Koneen tärinät

Keskustelua SMC mönkijöistä.
Ticsa
3WD
Viestit: 101
Liittynyt: 12 Huhti 2008 22:16
Mönkijä:: Can-Am 450 pro+ -19
Paikkakunta: Pohjois-savo

Koneen tärinät

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Onkos tuohon Derbin koneen kiinnityksiin kukaan tehny kumityynyjä johonkin väliin?

On nuo koneen tärinät sitä luokkaa että löystyy joka ikinen pultti. Viimeks tänään huomasin että takaratas on melkein irti.
Ukkomies
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Huhti 2008 18:25

Viesti Kirjoittaja Ukkomies »

Aika kovasti tuntuu tärisevän omassakin!!! Lamoksella sanovat et kun taakse laittaa 36 rattaan, nii vähenee tärinä... mut en tietä. näkee ens viikolla kun saa pienemmän rattaan... Kumityynyt ois varmaan ihan hyvä juttu!
veevee
2WD
Viestit: 55
Liittynyt: 01 Elo 2006 15:02
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja veevee »

ihme juttu, 2 vuotta ja 4500km oon paukuttanu eikä oo mitää irronnu. alkuun kokeilin muttereita joka ajon jälkeen kun olin lukenu ut ne löystyy, mut ku mikään ei ikinä ollu löysä lopetin kokeilun
Ukkomies
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Huhti 2008 18:25

Viesti Kirjoittaja Ukkomies »

Vaihon tossa alku viikosta takarattaan... Renkaan keski mutteri (Navan kiinnitys) lähti sormilla pyörittämällä auki.. takaratas oli ihan saa#anan löysällä. tutkin kaikki pultit ja mutterit kömpijästä, nii aika moni oli löysällä ja muutama pienempi ruuvi jo tippunu matkalle.... ajettu n.800km
Ticsa
3WD
Viestit: 101
Liittynyt: 12 Huhti 2008 22:16
Mönkijä:: Can-Am 450 pro+ -19
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja Ticsa »

Viikonloppuna tuli taas asiaa pohdittua ja takakiinnitykseen ainakaan ei kyllä saa tehtyä mitään, muuttamatta kiinnityspisteitä. Etupäähän olis parikin vaihtoehtoa.

Sanoovat että tuplakaasarit rauhottas tuota käyntiä. Rauhottuuko se tosiaan sitten niin paljon että tärinät häviää?
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

Ticsa kirjoitti:Viikonloppuna tuli taas asiaa pohdittua ja takakiinnitykseen ainakaan ei kyllä saa tehtyä mitään, muuttamatta kiinnityspisteitä. Etupäähän olis parikin vaihtoehtoa.

Sanoovat että tuplakaasarit rauhottas tuota käyntiä. Rauhottuuko se tosiaan sitten niin paljon että tärinät häviää?
Ei ne tärinät mihinkään häviä tuplien myötä..
FudeKawa 500 -07

Ex. KTM 505sx -09
Ex. KTM 450sx -09
Ex. Mikroauto KTM 625cc
Ex. Suzuki LTR 450 -07
Ex. Shineray STIXE250 -09
Ex. FudeKawa 500 -07
Ex. Polaris Predator 500 Troy Lee
Ex. Derbi DXR 250 Street edition.
Ex. Whizz 200cc
etupyörä
4WD
Viestit: 178
Liittynyt: 06 Tammi 2008 17:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etupyörä »

Jollakin ois kiva saaha värinät ja tärinät pienemmäksi, eukot ei tosin oo valittanu... :roll:
Vastaa Viestiin