JJP kirjoitti:Aivan taisit ostaa sen joskus aikaa sitten.
ootko kokenu et onko siitä ollu hyötyä?
Kyllä se parempi on ku tuo oma saa ainakin vapaasti valita minkä kartan valitsee..
enempi alakierroksille vääntö taikka potkua siitä sitten ylös päin 10 000 kierokseen saakka voi valita missä se se lähtee vetämään.
Täytyy katsoa jos lauvantaina rahaa riittää niin samalla säädättää boxin myöskin.
Mikäs näissä tekee tuon, että jollain kartalla veto on tehty alas ja jossain taas ylös? Vai johtuuko se siitä, että mikään valmis kartta ei ole ihan kohdallaan. Vai onko ne tarkoituksella tehty noin, että niitä on kiva vaihdella ja ero eri vaihtoehtojen välillä tuntuu.
Ite oon kans miettiny et JOs ei tiedä yhtään millainen kartta siel on päällä nii saako siitä hyötyä irti.Pelkästään perstuntumalta kun ei voi olla varma.
Ite en valmiiseen karttaan välttämättä luottaisi vaan kävisin samantien säädättämässä.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kaipa tossa karttojen muunnossa on se hyöty, että voit tilanteen mukaan muuttaa karttaa... no daa vai?. Siis maastoon alasvääntöä (max Nm/rpm ja yläkierrokset vähän turhat). Katuajoon taas maksimikierrokset ja tehot (max Hp/rpm ylöskierttävä tietää kiihtyvyyttä hyvällä tiellä).
Nämä nyt oli omaan nuppiin tulleet ajatusmaailmat taas, mutta purkkikin taas älyttömän hintainen . Tietty varmasti kiva kapistus. Kille kertoo kokemuksiaa johka pääsee säätelemään.
JJP: Sulla jo vähä Yamaha siellä kurkisti kuvissa .
MakeClick kirjoitti:Kaipa tossa karttojen muunnossa on se hyöty, että voit tilanteen mukaan muuttaa karttaa... no daa vai?. Siis maastoon alasvääntöä (max Nm/rpm ja yläkierrokset vähän turhat). Katuajoon taas maksimikierrokset ja tehot (max Hp/rpm ylöskierttävä tietää kiihtyvyyttä hyvällä tiellä).
Nämä nyt oli omaan nuppiin tulleet ajatusmaailmat taas, mutta purkkikin taas älyttömän hintainen . Tietty varmasti kiva kapistus. Kille kertoo kokemuksiaa johka pääsee säätelemään.
JJP: Sulla jo vähä Yamaha siellä kurkisti kuvissa .
No eipä toi nyt ns.moottorin ohjauksesta mitään älyttömiä maksa.Noissa asioissa mä tykkään panostaa laatuun ja sen mukana tulee se käyttövarmuus.
Mutta penkin jälkeen varmasti kille on taas viisaampi kun löytää parhaiten palvelevat kartat.
Juu siellähän se isolisko tallissa odottelee inspiraatiota.Paljon on suunnitteilla...
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
MakeClick kirjoitti:Kaipa tossa karttojen muunnossa on se hyöty, että voit tilanteen mukaan muuttaa karttaa... no daa vai?. Siis maastoon alasvääntöä (max Nm/rpm ja yläkierrokset vähän turhat). Katuajoon taas maksimikierrokset ja tehot (max Hp/rpm ylöskierttävä tietää kiihtyvyyttä hyvällä tiellä).
Eikös se ois viisainta säätää niin, että toimii koko kierrosalueella ilman mitään karttojen vaihtoa? Ei kai näissä perus vaparimoteissa alakierroksien voima ole ylhäältä pois? Tai että ylhäällä sitä olisi yhtään sen enempää vaikka alakierroksilla otettaisiin vähemän ulos? Siis säätämisen kannalta. Tietty nokat yms. mekaaniset muutokset, mutta jos ihan vaan sytytyksen säädöstä puhutaan.