Kunnon jääpiikit kadulle vaan....Ne pikkuneulaset on mitä parhaimmat pidon suhteen.
Mutta sitten kun jää loppuu ja asfaltti alkaa niin voit sanoa hyvästit piikeille!
Enskanastat saattais jonkin aikaa kestääkkin.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Ei talvella mitään nastoja tarvitse, ainakaan eteläsuomessa. Pari talvea mennyt, ihan normaaleilla asvalttirenkailla ja hyvin pysyy muun liikenteen joukossa.
Tietysti motarille ei viitsi lähteä kaahaamaan, mikäli tie on peilijäässä mutta muuten pärjää vallan mainiosti ilman nastojakin.
Mitä virkaa on neulassa olevilla ylimääräisillä prikoilla ja yhdellä muovisella renkaalla?
laitoin eilen neulan asentoa rikkaalle päin niin siinä samassa ihmettelin mitähän hyötyä/haittaa on noista pienistä prikoista eli neulan ylä ja alapuolella on mettalliset pikku prikat ja niiden keskellä on sitten joku muovinen prikka?
yleensä, kun olen kaasareita räplännyt niin on vain ollut pelkkä neula ja neulan sokka.
En mitään tietoa...Sä varmaan paiskasit ne mäkeen sieltä?No mites se alko oireilemaan?
Mulla on sitten hyllyssä sellanen kaasari.Sen saa hyvään hintaan,ei halvalla mutta hyvään hintaan.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
JJP kirjoitti:En mitään tietoa...Sä varmaan paiskasit ne mäkeen sieltä?No mites se alko oireilemaan?
Mulla on sitten hyllyssä sellanen kaasari.Sen saa hyvään hintaan,ei halvalla mutta hyvään hintaan.
En pois ottanut mut ihmettelen mitä ne tekee siel.. kenellä on dynojetin suutin sarja tietää mistä on kyse?
Tuossa mun suutinsarjassa ei muuta sanottu,kun käskettiin laittaan ne,siihen lukko renkaan päälle.Pitäisköhän ne sitä jousta jotenkin kireemmällä,en tiedä.Niin ja 2 rikkaa siinä oli.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
kille666 kirjoitti:Mitä virkaa on neulassa olevilla ylimääräisillä prikoilla ja yhdellä muovisella renkaalla?
laitoin eilen neulan asentoa rikkaalle päin niin siinä samassa ihmettelin mitähän hyötyä/haittaa on noista pienistä prikoista eli neulan ylä ja alapuolella on mettalliset pikku prikat ja niiden keskellä on sitten joku muovinen prikka?
yleensä, kun olen kaasareita räplännyt niin on vain ollut pelkkä neula ja neulan sokka.
Minä luulen että ne kaksi pientäprikkaa, pitävät sen neulanasennon oikeana kun löysäät kaasua. Eli neula ei jää hankaamaan poskia,kaasua löysätessä.
Saatan olla ihanmetsässä mutta kuitenkin
kille666 kirjoitti:Mitä virkaa on neulassa olevilla ylimääräisillä prikoilla ja yhdellä muovisella renkaalla?
Minä luulen että ne kaksi pientäprikkaa, pitävät sen neulanasennon oikeana kun löysäät kaasua. Eli neula ei jää hankaamaan poskia,kaasua löysätessä.
Saatan olla ihanmetsässä mutta kuitenkin
T.jak
Näin meikäläinen meinasi myös vastata ja se muovinen koroke on varmastikkin ihan vain kulumaa ehkäsemässä. Metalli metallia vasten ei tuolla kaasarissa ole paras idea pidemmän päälle ja sillä lukitaan se neula siihen tötteröön . Eli älä ota pois. Mut huomasin myös, että tuo dynojetin neula on eripitunen (pidempi) ja terävempi. Tästä tulevaa eroa en osaa sanoa.. Bensan suihkutus haettu tasasemmaksi?