nastarenkaat

Keskustelua SMC mönkijöistä.
suurmonni
4WD

Viesti Kirjoittaja suurmonni »

Tosta rengaskanavasta vielä, et muutama tuttu ostaa renkaansa autoon sieltä ja palvelu on kiitettävää, käsittääkseni niiltä sais renkaita mönkijäänkin mut hinnoista en tiedä. Jos asuu Suolahden nurkilla niin kannattaa kysäistä jos on tarvetta.
deeäksär
4WD

Viesti Kirjoittaja deeäksär »

yhdyn edelliseen. mönkijän renkaat olisin myös saanut sieltä parhaaseen hintaan. ja moottoripyörän. hyvä mesta.
teemu84
Noppeli

Viesti Kirjoittaja teemu84 »

apua mistä oot tollaset lyhdyt hommannu PAKKO saada
derbi dxr 250 -06
Oniminus
2WD

Viesti Kirjoittaja Oniminus »

Itsellänikin alkoi kiinostamaan että mistäs olet noi perusajovalon tilalle sijoitetut valot hankkinut ja onko minkälaisilla korkeussäädöillä?
Nopeat elävät.
Kuolleet eivät!
deeäksär
4WD

www.louis.de
ovat tarjouksessa 24.50 kappale. on kaksi lyhyttä ja kaksi pitkää. säädöt on erittäin monipuoliset - ne on siinä mihin ne laitoin ja pysyy! suuntasin katsastusasemalla. jouduin käyttämään lievää väkivaltaa että meni kohdalleen mutta meni. huom! suuntaus kuski kyydissä. on kiinni ilmastointiukkojen reikänauhalla(sinkittyä peltisoiroa jossa pirusti reikiä)
lyhyet alkup. vikkujen kiinnikkeissä ja L-kulmilla asennettu vilkut niiden kiinnikkeen päällä. tuotenumerot :10033666 ja 10033667 kiinnikkeitä kaksi 10020904 toinen kiinnittää kaksi pitkää oman paskan lyhdyn paikalle, toinen keskeltä poikki ja toimii kiinnikkeinä lyhyille + vilkuiile. vilkuille kyllä täytyy keksiä joku nätimpi asennus kunhan vaipanvaihdolta ennätän.
muutenkin tuo asennus on vähän vielä kesken...täytyy taitella alumiinipellistä nätit yksinkertaisen kiinnikkeet noiden viritysten tilalle, mutta kyllä nuo tämän talven kestää. ei oo releä, on vaihtokytkin omansa. jos laittaa palamaan "pitkät" asennossa molemmat sulaa vaihtokytkin - olen kokeillut.
olen tilannut tuolta louis - kioskista tavaraa kymmenen vuotta - homma pelaa kuin tyttö. tulee ilman postikuluja kun olen olen platinakorttiasiakas.toimispa joku suomalainenkin kauppa yhtä hyvin....siellä on muutakin tavaraa kömpijöihin - laita vas. yläkulman haku kohtaan "ATV" mm. kahvanlämmiittimet 15 eukkoa, kylkiputket 155 eukkoa. äh! tästä tuli mainos. sori...
teemu84
Noppeli

Viesti Kirjoittaja teemu84 »

deeäksär kirjoitti:www.louis.de
ovat tarjouksessa 24.50 kappale. on kaksi lyhyttä ja kaksi pitkää. säädöt on erittäin monipuoliset - ne on siinä mihin ne laitoin ja pysyy! suuntasin katsastusasemalla. jouduin käyttämään lievää väkivaltaa että meni kohdalleen mutta meni. huom! suuntaus kuski kyydissä. on kiinni ilmastointiukkojen reikänauhalla(sinkittyä peltisoiroa jossa pirusti reikiä)
lyhyet alkup. vikkujen kiinnikkeissä ja L-kulmilla asennettu vilkut niiden kiinnikkeen päällä. tuotenumerot :10033666 ja 10033667 kiinnikkeitä kaksi 10020904 toinen kiinnittää kaksi pitkää oman paskan lyhdyn paikalle, toinen keskeltä poikki ja toimii kiinnikkeinä lyhyille + vilkuiile. vilkuille kyllä täytyy keksiä joku nätimpi asennus kunhan vaipanvaihdolta ennätän.
muutenkin tuo asennus on vähän vielä kesken...täytyy taitella alumiinipellistä nätit yksinkertaisen kiinnikkeet noiden viritysten tilalle, mutta kyllä nuo tämän talven kestää. ei oo releä, on vaihtokytkin omansa. jos laittaa palamaan "pitkät" asennossa molemmat sulaa vaihtokytkin - olen kokeillut.
olen tilannut tuolta louis - kioskista tavaraa kymmenen vuotta - homma pelaa kuin tyttö. tulee ilman postikuluja kun olen olen platinakorttiasiakas.toimispa joku suomalainenkin kauppa yhtä hyvin....siellä on muutakin tavaraa kömpijöihin - laita vas. yläkulman haku kohtaan "ATV" mm. kahvanlämmiittimet 15 eukkoa, kylkiputket 155 eukkoa. äh! tästä tuli mainos. sori...
voi sonta ku ei osaa noita kieliä :oops: pitää vissiin koittaa ettiä suomen puolelta ja lainata vähän todella hyvää ideaasi :twisted:
derbi dxr 250 -06
kämmäri
2WD

Kuraläpät

Viesti Kirjoittaja kämmäri »

Hei Deeäksär:Kuinka nuo sun lisäkuraläpät toimii? Voisikko laittaa niistä parempia kuvia, itteeni ainaki itkettää, ku tulee sohjo suoraan naamaan :evil:
Suomi on eu:n perseen nuolija
deeäksär
4WD

kyllä ne toimii ihan mainiosti. leikkasin ja muotoilin ihan pleksistä ne kun sattu nurkassa pyörimään palanen. kohta tulee spacerit niin täyty ytehdä uudet vähän leveämmät. pleksi taipuu lämpöpuhaltimelle ihan nätisti ja sahata voi kuviosahalla pienellä stepillä ja muoviterällä. puu tai rautaterä aiheuttaa kiinnipalamisen ja lätty halkeaa. parempaa olisi polycarbonaattiplexi mutta ei sattunut olemaan. helpompi sahata, taipuu samanlailla. ei naarmuunnu herkästi eikä säry millään. tuo läpinäkyvä materiaali on ihan ehoton tuossa kun se ei muuta ulkonäköä "raskaaksi". tein koevedoksen valtran lokasuojasta mutta läpinäkyvä on NIIN paljon paremman näköinen. takalokareiden reunaa täytyy kanssa vähän levittää samalla periaatteella ettei roiski selkään ;kun tässä vaipanvaihdolta ehtii...
:toimonster:
Vastaa Viestiin