,mut en usko et kynttilät meni vaihtoon.Tuntuis vaan oudolta jos vika olis niissä kun pikku jäähdyttelyn jälkeen värkki pelaa.Mitkähän ne oikeet kynttilät tohon olis?? :shock:
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

tuli tuos tehtyä kesäloma reissu kömpijällä mökille sotkamoon 250km matkaa suuntaansa, hyvin meni reissu ja keskinopeus 80km/h matka aika 4h,bensaa ei vienyt edes koko tankillista.ainoat ongelmat toinen takavilkku mykäks syy oli tärinä katkaissu johdon ei muuta kuin kolvi käteen tinata ja kuumaliimaa vähän tinauksiin vaimentamaan tärinää.samalla tein joka vilkulle tuon kuumaliima operaation.
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Kantsii vaihtaa ne vilkut noihin biltema-vilkkuihin jos ei meinaa orkkikset kestää. Mulla ne alkuperäset hajos aina sieltä sisältä, piirilevyn ja ledien väliset tinaukset vähän väliä poikki.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

ne kestää jos tekee tärinä vaimennuksen kuumaliimalla esim.
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Joo kestää niin kauan kuin ne rungot kestää mukana. Mulla hävis lopulta takavilkuista se nuolenpää-osa tielle ja pelkät varret jäi :D
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
Vastaa Viestiin