Ja tommonen raha teetetystä osasta mitä ei kaupasta saa, on aika yks lysti. Jättää pari napanderia baarissa ottamatta

Toki tarvii sitten veistellä maKneetit rattaaseen kiinni, niin speedo näyttää jotain.
Voin vielä käydä tarkistaa et mitkä oli alkuperäiset kun suuttimet on pöydällä mut olisko ollut pää joku 97 ja tyhjä 37 itse vaihdoin tyhjän 45 ku palo hermot leikkiessä käyntiin kylmänä oli sitte kesä tai talvi. Sai aina vähän aikaa vieres olla käsi pikkusen kaasulla. Ei puhettakaan et mönkijä käyntiin ja et lämpeis rauhassa ku käy kamppeet kiskomassa päälle aina sammuili. Nyt 45 eikä ryyppyä tarvi käyttää ollenkaan vois viel kokeilla aavistuksen pienempää ku sais aikaseksi mut sanovat tuol lähimmäs pienkonehuollos et suomen olosuhteisiin 40-50 välilt olis paras suutin, et tuo 40 alle on jo liian pieni. Pääsuutin itellä nyt 115 ja isompaakin pitäs kokeilla kun saa aikaseksi (jos kokeilis 125)jesi kirjoitti:Henkisesti uskon, että mittarin saa nappuloista / takapaneelista setup-tilaan, sais rukattua nopeudenkin kohdalleen.
Mulla näyttää gpsiin verrattuna jonkun viis liikaa.
Mites, onkos raadilla hajua että mitkä suuttimet tuossa on ja mitkä kannattas laittaa?
Tyhjissuuttimella kuvittelisin tavoittavan parempaa käyntiä kylmänä ja pääsuuttimella kenties menoa?
Tosinkin, käytin taannoin koneen huollossa, niin setä sanoi että tulpat oli kuin kouluesimerkki värin tiimalta...
onhan tuo haitannut mut myös jo tottunut.jesi kirjoitti:asiaa!
Btw, oonko ainut ketä sylettää suunnan vaihtajan vivun sijainti?
Ilkeesti ottaa koipeen jos seisovilteen koittaa ajaa, tarvii kai joskus siirtää vähä syvemmälle.
laitoin tilaukseen itelle vaan 1kipaleen ja teetän tuon vara rattaan myöhemmin.mut laita tuonne konaflexiin @ semmoiselle kaverille kuin kari kuismin.joudun itekin n.3vko uutta ratasta odottaan ku ruuhkaa kuulemma on.varmasti koneistavat samalla sullekin samanlaisen ku mulle.mä sinne sanoin et pitäkää piirustukset tallessa ja et ne piirustukset on cpi xs 250 mönkijän takarattaan jos tulee myöhemmin kyselyjä.jesi kirjoitti:Kiitoksia!
Paahan mullekki jo rattaat tulemaan.........
veltsu_ kirjoitti:Voin vielä käydä tarkistaa et mitkä oli alkuperäiset kun suuttimet on pöydällä mut olisko ollut pää joku 97 ja tyhjä 37 itse vaihdoin tyhjän 45 ku palo hermot leikkiessä käyntiin kylmänä oli sitte kesä tai talvi. Sai aina vähän aikaa vieres olla käsi pikkusen kaasulla. Ei puhettakaan et mönkijä käyntiin ja et lämpeis rauhassa ku käy kamppeet kiskomassa päälle aina sammuili. Nyt 45 eikä ryyppyä tarvi käyttää ollenkaan vois viel kokeilla aavistuksen pienempää ku sais aikaseksi mut sanovat tuol lähimmäs pienkonehuollos et suomen olosuhteisiin 40-50 välilt olis paras suutin, et tuo 40 alle on jo liian pieni. Pääsuutin itellä nyt 115 ja isompaakin pitäs kokeilla kun saa aikaseksi (jos kokeilis 125)jesi kirjoitti:Henkisesti uskon, että mittarin saa nappuloista / takapaneelista setup-tilaan, sais rukattua nopeudenkin kohdalleen.
Mulla näyttää gpsiin verrattuna jonkun viis liikaa.
Mites, onkos raadilla hajua että mitkä suuttimet tuossa on ja mitkä kannattas laittaa?
Tyhjissuuttimella kuvittelisin tavoittavan parempaa käyntiä kylmänä ja pääsuuttimella kenties menoa?
Tosinkin, käytin taannoin koneen huollossa, niin setä sanoi että tulpat oli kuin kouluesimerkki värin tiimalta...
Onneks olkoon dillestä! Ei ole itsellänikään yhtään huonoja muistoja ko. pelistä.jesi kirjoitti:Mua niin syletti ku sai luukut levällään ajaa että pysty edes poikain pölyjä nielemään, joten tämmönen tällä kertaa: