Sivu 1/1
derbin cdi boxi.
Lähetetty: 19 Maalis 2008 21:16
Kirjoittaja tt82
Nyt olis nokkaa,tuplaa,putkee,kantta modailtu,mut kun tuntuu et ei toimi / lähde niinkuin pitäis... onko kellään tietoo siitä et onko toi kuristettu vielä sillä cdi boxilla??
Lähetetty: 19 Maalis 2008 22:45
Kirjoittaja otto83
kokeileppa haku toiminnol. tai lueskele toi derbin viritys niin lyötyy varmaan vastaus
Lähetetty: 20 Maalis 2008 21:10
Kirjoittaja junkki
ei oo ainakaan kierroksia rajotettu koskapa mulla ainakin kiertää niin paljon paikallaan ettei uskalla ees loppuun asti huuattaa..
Lähetetty: 21 Maalis 2008 21:51
Kirjoittaja Rossar
En usko et kellään on vielä todistettua vastausta CDI:n kuristavuuteen..
"Tuntuu että" vastauksia riittää
Itelläki värkki kerää kierroksia ihan tarpeeks, mutta kuristaako sytytyksenajoitus tehoja, siihen en osaa sanoa...
Lähetetty: 21 Maalis 2008 22:20
Kirjoittaja Sumppi_
Rossar kirjoitti:En usko et kellään on vielä todistettua vastausta CDI:n kuristavuuteen..
"Tuntuu että" vastauksia riittää
Itelläki värkki kerää kierroksia ihan tarpeeks, mutta kuristaako sytytyksenajoitus tehoja, siihen en osaa sanoa...
Juurikin näin se tekee... eli sen ajoituksen se säätää rajoittavalla tavalla.
Lähetetty: 26 Touko 2008 13:00
Kirjoittaja Tienoonpankit
Itteänikin kiinnostas tämä cdi-boksissa oleva kuristushomma. Haulla koitin mutta selkeitä vastauksia ei täältä eikä oikein muualtakaan löytynyt. Eli, jos joku tietää, niin kertoo. Eli: 1#:Minkä värinen se johto on jonka väliin se vastus pitää laittaa? 2#: Minkä kokoinen tämän kyseisen vastuksen pitää olla?
Ja jos joku vielä tahtoo kertoa kokemuksiaan että onko tuosta mainittavaa hyötyä, vai onko lähinnä "no kyllä se taitaa vähän paremmin mennä"- tyylinen juttu.
Kiitos ja näkemiin.
Lähetetty: 27 Touko 2008 08:59
Kirjoittaja sniveri
Itelläni on säädettävä CDI-boksi CPI XS250:ssä. Rajoitus on näin ohitettu ja kone jaksaa nostaa kierroksia korkeammalle, mutta silti huippuja tuo ei paljoa tuo lisää koska kuitenkaan isoimmalla vaihteella ei enää jaksa vääntää muutenkaan. Eli niinkun on jo tällä fooorumilla todettu monesti, paras viritys on se kun ostat uuden mönkijän.
Itelläni vakiona CPI:ssä oli huiput max. 95 ja nyt kulkee 105-110. Kiinni on siis tuo ohjelmoitava sytkä, tuplakaasari ja CRD:n tehoputki.
Ainoat vastukset jota kannattaa alkaa ajomukavuuden nimissä lisäilemään on nuo lämmitysvastukset kahvoihin
