CPI XS 250 sport

Keskustelua SMC mönkijöistä.
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Nyt on 12000km ajeltu eikä oo oikeestaan mitään kummallista, muutakun pientä peruskorjausta vaan. Öljynjäähdyttimen korvat on revenny irti, takavalo tippunu tielle ja öljyletkussa taas vuoto. Vois tällä kerralla ottaa sen verran opikseen ettei enää laita niitä mopo-sportin/kiinapojan letkuja vaan käydä teettämässä ihan oikeat letkut hi-flexillä. Kaikenkaikkiaan ihan hyvin pelailee tuo mönkkäri.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
mecikoo
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Tammi 2008 19:33

Viesti Kirjoittaja mecikoo »

Mistä kannattais kysellä cpi:hin jarrupaloja taakse??Soitin maahantuoja m... sp....le ja meinasin pudota perseelleni!!!66 euroo palat! :shock: :shock: Eikä siinä nyt oo takana kerpele kun yhdet palat!
Tuo palautti kyllä mieleen ne vanhat hyvät ajat kun piti auton jarrukenkiin liimata ja niitata uudet pinnat.Tolkku se pitää olla talkkunan syönnissäkin....
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

oiskohan Lamoksella tietoa noista paloista?
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Jahas! kerkes olee uus takavalo paikallaan alle 30km ni jo hävis valosta lasi :D Nyt on tulossa toisenlainen takavalo kokonaan, saa nähdä montako eri mallia näitä joutuu kokeilemaan ennenkuin löytyy toimiva niinku noitten vilkkujen kanssa kävi..
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

pitäis saada cpi:in ratasta ku 70-80km/h vauhdissa huutapi ilkeästi niin minkälaisia hamppirattaita olette vaihellu ja mist olette hommannut täytyis saada kumminki semmoiset välit et kiihtyvyys ja kulku puoli pysyis lähes samana.entäs löytyiskö cpi tehoputkea ettei tarvis itse ruveta väsään ja mimmoiseksi äänet on muuttunut onko tullu miehekkäämmät äänet mitä vakioilla??entäs miten nuo tuplat on vaikuttanut kulkuun ka kulutukseen??
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

etelleen mistähän sais eturatasta cpi:hin ja löytyskö tuotenro ja minkälaisia välityksiä suosittelette?passaiskohan tuo lamoksen vetokuula cpi:hin ja mahtaisko valmiita spacereitä olla missää myytävänä tähän malliin.

tuli laitettu omaan kömpijään iskarin suojapussit, etupleksi, tupakin sytyttimen pistoke et saa kännyn laturiin sekä lämmitettävä gps/puhelinkotelo viel olis asennettavana takalaukku,lisäjarruvalo ja sininen neon putki konetilaan bling bling :)

talvella sit muokata vähän välityksiä ja kaasutinta ja ehkä putkistoa.
etupyörä
4WD
Viestit: 178
Liittynyt: 06 Tammi 2008 17:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etupyörä »

Lamos osaa varmaan vastata kysymyksiin, spacereita sieltä kyllä löytyy ja varmaan välityksetkin, kysymällä selviää, siellä on hyvä palvelu.
härö
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 20 Marras 2007 18:34

Viesti Kirjoittaja härö »

Mitä suuttimia olette käyttänyt noissa lamoksen tuplissa?
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

mistähä kaikkia alta cpi:stä löytyy kuristimia?
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Äänenvaimentimissa on ne noise killerit. Muita ei ole.
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

saakohan niitä pois mitenkää vai pitääkö suosiolla vapaammin virtaavat änärit laittaa?
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Yksi ruuvi per änäri, helposti lähtee irti. Vapari suodattimeksi ja vähän isompi suutin, ei lisää tehoja mutta vääntöä kylläkin. Halvalla jos jostain putket saat niin silloin se on hyvä vaihtoehto, mutta tehonlisäys on niin olematon, että ei kannata hirveesti rahaa tuhlata.
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
sniveri
4WD
Viestit: 192
Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Paikkakunta: Vantaa

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Välityksiä löytyy osoitteesta ebay.de (takarattaita), tai jostain teollisuuteen ketjupyöriä toimittavasta firmasta = ratas ilman mitään reikiä, poraat itte semmoset mitä tarttet. Edessä CPI:ssä on jo valmiiksi 17 piikkinen ja isompaa sinne ei saa.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
härö
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 20 Marras 2007 18:34

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja härö »

Aika huimia eroja noissa cpi:ssä, kun mulla oli vakio eturatas vaan 14-piikkinen.
Kyselin eilen uutta ketjurullaa yläpuolelle, jolloin kauppias olisi ottanut sen uudesta cpi:stä, (2008) mutta sepä ei sopinutkaan.. :twisted:
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Re: CPI XS 250 sport

Viesti Kirjoittaja Jonska »

ei toinna laittaa, lentää joka tapauksessa pois, se rulla ;D
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
Vastaa Viestiin