Erikoisen näköinen kapistus, ei liene vakio-osa?birra kirjoitti:http://img7.imageshack.us/img7/1299/059et.jpg
löytyy siis smc re penkinalta ja tässä oli kiinni 2 sulaketta, tää kyseinen kapistus purkaa akkua joten apuja kaivattas
Mitähän tämä on?
Re: Mitähän tämä on?
Re: Mitähän tämä on?
ei niin mitään käryä
Viimeksi muokannut jukka81, 15 Huhti 2013 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lainauksen poisto
Syy: lainauksen poisto
Re: Mitähän tämä on?
Ei näytä yhtään ainakaan vakio CDIltä. Vakiossa ei ole tollasia "uria", näyttää ihankuin olis jäähdytysrihlat reunoissa
ettei olis aftermarket jännitteen tasaaja? ja orkkis cdi on kantikas muovinen eikä tollanen pyöreäreunainen.. samoin tuo liitinosa näyttää kummalta..
Ootko mitannut paljon kuluttaa virtaa tuon ollessa kytkettynä? Akusta piuha irti ja mittari väliin. Jotain kymmeniä milliampeereja on sellanen normikulutus.
Lämpeneekö se mistään kohtaa kun seisoo paikallaan virrat pois? Jos purkaantuu nopeesti vois kuvitella että sielä cdin sisällä on mennyt oikariin tai mahdollisesti piuhasarjassa voi olla jossain rispauma mikä johtaa maihin.
Helppo testi piuhasarjalle, Laita mittari dioditestaukselle, ota akun pluspiuha irti ja toinen pää mittarista plusPIUHAAN ja toinen miinusnapaan. Jos Piippaa tai antaa muun merkin niin jossain joku vuotaa maihin. Myös kandee kattoa että akku on kunnolla maadoitettu runkoon, se alkuperäinen piuha mulla ainakin oli aika onneton...
Edit; alkuperinen CDI näyttää tältä: http://i.ebayimg.com/t/Polaris-Predator ... ~60_35.JPG

Ootko mitannut paljon kuluttaa virtaa tuon ollessa kytkettynä? Akusta piuha irti ja mittari väliin. Jotain kymmeniä milliampeereja on sellanen normikulutus.
Lämpeneekö se mistään kohtaa kun seisoo paikallaan virrat pois? Jos purkaantuu nopeesti vois kuvitella että sielä cdin sisällä on mennyt oikariin tai mahdollisesti piuhasarjassa voi olla jossain rispauma mikä johtaa maihin.
Helppo testi piuhasarjalle, Laita mittari dioditestaukselle, ota akun pluspiuha irti ja toinen pää mittarista plusPIUHAAN ja toinen miinusnapaan. Jos Piippaa tai antaa muun merkin niin jossain joku vuotaa maihin. Myös kandee kattoa että akku on kunnolla maadoitettu runkoon, se alkuperäinen piuha mulla ainakin oli aika onneton...
Edit; alkuperinen CDI näyttää tältä: http://i.ebayimg.com/t/Polaris-Predator ... ~60_35.JPG
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Mitähän tämä on?
Miltäs se vakio jännitteensäädin näissä näyttää. Moniko napanen tulppa yms.?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Mitähän tämä on?
tältä se näyttää, kaksi sulaketta täsmäis myös.
http://c.fixya.net/fixya20/uploads/Imag ... ixya_5.jpg
Edit tähänkin: Laitetta ei tule missään nimessä käynnistää ilman että tämä lutikka on kytketty, tai ohittaa sitä millään tavoin. Tän tehtävä nimenomaan on ettei latausjännite nouse yli 14V ja riko paikkoja.
editnro2; ei taida ollakkaan sulakkeita...
http://c.fixya.net/fixya20/uploads/Imag ... ixya_5.jpg
Edit tähänkin: Laitetta ei tule missään nimessä käynnistää ilman että tämä lutikka on kytketty, tai ohittaa sitä millään tavoin. Tän tehtävä nimenomaan on ettei latausjännite nouse yli 14V ja riko paikkoja.
editnro2; ei taida ollakkaan sulakkeita...
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Mitähän tämä on?
Eli wildcatin vakio cdi on samamkaltainen päällepäin kuin dinlissä. Mikälie keskuslukkohälytin härpäke ketjun aloittajan viestissä... 

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Mitähän tämä on?
en ihmettelis vaikka olis sama CDI kuin dillissä...
jos sieltä akun puolelta löytyy tollaset linkkien mukaiset laitteet niin muuta sielä ei kuulukkaan olla. Voihan tuo olla just jokin hälyttimen 'aivot', ja se jos jokin saattaa imeä akun tyhjäksi jos on mennyt joku ihmeen moodi päälle
jos sieltä akun puolelta löytyy tollaset linkkien mukaiset laitteet niin muuta sielä ei kuulukkaan olla. Voihan tuo olla just jokin hälyttimen 'aivot', ja se jos jokin saattaa imeä akun tyhjäksi jos on mennyt joku ihmeen moodi päälle
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: Mitähän tämä on?
Okei elikkäs tuo kyseine mötikkä näyttää ainekii tossa lisämittarissa lämmöt..
Sitten uusi pulma. Kone sammuu kun on tarpeeksi lämpönen?! Ehdotuksia?
Sitten uusi pulma. Kone sammuu kun on tarpeeksi lämpönen?! Ehdotuksia?
Re: Mitähän tämä on?
se vois olla yks, tai voisko puolakii? kerpele ku tiiä näist 

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Mitähän tämä on?
Dinlin manuskassa löytyy hyvät ohjeet esim puolan testaukseen.. Mahtaisko smc:llä olla vastaavaa? Hyvin pitkälti samat sähköt kait pitäis olla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Mitähän tämä on?
En dillestä tiedä mut kissas on max 10min homma tsekkaa välykset, saa ainakin poissuljettua sen.
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: Mitähän tämä on?
täytyy palata astialle jahka tallilla käy täs joku pvä, mitens ne kattotaa? 

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Mitähän tämä on?
Taitaa vähän kauemmin vaikka urakalla tekis. Vai onko katteet ja tankki sinitarralla kiinni?rönttö kirjoitti:En dillestä tiedä mut kissas on max 10min homma tsekkaa välykset, saa ainakin poissuljettua sen.

Muutamassa kaasari autossa on tullu vastaan samanmoista oiretta, että kylmänä pelaa, mutta kuumana on turha sahata käyntiin. Näissä on ollut erillinen sytytysmoduli, ikä ei tykkää kun lämpiää. Oiskohan vastaava mönsyissä cdi?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Mitähän tämä on?
Mäntä yläkuolinasentoon eli tulpat auki vauhti pyörästä T merkki viivojen väliin. Venakoppa auki ja rakotulkkia nokan ja venan väliin. Katot service manuaalista vaan paljon välyksien pitäs olla. +-0.05mm varmaan iha jees.
Puuhikselle, 10min siihen asti että liuska on venan välissä. Ensimmäisellä kerralla menee varmasti kauemmin.. 15min? ittellä toi kissan purkaminen menee jo silmät kiinni
Puuhikselle, 10min siihen asti että liuska on venan välissä. Ensimmäisellä kerralla menee varmasti kauemmin.. 15min? ittellä toi kissan purkaminen menee jo silmät kiinni

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex