Ei tuo kiihtyvyys muutu miksikään välitysten vaihdolla. Vaikka mitkä aavikkovälitykset siihen laitat, niin aina se jaksaa ykkösellä sutia tyhjää asvaltilla. Ainoa ominaisuus mikä kärsii, on maasto-ominaisuudet, koska kovinkaan kivikkoiseen tai haastavaan maastoon jos aavikkovälityksillä matkaa, niin kytkin on kovilla.Pyrres kirjoitti:. Ei ole kuitenkaan mikään naton ohjus kiihtymään nytkään niin ei kauheasti viitsisi uhrata. Jonkin verran toki saa takaisin siitä ettei kokoajan tarvistisi pykältää.
Mutta hyvät välitykset maantielle saa seuraavalla reseptillä, koneen kierrokset matkanopeudessa maksimiväännön kierrosalueella, koska tehon kierrosalue on hiukan korkeammalla kuin väännön, niin jää hiukan tehoja reserviin, ja pääsee tarvittaessa ohittelemaankin. Ja jos maksimitehon kierrosalue on esim. 7000rpm, niin sekä tehon että väännön lasku tapahtuu melko nopeasti, eli kaikki yli 8000rpm on ihan turhaa huudattamista ja koneen kiusaamista. Jos tuntuu mahdottomalle sisäistää, niin tervetuloa koeajamaan 200cc kiinanihmettä aavikkovälityksillä.
