SMC Wildcat 500
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4382
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: SMC Wildcat 500
Ei se käynnistyvyys siitä parane, et vaihtaa kaasaria Niitä pitäs osata säätääkkin, kelin mukaan...
Laita ruisku, niin ei tarttee räplätä suuttimien kans.
Laita ruisku, niin ei tarttee räplätä suuttimien kans.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
-
- Noppeli
- Viestit: 13
- Liittynyt: 04 Elo 2016 19:18
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500
- Paikkakunta: Kuusamo
Re: SMC Wildcat 500
No mutta kyllähän nämä kalvohelvetit on vihoviimenen keksintö, en enää ihmettele miksi näihin keiheneitä laitellaan. Oikeassa olet että kaasari kuin kaasari vaatii säädöt olosuhteiden mukaan, osa enemmän ja osa vähemmän säätöä. Ei kai se auta kun alkaa suutinrumbaan niin sais ees myytyä
Re: SMC Wildcat 500
Terve osaisko täällä joku auttaa? kun mulla on dinli 450 ja siitä on menny takanavasta poorit ja pitäs löytää tilalle uusi, mut kun ei oikeen ole enää saatavilla kyseiseen vekottimeen uutta osaa.
et käviskö smc takanapa dinliin?
et jos ette ole varmoja nii voisko joku mitata akselin paksuuden ja hammastuksen leveyden navankohdalta? mulla on 25 hammasta akselissa ja 24 navassa..
et käviskö smc takanapa dinliin?
et jos ette ole varmoja nii voisko joku mitata akselin paksuuden ja hammastuksen leveyden navankohdalta? mulla on 25 hammasta akselissa ja 24 navassa..
Re: SMC Wildcat 500
ull3 kirjoitti:0,2A kuluttaja löytyi! Tai siis liitin jonka irroittamalla kulutus loppui. CDI boksin oikealla puolella on jäähdytys rimotettu sähkölaite jossa ei lue mitään näkyvällä paikalla. Kiinni kahdella ruuvilla(toinen jumissa, en saa irti). Laitteesta haarautuu kaksi johtosarjaa ja toisen sarjan liittimen kun irroitti niin virrankulutus hävisi laitteesta. Mönkkäri käy ja kukkuu vaikka tuo kyseinen liitin on irti enkä tosiaan ymmärrä tuon laitteen funktiota? En vielä seurannut minne tuo sarja edes päätyy, eteenpäin se lähti. Mittariston alta käytin kaikki liittimet irti ennen tämän löytämistä ja siellä minkään irroittelu ei poistanut kulutusta.
Ongelma on siis a)liitin itsessään b) tuo jäähdytys rimoitettu laite c) kyseinen johtosarja d) se mihin tuo johtosarja päätyy...
Etupään johtojen läpikäynti aiheutti myös etujarrukahvan jarruvalon korjaatumisen
Lisävikaa löytyi myös, laitaa laite tiputtaa jarrunestettä. Onko muuta nestesäiliötä kuin jarrukahvassa?
Jäähdytin nesteetkin oli minimissä... Muistakaa tarkistaa kaikki nesteet vehkeistä!
Tästä on nyt ratkottu siihen tilanteeseen että tuo purku hävisi kun vaihdoin akun. Purku saattoi olla myös 0,02A, ei tullut tarpeeksi tarkkaan mitattua kun puhelin opastuksella sitä tutkin.. Viimeisimpänä huomattu että uudella akulla jännite käynnissä 12,5v eli aika heikolta vaikuttaa latauspuoli. Mistä latausongelmia kannattaa alkaa etsimään?
Ihan finaalissa olleella akulla ajoin viimeisen matkan ja loppuvirroilla kone paukutti polttoainetta putkessa kunnes hyytyi tien varteen. Boosterilla käyntiin ja hetken ajelun jälkeen paukkeen kera tien viereen. Onko muilla ollut vastaavia oikeita lopussa olevan virran kanssa? Vielä en ole päässyt koeajolle uuden akun kanssa joten en tiedä tapahtuuko tuota vielä vai oliko tosiaan jännitehäviössä..
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4382
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: SMC Wildcat 500
Se rimoitettu laite on lataussäädin. Melkein serkuspelissä, Dinlissä vastaavaa latausongelmaa ollut. Dinlissä lähellä säädintä runkoputken kyljessä valkoinen liitin on ollut ongelmana. Samaisiin piuhoihin tulee magneeton kopasta joka on juotettu johdon kylkeen usein vihreenä hapettumasta tai juotos irtipoikki. Etsi dinli osiosta: ei lataa tai latausongelma. Siel pitäis olla kuviakin ongelmallisesta liittimestä.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: SMC Wildcat 500
Minkäslaisia ilmansuodattimia porukka näihin laitellu? K&N vissiin yleisin.
Tehoputki löytyy niin olisiko tämä sille hyvä kaveri:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=SN-2550
tuon alkuperäiseen koteloon ajattelin ja päälle ajattelin pestävän pussukan lisäksi jos ei kurista liikaa.
Muutaman päivän vasta ollut mönkijä pihassa niin kerinnyt vielä tarkkaan tutkimaan, mitä pitää purkaa jotta kaasuttimen saa säätöä varten pois. Käy turhan laihalla talvikäyttöön ja käyntiin lähtö kylmällä haastavaa.
Tehoputki löytyy niin olisiko tämä sille hyvä kaveri:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=SN-2550
tuon alkuperäiseen koteloon ajattelin ja päälle ajattelin pestävän pussukan lisäksi jos ei kurista liikaa.
