SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja JJP »

Kunnon jääpiikit kadulle vaan....Ne pikkuneulaset on mitä parhaimmat pidon suhteen.
Mutta sitten kun jää loppuu ja asfaltti alkaa niin voit sanoa hyvästit piikeille! :D
Enskanastat saattais jonkin aikaa kestääkkin. :)
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Ei talvella mitään nastoja tarvitse, ainakaan eteläsuomessa. Pari talvea mennyt, ihan normaaleilla asvalttirenkailla ja hyvin pysyy muun liikenteen joukossa.
Tietysti motarille ei viitsi lähteä kaahaamaan, mikäli tie on peilijäässä mutta muuten pärjää vallan mainiosti ilman nastojakin.
MakeClick
3WD
Mönkijä:: SMC wildcat 500cc

Viesti Kirjoittaja MakeClick »

yaguza kirjoitti:No kuka ny talvella ajais, kylmä ja kaikkee :shock:
Kylmä on valinta. Ninja huppu päähän ja menoks :).. ja ehkä valtitkin (pitkät kalsongit).
jesi
Tracks
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Viesti Kirjoittaja jesi »

Uskoisin että yli 15kw jää helpommin huomaamatta kuin jokku jääpiikkipyörät tienpäällä...
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

jesi kirjoitti:Uskoisin että yli 15kw jää helpommin huomaamatta kuin jokku jääpiikkipyörät tienpäällä...
Totta, ja kun ei ole piikkipyöriä, niin tuntuu se 15kw jokseenkin riittävältä, kerrankin. :D
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja kille666 »

Mitä virkaa on neulassa olevilla ylimääräisillä prikoilla ja yhdellä muovisella renkaalla?

laitoin eilen neulan asentoa rikkaalle päin niin siinä samassa ihmettelin mitähän hyötyä/haittaa on noista pienistä prikoista eli neulan ylä ja alapuolella on mettalliset pikku prikat ja niiden keskellä on sitten joku muovinen prikka?
yleensä, kun olen kaasareita räplännyt niin on vain ollut pelkkä neula ja neulan sokka.
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

En mitään tietoa...Sä varmaan paiskasit ne mäkeen sieltä?No mites se alko oireilemaan? :D
Mulla on sitten hyllyssä sellanen kaasari.Sen saa hyvään hintaan,ei halvalla mutta hyvään hintaan.
Kuvasteita
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja kille666 »

JJP kirjoitti:En mitään tietoa...Sä varmaan paiskasit ne mäkeen sieltä?No mites se alko oireilemaan? :D
Mulla on sitten hyllyssä sellanen kaasari.Sen saa hyvään hintaan,ei halvalla mutta hyvään hintaan.
En pois ottanut mut ihmettelen mitä ne tekee siel.. kenellä on dynojetin suutin sarja tietää mistä on kyse?
gamo500
Tracks
Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green

Viesti Kirjoittaja gamo500 »

Tuossa mun suutinsarjassa ei muuta sanottu,kun käskettiin laittaan ne,siihen lukko renkaan päälle.Pitäisköhän ne sitä jousta jotenkin kireemmällä,en tiedä.Niin ja 2 rikkaa siinä oli.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
jak
3WD
Mönkijä:: 500fe foreman

Viesti Kirjoittaja jak »

kille666 kirjoitti:Mitä virkaa on neulassa olevilla ylimääräisillä prikoilla ja yhdellä muovisella renkaalla?

laitoin eilen neulan asentoa rikkaalle päin niin siinä samassa ihmettelin mitähän hyötyä/haittaa on noista pienistä prikoista eli neulan ylä ja alapuolella on mettalliset pikku prikat ja niiden keskellä on sitten joku muovinen prikka?
yleensä, kun olen kaasareita räplännyt niin on vain ollut pelkkä neula ja neulan sokka.
Minä luulen että ne kaksi pientäprikkaa, pitävät sen neulanasennon oikeana kun löysäät kaasua. Eli neula ei jää hankaamaan poskia,kaasua löysätessä. :P
Saatan olla ihanmetsässä mutta kuitenkin :wink:

T.jak
MakeClick
3WD
Mönkijä:: SMC wildcat 500cc

Viesti Kirjoittaja MakeClick »

jak kirjoitti:
kille666 kirjoitti:Mitä virkaa on neulassa olevilla ylimääräisillä prikoilla ja yhdellä muovisella renkaalla?

Minä luulen että ne kaksi pientäprikkaa, pitävät sen neulanasennon oikeana kun löysäät kaasua. Eli neula ei jää hankaamaan poskia,kaasua löysätessä. :P
Saatan olla ihanmetsässä mutta kuitenkin :wink:

T.jak
Näin meikäläinen meinasi myös vastata ja se muovinen koroke on varmastikkin ihan vain kulumaa ehkäsemässä. Metalli metallia vasten ei tuolla kaasarissa ole paras idea pidemmän päälle ja sillä lukitaan se neula siihen tötteröön :). Eli älä ota pois. Mut huomasin myös, että tuo dynojetin neula on eripitunen (pidempi) ja terävempi. Tästä tulevaa eroa en osaa sanoa.. Bensan suihkutus haettu tasasemmaksi?
guyz1970
2WD

Viesti Kirjoittaja guyz1970 »

I am now running 15/32 sprocket combination, is a 16 tooth front sprocket available for the 500? does anyone use one?
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

guyz1970 kirjoitti:I am now running 15/32 sprocket combination, is a 16 tooth front sprocket available for the 500? does anyone use one?

What is the topspeed whit those?
Kuvasteita
guyz1970
2WD

Viesti Kirjoittaja guyz1970 »

Well spedo ois now out gps is reading just over 70mph due to those go kart sized tyres im running. :lol:
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

guyz1970 kirjoitti:I am now running 15/32 sprocket combination, is a 16 tooth front sprocket available for the 500? does anyone use one?
16 is available for this engine and it fits on its place but there isnt enough room for the chain to spin free.
Vastaa Viestiin