Josa75 kirjoitti:Vaihdoin tossa isompaa kaasaria alle, ja muuten pelaa kaikki ok, mut kun tyhjäkäynniltä tempasee kaasun pohjaan niin booaa ja sammuu. pikkasen rauhallisemmin kun kääntää ni ottaa kierroksia hyvin ja pelaa niinku pitääkin. Eli kun kierrokset on vähän noussut, kestää kaasuttaa kunnolla. Onko missä siis vika? Liian pieni TK suutin( taitaa olla nyt joku 35) ? Pääsuutin taitaa olla 115. Neulaa olen koittanut siirrellä ilman sen suurempaa vaikutusta....
Tälläistä tänään, niin ja hyvät jussit.
tyhjäkäynti suutin tuntus olevan pieni ku alkuperäisessä mulla oli 35 ja rupes pelittää 45 toimii kyl 40 tai 42.lueppa eka tuo ja säädä sen mukaan niin pohditaan lisää jos ei rupea pelaa.
Ei ole vaparia, vakio putsarilla kokeillut. onko nyt niin että saa kuitenkin liian vähän ilmaa? Kyllä ton nyt suht toimimaan sain,toisin sanottuna kyllä sillä pystyy ajamaan. pitää koittaa vielä tuota isompaa TK suutinta jos jotain auttaisi, et sais kunolla säätöihin. Tosin tilaan melko varmasti ne tuplat ja uudet kurkut.
Vapari motonetistä tai jostain autotarvikeliikkeestä ni auttaa kummasti, itelläni oli sama ongelma aikoinaan ku suutinta suurensin ja putsarinkotelon kansi pois.
Pistin tupliin nyt 97,5 pääsuuttimet, ovat hiukan liian pienet. 102,5 olivat hiukan liian suuret, täytyy pistää 100 tilaukseen. Koitin myös 107,5 ja niiden kanssa 3/4 kierroksilla oli hetken aivan liian rikkaalla ja täyskierroksilla veti kohtuullisesti. Tyhjäkäyntiruuvit ovat 2 1/2 kierrosta nyt auki ja käy nätisti. TK suuttimista ei ole mitään käsitystä. 100 Tuntuu olevan melko yleisesti sopiva pääsuutin tupliin kun kannelle ei ole tehty mitään?
Tilasin Pipercrossin MPX1000R suodattimet, sopivat paikoilleen hyvin mutta toisesta repesi kaula ensimmäisen testilenkin jälkeen.
Jännä tunne kun pysähtyy vitosvaihteella risteykseen ja huomaa että vaihdepoljin puuttuu..
Noniin, nyt on kiinni 34h takaratas ja tuntuis toimivan entistä paremmin tuon 15h eturattaan kanssa. Kiihtyy vähän rivakammin eikä kulkupuolikaan kärsinyt ja kierrokset edelleen maltilliset nopeaa matkavauhtia paineltaessa. Kiitos ednet78 kaupoista..
Uudenmaan Mönkijät Ry Can-Am Outlander 400 Max ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Kilometrit lisääntyy ja nyt ois aika tehä eka oma huolto. Varmaan jostain täältä löytyy huolto ohjeita mut en jaksa ettiä
Eli kysynkin mites on helpoin noita öljyjä alkaa vaihtelee ja minkä verran mitäkin menee minnekkin. oliko tarpeeksi epäselvästi sanottu. Mitäs muuta tarttee säätää/ vaihtaa... tulpat, venttiilit ( säädetty 2k kohdalla)
Kiitos jo etukäteen, ettette hauku ja mollaa...
Josa75 kirjoitti:Kilometrit lisääntyy ja nyt ois aika tehä eka oma huolto. Varmaan jostain täältä löytyy huolto ohjeita mut en jaksa ettiä
Eli kysynkin mites on helpoin noita öljyjä alkaa vaihtelee ja minkä verran mitäkin menee minnekkin. oliko tarpeeksi epäselvästi sanottu. Mitäs muuta tarttee säätää/ vaihtaa... tulpat, venttiilit ( säädetty 2k kohdalla)
Kiitos jo etukäteen, ettette hauku ja mollaa...