Muutaman päivän vasta ollut mönkijä pihassa niin kerinnyt vielä tarkkaan tutkimaan, mitä pitää purkaa jotta kaasuttimen saa säätöä varten pois. Käy turhan laihalla talvikäyttöön ja käyntiin lähtö kylmällä haastavaa.
Re: SMC Wildcat 500
Sulle tuolla facessa jo vastailinkin, että neulaa pykälä ylös ja sitten katselet sen seosruuvin tilanteen. Jos laitat myös vaparin, niin edelleen menee laihemmalle ja pääset suurentamaan myös pääsuutinta. Mulla oli omastani koko putsarikotelo pois ja K&N:n ylijäämäsuodatin sopivan silokoniletkun avulla suoraan Keihinin kaasarissa kiinni. En osaa kyllä yhtään sanoa, että mikä malli orkkiskoteloon sopii. Ota mitat ja vertaan niiden avulla.
Kaasariin hyvin käsiksi pääseminen vaatii takakatteen, sivukatteiden, tankkikatteen irroittamisen ja tankin löysentämisen, jotta saat sitä nostettua hieman ylemmäs ja näin tilaa työskennellä. Varmaan se putsarikotelokin täytyy irroittaa, vai lähteekö takakatteen mukana. En tiedä, kun mulla sitä ei koskaan ollutkaan. Ton purkaa kuitenkin aika nopsaan. Ainakin muutaman harjoittelukerran jälkeen . Mites ne nappulat, laitetaanko jo tuleen ?
Kaasariin hyvin käsiksi pääseminen vaatii takakatteen, sivukatteiden, tankkikatteen irroittamisen ja tankin löysentämisen, jotta saat sitä nostettua hieman ylemmäs ja näin tilaa työskennellä. Varmaan se putsarikotelokin täytyy irroittaa, vai lähteekö takakatteen mukana. En tiedä, kun mulla sitä ei koskaan ollutkaan. Ton purkaa kuitenkin aika nopsaan. Ainakin muutaman harjoittelukerran jälkeen . Mites ne nappulat, laitetaanko jo tuleen ?
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: SMC Wildcat 500
Jees kiitos taas. En vielä vaparia ajatellut laittaa vaan sitten joskus vasta kesän korvilla. Osakaasulla kun ajelee niin pakosarja hehkuu punaisena. Tyhjäkäyntisuuttimeen ei siis luultavasti tarvitse koskea?
EI kiitos vielä nappuloita.
EI kiitos vielä nappuloita.
Re: SMC Wildcat 500
Nopsaan nyt tosiaan se neulan nosto. Jos hehkuu ihan punasena asti, niin melkein saat kahdella lovella siirtää prikkaa alaspäin, riippuen tietysti alkuasennosta. Karkea ohjearvo on, että pakkaskelillä prikka olis puolivälistä yhtä alempana, jos vermeet on muuten kunnossa.
Eikö se siis ryypyn kanssakaan meinaa lähteä kunnolla tulille?
Eikö se siis ryypyn kanssakaan meinaa lähteä kunnolla tulille?
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: SMC Wildcat 500
Jep. Nostan neulaa heti tänään. Ryyppy kokonaan päällä ei lähde käyntiin ehkä 1/3 ryyppyä niin lähtee. Huonosti tosin.
Re: SMC Wildcat 500
Haiseeko bensa, kun ryyppy päällä sahaat käymään? Tuo nimittäin kuulostaa, että se saa liikaa soppaa ryyppy päällä. Tyhjäkäynnillä alkukäyrä ei heloita punaisena?
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: SMC Wildcat 500
Tyhjäkäynnillä ei punoita. Vain pinta kaasulla ajellessa.
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: SMC Wildcat 500
Sähkökaavioita löytyykö jostain? Olisin kiinnostunut flektin johdotuksista. Nyt flekti lähtee pyörimään napista ja syöttö hälle tulee suoraan akulta.
Muuten oli ihan ok, mutta talojen sähköistyksessä käytettävä yksisäikeinen ml-johdin varsinkin ilman sulaketta ei ollut hyvä juttu.Tuli samalla hiukan akun johdotuksia paranneltua. mm. akun maa johdon abiko oli puristettu niin huonosti että irtosi liitoksistaan.
Tämän päivän kuormassa tulee dynojet paikalliseen liikkeeseen. Kun tuon kaasarin purki niin laitetaan se samalla.
Muuten oli ihan ok, mutta talojen sähköistyksessä käytettävä yksisäikeinen ml-johdin varsinkin ilman sulaketta ei ollut hyvä juttu.Tuli samalla hiukan akun johdotuksia paranneltua. mm. akun maa johdon abiko oli puristettu niin huonosti että irtosi liitoksistaan.
Tämän päivän kuormassa tulee dynojet paikalliseen liikkeeseen. Kun tuon kaasarin purki niin laitetaan se samalla.
Re: SMC Wildcat 500
En ainakaan minä löytänyt sähkökaaviota mistään. Flektin johdotuksia ei kyllä pysty nyt muistamaan, sori. Sinänsä toi flekti napin takana on ihan hyvä idea. Tuon modin on moni muukin tehnyt merkistä riippumatta. Laita vaan oikeat abikot ja kosteutta sietävän kytkimen tilalle.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: SMC Wildcat 500
Juu.. Se vaan ku ei ole kokemuksia nestejäähdytys mönkijöistä että miten sitä flektiä tulisi käyttää. Hitaasti ajaen aina?
Nyt tuli dynojetti haettua ja seosruuvi kaivettua. Se oli kokonaan kiinni?
Suutin oli 147,5 paikallaan. Minkäs sitä heittäis..
Nyt tuli dynojetti haettua ja seosruuvi kaivettua. Se oli kokonaan kiinni?
Suutin oli 147,5 paikallaan. Minkäs sitä heittäis..