Derbi DXR 250 viritys

Keskustelua SMC mönkijöistä.
ttkone
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 08 Maalis 2008 21:47
Mönkijä:: SMC 250cc
Paikkakunta: Pohja / Karjaa

.......

Viesti Kirjoittaja ttkone »

Tuohon vielä lisäisin että porukka täällä ja muualla sanoo että vääntö paranee tuplien myötä niin jaksaa mennä paremmin ! Oli laite sitten mikä vaan . . . Vääntää täytyy muuten hyytyy , pelkillä hevosilla ei pärjää ! :D
Aja JEEPILLÄ niin ei tarvitse katua !
speedstream
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 18 Maalis 2008 13:23

Viesti Kirjoittaja speedstream »

vääntö alhaalla hepat ylhäällä.

niinkuin toi 1001 heppanen auto. 300 heppaa kuljettaa sitä 300+km/h ja loput 700hp 406km/h
ttkone
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 08 Maalis 2008 21:47
Mönkijä:: SMC 250cc
Paikkakunta: Pohja / Karjaa

...

Viesti Kirjoittaja ttkone »

Mikä auto . . . missä ?



Kyllähän Audissakin "maastohenkilöauto" vakiona on 500 heppaa ja vääntöä 1000 NM !Kiihtyvyys
(0–100 km/h) 5.5s ( Audi Q7 )
Kulutus (kaup./maant./yhd.)
(l/100 km) 11,9 l
Maailman nopein vakiodiesel...


Eli ei niitä heppoja tarvii paljoo että kulkee . . .



No tämä tästä , en jaksa jauhaa ! :D Takaisin aiheeseen !
Aja JEEPILLÄ niin ei tarvitse katua !
speedstream
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 18 Maalis 2008 13:23

Viesti Kirjoittaja speedstream »

http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=108032

ohjelmassa ku testasivat sita niin sanoivat noin.

broidin golffissaki on vaa 140 hp mut vääntöö 350nm, on iha "hullu raketti". jaksaa lähtee vaihteel ku vaihteen 2000rpm
Ticsa
3WD
Viestit: 101
Liittynyt: 12 Huhti 2008 22:16
Mönkijä:: Can-Am 450 pro+ -19
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Nyt tarvittas mielipiteitä kaasarin hankintaan. Kumpiko se nyt olis parempi, nuo lamoksen kauppaamat tuplakaasarit vai yks isompi kaasari?

Tuplilla värkki varmasti pyörii nätimmin ja on kierrosherkempi, mutta miten on sen tehon lisäyksen kanssa. Liekkö kukaan päässy vertaamaan eri vaihtoehtoja?
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Yhdellä isommalla saat tietysti seokset tarkemmin laitettua kohdilleen sekä vähemmän piuha/letku hässäköitä yms., kaasulipasinkin kevyempi kun tarvitsee vain yhtä vivustoa liikuttaa.
Toiseksi, 2:lla kaasuttimella lisäksi synkrotoitava ne mieli haluaa kaikki tehot ulos.
kämmäri
2WD
Viestit: 43
Liittynyt: 10 Touko 2006 17:55

Viesti Kirjoittaja kämmäri »

Eikös tuo Derbin imusarja ole aika epäonnistunut niinkun yhtä kaasaria ajatellen? Toinen imukanava on paljo pitempi kuin toinen. Eikä sinne saa parempaa muutaku runkoa muokkaamalla
Suomi on eu:n perseen nuolija
ttkone
3WD
Viestit: 110
Liittynyt: 08 Maalis 2008 21:47
Mönkijä:: SMC 250cc
Paikkakunta: Pohja / Karjaa

Tuplat

Viesti Kirjoittaja ttkone »

Tuplat kiinni vaan niin on jotain hyötyäkin , Lamokselta omat ostin ja ei pahan hintaiset edes ! Valmiiksi oli sopivat suuttimet kaasareissa....
Aja JEEPILLÄ niin ei tarvitse katua !
Loco86
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 19 Maalis 2008 15:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Loco86 »

Onko täällä kukaan vielä porauttanut 300kuutioiseks?
Olisi kiva tietää mimmosta eroa vakioon ilmeni.
Avatar
Hiltsi
4WD
Viestit: 167
Liittynyt: 12 Tammi 2007 23:30
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Hiltsi »

En vätttämättä suosittele poraamaan isommaksi kuin 250cc, koska seinämät tulevat liian ohuiksi.
Derbi DXR 250 '07 L7e exä.
Dinli 904 -08
http://www.NCQuads.com
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Korjaahan hiltsi tuohon allekirjotukseen Dinli 904
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
mr_spiid
3WD
Viestit: 67
Liittynyt: 21 Huhti 2007 22:36
Paikkakunta: lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mr_spiid »

hmm kauas tommonen 8 litraa riittää Derbillä maantie ajossa?

varmaan kylä rinksaa mutta myös semmosta taajama ajoa
Avatar
Hiltsi
4WD
Viestit: 167
Liittynyt: 12 Tammi 2007 23:30
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Hiltsi »

Itsellä oli isompi kaasutin 29mm. matkaa kertyi tankillisella ~135 - 140 km.
Derbi DXR 250 '07 L7e exä.
Dinli 904 -08
http://www.NCQuads.com
Catano
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 21 Maalis 2006 22:07
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja Catano »

onko derbissä sitten niin paljon pienempi tankki vai syökö 300 smc muka vähemmän ku kaveriki valittaa että tankillisella ei kovin pitkälle pääse ja mulla ei mene edes ressille samalla matkalla.
SMC 300 XLE Stinger
Avatar
Hiltsi
4WD
Viestit: 167
Liittynyt: 12 Tammi 2007 23:30
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Hiltsi »

Tankki on kokonaisuudessaan 8l, mutta varatankille menee 5l kohdalla.
Derbi DXR 250 '07 L7e exä.
Dinli 904 -08
http://www.NCQuads.com
Vastaa Viestiin