Toivotaan ettei ole akseli, sen saamiseen mulla meni melkein 4kk viime vuonna

Eihän kuulu ylimääräsiä rahinoita kun pyörität rengasta
tarkasta että ne akselin isot mutterit jarrulevyn vieressä on kireellä ja akselin päädyissä olevat mutterit mitkä pitää pyörännavat paikallaan. Ja sitte ne kaks pulttia mitkä puristaa laakeripesän swingiin mitkä lyösätään kunsäädetään ketjuja.
Niinku puuhis sanoi niin persaus ilmaan ja heiluttelemaan että lonksaako. Samalla pyörittelemään renkaasta ja tarkemmalla silmällä yrittää akselin loppupäästä kattoa onko kiero.
Tai sitte paikallisessa mopoliikkeessä varmaan parillakympillä mittaavat heittokellolla akselin, tehtaan toleranssi oli jotain 0.3mm muistaakseni mitä saa heittää.
Niin ja sitten, katso onko renkaassa ilmaa ettei ole puhki
Edit; niissä navoissa ON melkonen klappi jo uutena, pitää vääntää todella kireelle ettei heilu ajossa, ite laitan punasta kierrelukitetta ja väännän isolla varrella ja tiukalle