-Itellä ei ole mennyt ekalla pitemmällä reissulla ku takavilkut, selvis itse pikku korjauksella ja kuumaliimaa vilkun sisään, ei enää mitään oireita.
-Sit ne jäähdyttimen suojan korvakot, siittä selvis paremmilla vahvistuksilla, sekä eturaudan yläkiinnikkeet, sekin korjattu eikä taatusti enää irtoa.
-Oikean puolen putki poikki sekin sen takia et huudatti tappiin asti,korjattu putki ja jos tuo uuden rattaan saaminen asiaa auttais ettei tarvi 80km/h vauhdissä huudattaa

-Iskari itselläkin kitisee kuivuutta eipä huoltoa viitsi vaivata ilman aikosilla kun viitsii ottaa voitelupurkin itse ja suihkuttaa et kitinä loppuu.
-Vilkun rele pitäs uusia mut menee vanha viel, oikealle puolen vilkuttaa vähän liian reippaasti.
Siinäpä ne.Muut onkin ollut itellä vaan huoltoja esim.öljynvaihdot, rasvaukset, venttiilien välyksien tarkastus/mahdollinen säätö ym ym. huolto!Ite suorittanut nämä enkä päivääkään ole haaskannu takuuasioihin tai et muut huoltanu!Eri asia tietenki jos olis koneessa ollu takuu aikana isompi remontti esim.koneessa
Nämä itse asennettuja lisävarusteita ym. ns. tuunausta

-kapan etupleksi (ei tuuli hakkaa rintaan ajossa)
-lämpökahvat
-rullakaasu (pitäs laittaa lamoksen peukku/rullakaasu yhdistelmä)
-tupakin sytyttimen pistoke
-Brp:n lämmitettävä ja vesitiivis gps/puhelinteline
-Dice:n kova takalaukku + lisäjarruvalo
-madalluspalikat (ite tehty)
-Etuvalo vaihdettu johki xenon efekti polttimoon
-sumarit & lisärit
-parkki poltin kirkas led poltin samoin kilven valo
-Qmaxin iskareiden suojapussit (2v meni ja tänään sain taakse asennettua pussin)
-Tyhjäkäynti suutin 40 (talvella/kesällä lähtee paremmin kylmänä käyntii ja pysyy kylmänä käynnissä)
-vetokoukku ja vetokoukun sähköpistoke
Tulossa:
-Takaratas 32h (Tilaus työnä)
-Avarempi putkisto (Työn alla)
-28mm kaasari (jossakin välissä)