SMC Wildcat 500
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Re: SMC Wildcat 500
Ei ne niitä löydä jos ei oo narkkareiden tai pentujen viemä.
Tjooh no mutta nyt on alla Yamaha,katotaas millanen laitos se on.
Ahdin nyt on aina ahdin mutta ennemmin mä näitä rakentaisin vaparina.
Tjooh no mutta nyt on alla Yamaha,katotaas millanen laitos se on.
Ahdin nyt on aina ahdin mutta ennemmin mä näitä rakentaisin vaparina.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
-
- 3WD
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
No itellä ei olis välii vaikka turbo olisikin. Nätisti sais tehoo ainaki nii paljon ku ketjut kestää
.
Laita Yamahasta kuvia jossain vaihees.Muista sitten laittaa se HÄLÄRI, niitata se seinään kiinni ja laittaa joku pahasisuisen koiran vielä piiloon siihen vieree!

Laita Yamahasta kuvia jossain vaihees.Muista sitten laittaa se HÄLÄRI, niitata se seinään kiinni ja laittaa joku pahasisuisen koiran vielä piiloon siihen vieree!
- JJP
- Tracks
Niitä koiria löytyy kyllä 2 kpl mutta ei tossa pihassa enää kävis edes posteljooni jos ne juoksis vapaana.
Siin Urbottamisessa on sen verran hommaa että esimerkiksi sinä saat vielä helpommin tehoa vaparina laittamalla.
Ja jos sua toi kaasarin hinta kauhistutti nii laskeppa niitä urpotus kuluja.

Siin Urbottamisessa on sen verran hommaa että esimerkiksi sinä saat vielä helpommin tehoa vaparina laittamalla.

Kuvasteita
Kuvasteita
saksan maalta tuohon saa turbon ja myös ilokaasut, mutta hintaa tulee noille takuu varmasti paljon.
Itsellä on menny ja 2 ketjut poikki näillä hevosilla niin voin kuvitella mitkä panssari vaunun ketjut tarvii laittaa kiinni, että kestää turbotuksen.
minkä vuoden raptori jjp:llä on?
Itsellä on menny ja 2 ketjut poikki näillä hevosilla niin voin kuvitella mitkä panssari vaunun ketjut tarvii laittaa kiinni, että kestää turbotuksen.
minkä vuoden raptori jjp:llä on?
- JJP
- Tracks
MIten oot saanu ketjutkin paskaksi???Ei oo muilla kyl vissiin katkeillu...
Meinasitko että saa valmista kittiä saksasta?Ei oo tullu kyllä' vastaan,laitappas linkkiä!!
-09 vuotinen ruppana tuli taloon.
Meinasitko että saa valmista kittiä saksasta?Ei oo tullu kyllä' vastaan,laitappas linkkiä!!
-09 vuotinen ruppana tuli taloon.
Kuvasteita
Kuvasteita
Latest pic of my smc 500
fitted with low profile rear tyres and 130 scooter fronts, turns very quick now. 15 tooth front sprocket 34 rear.

fitted with low profile rear tyres and 130 scooter fronts, turns very quick now. 15 tooth front sprocket 34 rear.

- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Maybe you need lower fenders or do something, looks very very weird...
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
each to there own opinion.
Could lower it slightly, move the fenders? handlles like a go cart , street quad style .tractor tyres not to popular here.
Could lower it slightly, move the fenders? handlles like a go cart , street quad style .tractor tyres not to popular here.
quick vid of a few quaders meeting in surrey england.
http://www.youtube.com/watch?v=jhuC8QQRGCU
http://www.youtube.com/watch?v=jhuC8QQRGCU
Termos,
tuli laitettua eilen tuo vapaasti hengittävä suodatin kiinni kissaan ja 175 pääsuutin, eilen testailin ja oli ok ei pauketta tai muutakaan hälyyttävää, kuitenkin
tänää ajoin töihin tuli välillä painettua enempi kaasu hyvin veti ei siinä mitään. pääsin työpaikan pihalle niin vedin siinä samassa pari donitsia asfaltilla (märkä) sen jälkeen jätin tyhjäkäynnille niin siinä silmää pisti et putken alkukäyrät oli punaiset? käykö laihalla?
tuli laitettua eilen tuo vapaasti hengittävä suodatin kiinni kissaan ja 175 pääsuutin, eilen testailin ja oli ok ei pauketta tai muutakaan hälyyttävää, kuitenkin
tänää ajoin töihin tuli välillä painettua enempi kaasu hyvin veti ei siinä mitään. pääsin työpaikan pihalle niin vedin siinä samassa pari donitsia asfaltilla (märkä) sen jälkeen jätin tyhjäkäynnille niin siinä silmää pisti et putken alkukäyrät oli punaiset? käykö laihalla?
-
- 3WD
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
HehaJJP kirjoitti:Niitä koiria löytyy kyllä 2 kpl mutta ei tossa pihassa enää kävis edes posteljooni jos ne juoksis vapaana.![]()
![]()

Joku myi sillon kelkan urpoo joka olis näihin käyny 400€.. JOten tonki olisi saanu halvemmalla kun tämän kaasarin.. ja onhan tuo jo autoistakin lähtien ollut halvempaa turbottaa kuin virittää 20hp vaparista. Jos teho/hyötyjä haetaan. Eli jos 600€ kaasarista en saa kuin kaasutuntumaa ja 400€ + letkuja (ei montaa 100€) saan niin paljon kuin uskaltaa vääntää niin.. + kivat äänet.
Killelle: Ite en oo kans saanu ikinä ketjuja poikki ja oon ajanu jo yli 5000.. taitaa olla lähemmäs 6000km.. Ootko pitäny niitä liian löysällä tai vastaavasti liian kireellä? Muistakaa se nyrkkisääntö. 1cm heilunta. Vaihde vapaalle, ketjun joko ylä tai alapuolelta kunnon ote(tässä meijän mallista ehkä ylhäältä kun telat eivät ole edessä) ja jos ylhäältä alas heilahdus on alle sentin on ketjut liian kireät ja taas jos on yli sentin niin ketjut liian löysät. Jos ketjut ovat liian löysät ja kiihdyttää kovaan. Tulee ns. "ruoska" efekti ketjuihin ja sen voi jo kuvitella ettei tee hyvää. Kireellä ne taas ratisevat ja jyrisevät.
Ketjut on ollut niinkuin ne pitää juuri tuon 1cm. sattunut vaan huonoja ketjuja kohdalle. niin onhan se turbotus noin ajateltuna halpaa, mutta mitäs luulet kuin hyvin osat kestää?MakeClick kirjoitti:HehaJJP kirjoitti:Niitä koiria löytyy kyllä 2 kpl mutta ei tossa pihassa enää kävis edes posteljooni jos ne juoksis vapaana.![]()
![]()
Ja jos sua toi kaasarin hinta kauhistutti nii laskeppa niitä urpotus kuluja.postelijoonin ääni aamuisin aina http://www.youtube.com/watch?v=92LoQ51X ... re=related ?
Joku myi sillon kelkan urpoo joka olis näihin käyny 400€.. JOten tonki olisi saanu halvemmalla kun tämän kaasarin.. ja onhan tuo jo autoistakin lähtien ollut halvempaa turbottaa kuin virittää 20hp vaparista. Jos teho/hyötyjä haetaan. Eli jos 600€ kaasarista en saa kuin kaasutuntumaa ja 400€ + letkuja (ei montaa 100€) saan niin paljon kuin uskaltaa vääntää niin.. + kivat äänet.
Killelle: Ite en oo kans saanu ikinä ketjuja poikki ja oon ajanu jo yli 5000.. taitaa olla lähemmäs 6000km.. Ootko pitäny niitä liian löysällä tai vastaavasti liian kireellä? Muistakaa se nyrkkisääntö. 1cm heilunta. Vaihde vapaalle, ketjun joko ylä tai alapuolelta kunnon ote(tässä meijän mallista ehkä ylhäältä kun telat eivät ole edessä) ja jos ylhäältä alas heilahdus on alle sentin on ketjut liian kireät ja taas jos on yli sentin niin ketjut liian löysät. Jos ketjut ovat liian löysät ja kiihdyttää kovaan. Tulee ns. "ruoska" efekti ketjuihin ja sen voi jo kuvitella ettei tee hyvää. Kireellä ne taas ratisevat ja jyrisevät.
- JJP
- Tracks
guyz1970 kirjoitti:each to there own opinion.
You are right! if you want tractor you have to buy tractor.

Its looking good and i like your vid also!!Good job guys!
Kuvasteita
Kuvasteita
- JJP
- Tracks
Mites toi alipaine mikuni kestää solmun putkessa?? Hei ei mulla maksanu ku pytty ton 600e...
mun kokemuksilla autoista yms että vapari on varmempi tapa.Tai remmiahdin. saahan sellaisenkin rakennettua tohon kylkeen

Kuvasteita
Kuvasteita
thnks j also polished engine casings, thumb throttle, levers hand brake. silicone hoses and braided also fitted.