Ootkos ajanu koskaan loskassa/lumessa mopolla?RaZengan kirjoitti:oon kysyny jo vissiin 10 kertaa mut häirittee niin vietävästi. mites luulette että tuolla takaveto kissalla tai yleensäkki millään takapotku kömpijällä pääsee liikenteeseen ku lumi muuttuu kunnon loskaksi joka paikassa ja kaikki tiet ja pihat on 10-15cm pelkkää loskaa ja nuoska lunta?
SMC Wildcat 500
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Re: SMC Wildcat 500
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
no kerpele ku 15 & 16 vuotiaana ajoin about 12tkm 2-tahti scootterilla kesät talvet ilman mitään talvirenkaita yms.. ja kyl sillä ainaki pääsin liikenteeseen.. mut kerpele ku autolla ollu tiukkaa tuolla kaupunki alueella jos ei ole tietä aurattu. nipin napin etuveto nipponi liikkuu 15cm täys sohjossa. plus puskuri auraa mukana mitä auraa.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen
- sezone
- 6WD
- Mönkijä:: ForestFighter 660raptor-R
sitvaan 4vetoo ostaa? jos tuo on ainut huolenaihe 
kylne menee hyvillä renkailla ja vauhdin kanssa vaikka minkälaises hanges, talveks ottaa viel nerffit pois ja korottaa koneen miten pystyy, ni rupee sohjoo siirtyyn..

kylne menee hyvillä renkailla ja vauhdin kanssa vaikka minkälaises hanges, talveks ottaa viel nerffit pois ja korottaa koneen miten pystyy, ni rupee sohjoo siirtyyn..
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
njoo.. kun nyt ei kiinnosta neliveto vermeet. tosiaan ainut mitä voisin harkita ja millä itse tykkäsin ajaa on can-am Renegade mut se maksaa niin suolasen verran et huhuh. mut kunhan takapotku villikissalla pääsis kesälä ja ilman suurempia huolia talvellaki vaikka lunta tai sohjoa olisikin niin eipä siinä.. nelikot kun muutenkin ei oikein mitään kukkasia ole omaan silmään. kaikki hirveitä massiivilaivoja. plus hirveen hintasia. niin kai se pitää yrittää takapotku kissalla selvitä..
-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Hommaa maxxeri sehän on sellanen sekoitus ja hintakin samaa luokkaa.Itellä on sellanen vaihtoehtona canan jälkeen mutta vaihtelun vuoksi aattelin ottaa takapotkun.
Koska siihen ei saa tarpeeks palikkaa. Tehoo ja kaikkee siinä on kyllä riittävästi. Eikä mitään vikojakaan ole ollu.RaZengan kirjoitti:joo muuten kyl ostaisinki mut lassin kans sopinu jo kaupat uuresta Re;stä ja saisin sit papruihin 2012 mallisena sen.. miksikäs matonen myyt pois sen? liikaa km? liian tehoton? ärjyn näkönen ainaki ku
nuin matala![]()
kastemato kirjoitti:
Koska siihen ei saa tarpeeks palikkaa. Tehoo ja kaikkee siinä on kyllä riittävästi. Eikä mitään vikojakaan ole ollu.
No mielipiteitähän on yhtä paljon ku meitä mut jos saan sanoa niin tuo sun wildcat on ehdottomasti ärjyimmän ja hienoimman näkönen kömpijä mitä meikäläinen on nähny.

miksi pitäisi lyyä hirveä kasa palikoita tuollaiseen vehkeeseen? tuohan on just hienoimmillaan tuollaisena. turhaan menee pilaamaan hyviä vehkeitä lyömällä hirveän kasan vermettä konepuolelle tai ihan vain silmän iloksi.

mut mielipiteitä on monta ja tämä oli vain yksi monien joukossa.

Minusta vähän tuntuu et tehoja tuommosessa ei taida olla niin paljon mitä meikäläinenki haluais.. sitä paitsi eiks tuo ole hihnavedolla? minusta mönkijän tieliikenteeseen pitää olla manuaali eikä automaatti.. mut onhan tuo fiksumman näkönen mitä monet polarikset tai can-am outlander jne..kate kirjoitti:Hommaa maxxeri sehän on sellanen sekoitus ja hintakin samaa luokkaa.Itellä on sellanen vaihtoehtona canan jälkeen mutta vaihtelun vuoksi aattelin ottaa takapotkun.
- JJP
- Tracks
Mites ne konepuolen palikat pilaa laitteen??RaZengan kirjoitti:kastemato kirjoitti:
Koska siihen ei saa tarpeeks palikkaa. Tehoo ja kaikkee siinä on kyllä riittävästi. Eikä mitään vikojakaan ole ollu.
No mielipiteitähän on yhtä paljon ku meitä mut jos saan sanoa niin tuo sun wildcat on ehdottomasti ärjyimmän ja hienoimman näkönen kömpijä mitä meikäläinen on nähny.![]()
![]()
miksi pitäisi lyyä hirveä kasa palikoita tuollaiseen vehkeeseen? tuohan on just hienoimmillaan tuollaisena. turhaan menee pilaamaan hyviä vehkeitä lyömällä hirveän kasan vermettä konepuolelle tai ihan vain silmän iloksi.![]()
Oon aina sanonut että jokainen tekee omanlaisensa laitteen.Toiset tekee vähän hienomman ja toiset ostaa tarrat motonetistä.
Venttiilinhattuja unohtamatta.
Kuvasteita
Kuvasteita
No sitte vaan kukkaro mukaan ja tuut ostamaan sen.RaZengan kirjoitti: No mielipiteitähän on yhtä paljon ku meitä mut jos saan sanoa niin tuo sun wildcat on ehdottomasti ärjyimmän ja hienoimman näkönen kömpijä mitä meikäläinen on nähny.![]()
![]()
miksi pitäisi lyyä hirveä kasa palikoita tuollaiseen vehkeeseen? tuohan on just hienoimmillaan tuollaisena. turhaan menee pilaamaan hyviä vehkeitä lyömällä hirveän kasan vermettä konepuolelle tai ihan vain silmän iloksi.![]()

Ja palikoita laitetaan siksi että löytää sen oman vehkeen muitten joukosta. Ni 
Edit.
Enkä siis tarkota mitään v*tun kiväärilaukkuja ja lisävaloja.

Edit.
Enkä siis tarkota mitään v*tun kiväärilaukkuja ja lisävaloja.
Se meni jo ja samalla musta tuli canami mies. Toivottavasti on uudella omistajalla paljon hyviä kilsoja edessä 

- JJP
- Tracks
Syvimmät osanottoni.kastemato kirjoitti:Se meni jo ja samalla musta tuli canami mies. Toivottavasti on uudella omistajalla paljon hyviä kilsoja edessä

Kuvasteita
Kuvasteita
Ei kai se niin huono ole?JJP kirjoitti: Syvimmät osanottoni.
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Tuliko vaihdossa cana vai ostitko het uuden, ilmeisesti rene on kyseessä.kastemato kirjoitti:Se meni jo ja samalla musta tuli canami mies. Toivottavasti on uudella omistajalla paljon hyviä kilsoja edessä
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...