CPI XS 250 sport
- kimgold
- 2WD
- Viestit: 27
- Liittynyt: 27 Huhti 2010 18:27
- Mönkijä:: CPI XS 250 Sport
- Paikkakunta: Espoo
Re: CPI XS 250 sport
Moro nyt olis myynissä CPI jos jollain olis kiinnostusta ostamaan tai tietää kuka olis haluumassa/tarvitsemassa. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=29264
- ednet78
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 30 Huhti 2011 16:50
- Mönkijä:: Comanche Bull
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: CPI XS 250 sport
Hieman päivitystä tännekin osastolle.
Eli kesäloman vikalla viikolla CPI hyyty risteyksestä lähdettäessä = veto pois.
Seuraavana päivänä konetta auki, että näkee mitä se on syöny.
NOH vetoakselihan sieltä oli tullu oikean lohkon läpi.
Syynä tähän oli 4.vaihteen kiinni leikkaaminen, ilmeisesti öljykanava menny tukkoon ja ratas lämmittänyt akselin poikki.
Pitkällisen osien metsästyksen jälkeen nimimerkki SNIVERI myi koneensa elinten luovuttajaksi, jotta sain lohkon. Kiitos tästä!
Nyt ois motti jälleen kasassa.
Pari kuvaa linkin takana, jos toimii.
http://kuvablogi.com/blog/34128/
Eli kesäloman vikalla viikolla CPI hyyty risteyksestä lähdettäessä = veto pois.
Seuraavana päivänä konetta auki, että näkee mitä se on syöny.
NOH vetoakselihan sieltä oli tullu oikean lohkon läpi.
Syynä tähän oli 4.vaihteen kiinni leikkaaminen, ilmeisesti öljykanava menny tukkoon ja ratas lämmittänyt akselin poikki.
Pitkällisen osien metsästyksen jälkeen nimimerkki SNIVERI myi koneensa elinten luovuttajaksi, jotta sain lohkon. Kiitos tästä!
Nyt ois motti jälleen kasassa.
Pari kuvaa linkin takana, jos toimii.
http://kuvablogi.com/blog/34128/
Re: CPI XS 250 sport
hyvä homma et sait osat.jaah täytyypä ruveta koht tekee syyshuolto ja tarkistaa itekin nuo ettei ole tukkoisuutta 
oletko muuten tiedustellut 36h takasta?

oletko muuten tiedustellut 36h takasta?
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- ednet78
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 30 Huhti 2011 16:50
- Mönkijä:: Comanche Bull
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: CPI XS 250 sport
En ole nyt kun hyvin pärjännyt ton nykyisen kanssa, mitä sitä nyt kerkes ajelee ennen ku peli levis.veltsu_ kirjoitti:hyvä homma et sait osat.jaah täytyypä ruveta koht tekee syyshuolto ja tarkistaa itekin nuo ettei ole tukkoisuutta
oletko muuten tiedustellut 36h takasta?
Re: CPI XS 250 sport
Onko kellään käynyt niin että kytkin mennyt aivan jäykäksi ja ei saa laitetta vapaalle ollenkaan. Vaijeri on ehjä, kaikki toimii aina sinne moottorin poskeen saakka, mutta ihan niinkuin kytkinpakka ei liikkuisi mihinkään. Oliskos jollain ideoita....
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Re: CPI XS 250 sport
Mulla teki moista oikkua sen jälkeen kun käytin huollossa, kun kolmosvaihteen rattaasta oli hampaat lähteny. Syykin löytyi, joku mutteri oli jääny löysälle muistaakseni jonkun akselin päässä oleva. Eli jos oot avannu laatikkoa ni syytä vois ettiä sieltä päin. Sori kun en tarkemmin osaa neuvoa. mutta vuoden 2007 postauksia kun käyt läpi ni voi löytyy tarkempaakin selostusta 

Re: CPI XS 250 sport
cpi näillä näkymin lähtee huomenna uuteen kotiin ja uudet projektit ja kujeet tulee talliin. Leppoisia ajeluja cpi kuskeille!
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
mönkijöissä pysytään
cpi ollut ihan turhan panttina viime vkot niin sama vaihtaa halvempaan vähemmän ajettuun saman ikäiseen tl malliin.merkistä ei sen enempää ainakaa viel
saapahan samalla lompakkoon täytettä


ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- Josa75
- 4WD
- Viestit: 164
- Liittynyt: 13 Kesä 2011 12:06
- Mönkijä:: Goes 450x TL 2010
- Paikkakunta: Hamina
Re: CPI XS 250 sport
Osaisko joku sanoa mistä jarrupalat taakse? Alkuperäiset maksaa maltaita... Lamosilla osas kertoa et on saatavilla, mutta ei muistan minkä merkin palat käy suoraan. Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii auttaa...
.......................................................................
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
- ednet78
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 30 Huhti 2011 16:50
- Mönkijä:: Comanche Bull
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: CPI XS 250 sport
Joskus itelleni etin jarrupaloja, kun kaikissa opuksissa oli väärät palat.Josa75 kirjoitti:Osaisko joku sanoa mistä jarrupalat taakse? Alkuperäiset maksaa maltaita... Lamosilla osas kertoa et on saatavilla, mutta ei muistan minkä merkin palat käy suoraan. Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii auttaa...
Löysin muutaman eri valmistajan ja alla niiden koodit.
Näistä takajarrupaloista sen verran, et omaan vm-07 sopivat seuraavat palat:
EBC FA431, SBS 848, GOLDFREIN 283 ja DELTABREAK DB2165.
Tossa muutaman valmistajan koodit muille tiedoksi.
Itelle tuli SBS 848.
Re: CPI XS 250 sport
Täällä on yks uusi CPI omistaja, vielä ainakin hetken vakiolaite. Sain vähän käytetyn CPI:n uuden 200 kinukin hinnalla, ihan tyytyväinen ollut toistaiseksi laitteeseen.
Onkos joku kokeillut alkup. katurenkaille bilteman tai muita halpoja ketjuja? Miten toimii, mitkä olis sopivat?
Vakiovälitys siis taitaa olla 14-40, en kyllä ole itse vielä tarkistanut. Taidan eka kokeilla vain 15-piikkistä eteen, aavistuksen kun sais kierroksia tippumaan 80 vauhdissa niin olis hyvä. Jos jollain on tarjolla 15 eteen (tai 36 taakse) niin saa laittaa viestiä.
Keihin PWK28 kaasaria ajattelin tähän kokeilla, sellainen kun on tarjolla viiteen kymppiin. Jos siellä sais pikkusen lisää voimaa, niin välitystä vois pidentää hiukan enemmänkin... Millähän suuttimilla sitä saa lähteä säätöjä hakemaan, olisko 40/145 tontilla?
Pitää sit vaan kehitella imukaulaan sovite itse, kannessa oleva imureikä kun kuulema on aika pieni (22mm?). Ja putsaripuoli pitää kans jotenkin viritellä... Viripakoputki on turhan kallis, joten vakiolla ajattelin pärjätä.
Vanhat kuvalinkit kaikki ei enää pelaa... jos joku viitsisi ottaa tai linkittää mulle kuvia madalluspalokoista edessä ja takana, niin vois ottaa mallia.. tekis mieli madaltaa laitetta vaikkapa jotain 40mm.
Onkos joku kokeillut alkup. katurenkaille bilteman tai muita halpoja ketjuja? Miten toimii, mitkä olis sopivat?
Vakiovälitys siis taitaa olla 14-40, en kyllä ole itse vielä tarkistanut. Taidan eka kokeilla vain 15-piikkistä eteen, aavistuksen kun sais kierroksia tippumaan 80 vauhdissa niin olis hyvä. Jos jollain on tarjolla 15 eteen (tai 36 taakse) niin saa laittaa viestiä.
Keihin PWK28 kaasaria ajattelin tähän kokeilla, sellainen kun on tarjolla viiteen kymppiin. Jos siellä sais pikkusen lisää voimaa, niin välitystä vois pidentää hiukan enemmänkin... Millähän suuttimilla sitä saa lähteä säätöjä hakemaan, olisko 40/145 tontilla?
Pitää sit vaan kehitella imukaulaan sovite itse, kannessa oleva imureikä kun kuulema on aika pieni (22mm?). Ja putsaripuoli pitää kans jotenkin viritellä... Viripakoputki on turhan kallis, joten vakiolla ajattelin pärjätä.
Vanhat kuvalinkit kaikki ei enää pelaa... jos joku viitsisi ottaa tai linkittää mulle kuvia madalluspalokoista edessä ja takana, niin vois ottaa mallia.. tekis mieli madaltaa laitetta vaikkapa jotain 40mm.
CPI XS 250
Re: CPI XS 250 sport
15h on myös ihan ok aika lähellä suhde verrattunua 14/34 jakamalla takarattaan hampaat eturattaan hampailla näet eron ja jossain keskustelussa derbiin rattaat tai derbin viritys on myös ratastus asiaa ym ym. mulla olis ollut tovi sitte 15h,34h ylimääräisenä mut pistin cpi:n mukana sit kaikki pois kuleksimastazepe kirjoitti:Täällä on yks uusi CPI omistaja, vielä ainakin hetken vakiolaite. Sain vähän käytetyn CPI:n uuden 200 kinukin hinnalla, ihan tyytyväinen ollut toistaiseksi laitteeseen.
Onkos joku kokeillut alkup. katurenkaille bilteman tai muita halpoja ketjuja? Miten toimii, mitkä olis sopivat?
Vakiovälitys siis taitaa olla 14-40, en kyllä ole itse vielä tarkistanut. Taidan eka kokeilla vain 15-piikkistä eteen, aavistuksen kun sais kierroksia tippumaan 80 vauhdissa niin olis hyvä. Jos jollain on tarjolla 15 eteen (tai 36 taakse) niin saa laittaa viestiä.
Keihin PWK28 kaasaria ajattelin tähän kokeilla, sellainen kun on tarjolla viiteen kymppiin. Jos siellä sais pikkusen lisää voimaa, niin välitystä vois pidentää hiukan enemmänkin... Millähän suuttimilla sitä saa lähteä säätöjä hakemaan, olisko 40/145 tontilla?
Pitää sit vaan kehitella imukaulaan sovite itse, kannessa oleva imureikä kun kuulema on aika pieni (22mm?). Ja putsaripuoli pitää kans jotenkin viritellä... Viripakoputki on turhan kallis, joten vakiolla ajattelin pärjätä.
Vanhat kuvalinkit kaikki ei enää pelaa... jos joku viitsisi ottaa tai linkittää mulle kuvia madalluspalokoista edessä ja takana, niin vois ottaa mallia.. tekis mieli madaltaa laitetta vaikkapa jotain 40mm.

