SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
Ihmetyttää, että kilahti ku ajoin niin perkuleen rauhassa töihin kuiten laskenu 7km niin paljon lämä pohjassa mitä kulkee ja senkin jälkeen rauhassa ja vedätyksiä, mutta sitten ku ajelee nätisti töihin niin laukee. huomenna selviää kuka maksaa minä vai paikka joka nuo laittoi. veikkaan, että pulju korvaa, koska onhan ne kuitenkin koskenut siihen puristin hässäkkään ja voin vedota siihen!
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Motorpowerilla ei ainakaan tiedetty koko hommasta mitään ja nokkia on myyty tasan yks ja sekin luonnollisen kuluman johdosta.
Ettei nyt vaan mr kimin puurot ja pähkinät ole sekaisin ja ei ole miestä myöntää virhettään...
Enivei, jos niitä Tiukkoja Faktoja(tm) löytyy, nii paa ihmeessä kortit pöytään.
Ettei nyt vaan mr kimin puurot ja pähkinät ole sekaisin ja ei ole miestä myöntää virhettään...
Enivei, jos niitä Tiukkoja Faktoja(tm) löytyy, nii paa ihmeessä kortit pöytään.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Ei ole vielläkää kuulunu mitää mihin vein ne osat, tänää täytyy mennä paikan päälle kysyy jos ei ala kuulumaan.
Juu, ja pistin väärän linkin, http://forums.atvsource.com/viewtopic.p ... on#p306620 tuossa oikea.JJP kirjoitti:Mutta tuolla kun puhuttiin 525 koneesta, eikös se ole jo eri kone kuin tämä fujin 500cc?Vuosikin näytti olevan 08.
Ja ruotsin ATV Foorumilla on paljon juttua noista Dinlin koneiden "kait ne nyt sitten on Fujin?" ongelmista, ja kaksi yleisintä vikaa näyttäisi olevan nokkaketju kiristäjineen ja puolipuristustsydeemi.
Tuolta voi selailla lisää jos kielitaito riittää http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=29044.0 ja jos ei riitä, niin vaikka google translatella käännös.
Tuolla foorumilla on sitten aika paljon luettavaa.

- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
No se sellventää jo asiaa! 
Hyi hitto ruotsia....ei pysty ei kykene, enkä edes usko mitä siellä puhutaan nimittäin....
PETO ON SYNTYNYT tänään mäntsälässä!!!!!
Pienet savut otettu ja nyt profiili päivitetty.
Sormet ristiin vaan että pysyy pakka läjässä.

Hyi hitto ruotsia....ei pysty ei kykene, enkä edes usko mitä siellä puhutaan nimittäin....
PETO ON SYNTYNYT tänään mäntsälässä!!!!!

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Onneksi olkoon!JJP kirjoitti: PETO ON SYNTYNYT tänään mäntsälässä!!!!!

- JJP
- Tracks
Pelkkä kitti ja keihinin kaasari tuli viritysasteeksi.
En lähe pelleilemään noiden nokkien kanssa vielä.katteleeppi sitten joskus myöhemmin.
Kannen työstö ois kyllä suunnitteilla mutta on hyvä jättää jotain myöhemmäksi.
Eihän toi koko urakka koske pelkästään tota tekniikkaa vaan oon nyt tehny vaikka ja mitä.
Tänään tarkoitus muokata niitä katteita ettei ne enää "lepata perässä" kuten joku Mäntälän miitissä ilmaisi.
(kateellisten puhetta prkl)
En lähe pelleilemään noiden nokkien kanssa vielä.katteleeppi sitten joskus myöhemmin.

Eihän toi koko urakka koske pelkästään tota tekniikkaa vaan oon nyt tehny vaikka ja mitä.
Tänään tarkoitus muokata niitä katteita ettei ne enää "lepata perässä" kuten joku Mäntälän miitissä ilmaisi.

Kuvasteita
Kuvasteita
Eikös se onnistu niin, että tilaa tuon big bore putken ja käy työstää kiinni vanhaan pyttyyn? Oli venttiili hirttänyt kiinni tänään soitteli sieltä puljusta epäili, että kaasarissa liian pien suutin eli suosittelen käyttää penkissä niin ei kilahda kiinni. Mitä tilasit ne osat?JJP kirjoitti:Pelkkä kitti ja keihinin kaasari tuli viritysasteeksi.
Tänään tarkoitus muokata niitä katteita ettei ne enää "lepata perässä" kuten joku Mäntälän miitissä ilmaisi.(kateellisten puhetta prkl)
Onko eroa tuohon vanhaan 500cc?
Mites, oliko killen peli säädetty penkissä nokkien vaihdon jälkeen?
Kylätason mönkijäkuski
Sinne asti en päässyt (penkittää) eli toden.näk johtuen kaasarista leipas nuo venat. vaikka oli mulla lamda kiinni ja se näytti hyviä lukemia, mutta virittäminen on hauskaa kunhan vaa pysyy läjässä. kaasari oli tuo keihin fcr 41mm. Joo jos jollain on hyviä paikkoja mistä kannataa alkaa tilailee osia niin kiitän kovasti!
Tietää nyt miks käyn töissä
Lista mitä tarvii
550cc sylinteriputki
wisecon mäntä
venttiilit
Kansityö ehkä pystyy korjaamaan tuon kannen (toivon) kattelin uuden hintaa niin 600e
Taidan laittaa vakio nokat takas. <---(ON MYYNNISSÄ JOS JOKU HALUAA AJETTU 100km!)
Tietää nyt miks käyn töissä