Moottoriin menee se 2 litraa ja perään 2dl.
koneen alla proppu joka auki ja kannattaa lämpimänä tyhjentää ne.perässä on myös tyhjennys proppu ja vähän ylempänä on kuusikolo mutteri joka on tarkistus proppu ite kaatanut perään öljyt niin et tarkistus aukosta ruvennut tulemaan öljyä.
kannattaa tarkistaa ketjun kireydet ja vaijerit rasvailla ja nivelet kans.tukivarsista löytyy nippoja ja takahaarukasta 1.jarrupalojen kunto ym ym.
voihan ne venttiilitkin tarkistaa jos siltä tuntuu.
veltsu_ kirjoitti:
perässä on myös tyhjennys proppu ja vähän ylempänä on kuusikolo mutteri joka on tarkistus proppu ite kaatanut perään öljyt niin et tarkistus aukosta ruvennut tulemaan öljyä.
Eikös tossa perässä kuitenkin ole kolme reikää.. eli tyhjennys, tarkistus ja täyttö.. ja kyllä ainakin itse muistan saaneeni tuonne perään reilusti enemmän kuin 2dl ? Eli tarkistus proppu auki ja ylimmästä reiästä sisään ainetta välilllä odottaen että se laskeutuu ja toistaen niin kauan kunnes ei enään yhtään mahdu vaan tulee heti tarkistus reiästä ulos ylhäältä laskettaessa.
Öljyinä olen käyttänyt Castrolin 10W40 Power1 GPS ja perässä Mobilin VS-200.. lienee makuasia mitä merkkejä käyttää kunhan ovat arvoiltaan samoja..
Uudenmaan Mönkijät Ry Can-Am Outlander 400 Max ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
veltsu_ kirjoitti:
perässä on myös tyhjennys proppu ja vähän ylempänä on kuusikolo mutteri joka on tarkistus proppu ite kaatanut perään öljyt niin et tarkistus aukosta ruvennut tulemaan öljyä.
Eikös tossa perässä kuitenkin ole kolme reikää.. eli tyhjennys, tarkistus ja täyttö.. ja kyllä ainakin itse muistan saaneeni tuonne perään reilusti enemmän kuin 2dl ? Eli tarkistus proppu auki ja ylimmästä reiästä sisään ainetta välilllä odottaen että se laskeutuu ja toistaen niin kauan kunnes ei enään yhtään mahdu vaan tulee heti tarkistus reiästä ulos ylhäältä laskettaessa.
Öljyinä olen käyttänyt Castrolin 10W40 Power1 GPS ja perässä Mobilin VS-200.. lienee makuasia mitä merkkejä käyttää kunhan ovat arvoiltaan samoja..
no 3 on mut jäi laittamatta..ajattelin et kumminkin ymmärtää et on täyttö aukkokin
Joo kiitos vaan selväksi tuli
Lähinnä mietitytti noi määrät ja merkit... ja jos ois jotain kivoja niksejä jotka helpottaa elämistä
Nyt alla uudet renkaatkin, innovan nappulat lamokselta, edessä 21-7-10 ja takana 20-11-10. Mitkäs teillä ihmiset on rengaspaineet. Ohjekirja sanoo eteen 0,6 ja taakse 0,8bar
Noissa oli tullessa takana melkein 2 ja edessä 1.5 bar. eli melko paljon??
Josa75 kirjoitti:Joo kiitos vaan selväksi tuli
Lähinnä mietitytti noi määrät ja merkit... ja jos ois jotain kivoja niksejä jotka helpottaa elämistä
Nyt alla uudet renkaatkin, innovan nappulat lamokselta, edessä 21-7-10 ja takana 20-11-10. Mitkäs teillä ihmiset on rengaspaineet. Ohjekirja sanoo eteen 0,6 ja taakse 0,8bar
Noissa oli tullessa takana melkein 2 ja edessä 1.5 bar. eli melko paljon??
0.5bar olen pitänyt ite noissa katumallin renkaissa ja tais olla nappuloissakin. Olisit ostanut multa pois nuo ylimääräiset innovan nappulat