kysäseppä moposportilta ku niillä on cpi:hin piristys sarja eli isompi kaasari ja imusarja et paljon ne pelkällä imusarjalla pitää hintaa.kyllä se mun muistaakseni oli ainakin mulla kannen reikä isompi mut vakio imukaulan reikä oli pienempi kun tuossa keväällä oli kansi irti ja virtauksia paranneltiin.suosittelen virtauksien työstämistä

ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
nii ja jos joku tarvii niin multa löytyy cpi:n kummatki änärit jos haluaa säilyttää omat esim.jos suunnittelee putkien muokkamista hyvä kuntoiset ja kromiosat ei ole ruosteessa ja taisipa olla viel käyrien kromiosat.
Nämä tyhjän panttina mulla.saa yv:llä tiedustella
Nämä tyhjän panttina mulla.saa yv:llä tiedustella
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
Löytyykös jostain huolto-ohjeita tms. Smc tai muuhun näihin honda lisenssikoneisiin? Vai pitääkö etsiä joku Honda mp:n korjausmanuaali... räjäytyskuvat ja sähkökaavion jo löysin.
Venttiilien säätö näyttää olevan ruuveilla. Tarviiko niitä mitatessa jotenkin niitä ajoituksia miettiä, vai riittääkö että kääntää nokan "vastakkaiseen suuntaan" ja mittaa sit välyksen?
Venttiilien säätö näyttää olevan ruuveilla. Tarviiko niitä mitatessa jotenkin niitä ajoituksia miettiä, vai riittääkö että kääntää nokan "vastakkaiseen suuntaan" ja mittaa sit välyksen?
CPI XS 250