Lista mitä tarvii
550cc sylinteriputki
wisecon mäntä
venttiilit
Kansityö ehkä pystyy korjaamaan tuon kannen (toivon) kattelin uuden hintaa niin 600e

Taidan laittaa vakio nokat takas. <---(ON MYYNNISSÄ JOS JOKU HALUAA AJETTU 100km!)
Laihalla seoksella vedättämällä saa kyllä koneen rikki monin tavoin mutta miten se venttiilin katkaisee? Joku fiksumpi vois selittää kun tyhmä ei ymmärrä.kille666 kirjoitti:Sinne asti en päässyt (penkittää) eli toden.näk johtuen kaasarista leipas nuo venat.
Joo ei kyllä mullakaan mene jakeluun että miten ne voi syyttää laihaa seosta venttiilirikosta jos seosmittari on näyttäny vihreetä valoa?? haiskahtaa vedätykseltä
Vakio venttiilinjousia pikemminkin vois epäillä, tai asennusvirhettä jyrkempien nokkien laitossa..
Vakio venttiilinjousia pikemminkin vois epäillä, tai asennusvirhettä jyrkempien nokkien laitossa..
- JJP
- Tracks
Jos lambda on näyttänyt hyvältä niin miten ne voi vielä väittää että vika on ollu kaasarissa???kille666 kirjoitti:Sinne asti en päässyt (penkittää) eli toden.näk johtuen kaasarista leipas nuo venat. vaikka oli mulla lamda kiinni ja se näytti hyviä lukemia, mutta virittäminen on hauskaa kunhan vaa pysyy läjässä. kaasari oli tuo keihin fcr 41mm. Joo jos jollain on hyviä paikkoja mistä kannataa alkaa tilailee osia niin kiitän kovasti!
Tietää nyt miks käyn töissä![]()
Lista mitä tarvii
550cc sylinteriputki
wisecon mäntä
venttiilit
Kansityö ehkä pystyy korjaamaan tuon kannen (toivon) kattelin uuden hintaa niin 600e![]()
Meinasko et se pitää dynossa ajaa että kaasarin saa säätöihin?Hienosäätö on hyvä tehdä penkissä mutta......
Kyllä se venttiili on varmasti aika tiukasti kiinni jos mäntä siihen on lyöny.
Meinasitko että kertoisin ajokokemuksia jo tosta uudesta pytystä kun kone on vielä vaiheessa?Käynnissä se on ollut kyllä mutta ei ajossa koska se on vielä kesken.Kaasuvaijerit ja kahva menee uusiks ja katteita tänään muokkailin.
Minkä takia wisecon mäntä?Ite en lähtenyt etsimään suomesta osaavaa koneistajaa vaan tilasin ebaysta valmiin pytyn.
Kuvasteita
Kuvasteita
Eikös se ole kuitenki mahdollista suomessa putkittaa tuo pytty tuohon 550cc? Se wisecon mäntä vaan pisti silmään.. mitä mäntää suosittelet?JJP kirjoitti:Jos lambda on näyttänyt hyvältä niin miten ne voi vielä väittää että vika on ollu kaasarissa???kille666 kirjoitti:Sinne asti en päässyt (penkittää) eli toden.näk johtuen kaasarista leipas nuo venat. vaikka oli mulla lamda kiinni ja se näytti hyviä lukemia, mutta virittäminen on hauskaa kunhan vaa pysyy läjässä. kaasari oli tuo keihin fcr 41mm. Joo jos jollain on hyviä paikkoja mistä kannataa alkaa tilailee osia niin kiitän kovasti!
Tietää nyt miks käyn töissä![]()
Lista mitä tarvii
550cc sylinteriputki
wisecon mäntä
venttiilit
Kansityö ehkä pystyy korjaamaan tuon kannen (toivon) kattelin uuden hintaa niin 600e![]()
Meinasko et se pitää dynossa ajaa että kaasarin saa säätöihin?Hienosäätö on hyvä tehdä penkissä mutta......
Kyllä se venttiili on varmasti aika tiukasti kiinni jos mäntä siihen on lyöny.
Meinasitko että kertoisin ajokokemuksia jo tosta uudesta pytystä kun kone on vielä vaiheessa?Käynnissä se on ollut kyllä mutta ei ajossa koska se on vielä kesken.Kaasuvaijerit ja kahva menee uusiks ja katteita tänään muokkailin.
Minkä takia wisecon mäntä?Ite en lähtenyt etsimään suomesta osaavaa koneistajaa vaan tilasin ebaysta valmiin pytyn.
- JJP
- Tracks
Mahdollista se on kyllä ja varmasti löytyy koneistajia jotka näitä tekee.Koska tuo nyt ei ole mikään uusin keksintö.
Itse katsoin vaan helpoimmaksi tavaksi hankkia koko pytty.piste.
Voisin suositella vaikka tälläistä mäntä + sylinteri yhdistelmää.

Koska tämä moottori on mulla ensimmäinen laatuaan ja ensimmäinen bore kittini niin en voi sanoa mikä on hyvä ja mikä huono.
Paha siis mennä suosittelemaan mitään.
Itse katsoin vaan helpoimmaksi tavaksi hankkia koko pytty.piste.
Voisin suositella vaikka tälläistä mäntä + sylinteri yhdistelmää.

Koska tämä moottori on mulla ensimmäinen laatuaan ja ensimmäinen bore kittini niin en voi sanoa mikä on hyvä ja mikä huono.
Paha siis mennä suosittelemaan mitään.

Kuvasteita
Kuvasteita