Sivu 1/142

SMC Wildcat 500

Lähetetty: 18 Elo 2008 08:10
Kirjoittaja ttkone
Onkos joku jo tilannut... http://www.nettimoto.com/656506 ... Kuristamaton on peräti 50 heppanen ! :lol:
Kyllä kelpais kakspuolikkaan tilalle !

Lähetetty: 18 Elo 2008 10:46
Kirjoittaja sniveri
ai tossa ois nyt toi subarun kone.. onkohan tollanen nyt sitte pakko ostaa =D

Lähetetty: 18 Elo 2008 14:39
Kirjoittaja Hiikeri
Erittäin mielenkiintoinen kampe. Fuji Subarussa riittää paukkuja kokeneemmallekkin kuskille, 500cc. :lol:

Kyllä lähtee:
http://www.youtube.com/watch?v=yrdYgsUVtzU

Lähetetty: 18 Elo 2008 14:47
Kirjoittaja tomppa_
Pikkasen alko kiinostamaan joo..
Sais vähän enempi potkua perseen alle :)

Lähetetty: 18 Elo 2008 19:29
Kirjoittaja etupyörä
Sitten ku joku tuommosen vekottimen ostaa niin kokemuksia tänne kirjaamaan, kiinnostusta on varmasti jos vaan laatu on samaa luokkaa kuin pikkuveljillään.

Lähetetty: 18 Elo 2008 21:33
Kirjoittaja Hiikeri
Tuli jtn. tietoa kaivettua mielenkiinnosta. FYM Subarussahan on 450cc Subaru/Fujin kone, mutta tässä on isompi painos:

- 499cc (99,2 x 64,6mm) DOCH
- Polaris Predator 500:ssa sama kone
- TL 20hv, kuristamattomana 50hv (jossain luki 52hv)
- Kuivapaino 197kg (tankki täynnä 207kg)
- H4 ajovalo, ledi vilkut + ledi takavalo

Tässä kuvassa kyllä lukee kuristamattoman osalta ~28kW, joka on ~38hv.
http://www.smcatv.se/ProductPopup.aspx? ... -1_345.jpg

Jos tota kuvaa tehdessä on käynyt lapsus?

K: Kuvan tekijä kysynyt paljon siinä on tehoja?
V: 38
K: Muutanpa 38hv > kw = ~28kW.

Jos taas tossa on 38kW, se tekee ~52hv.

Lähetetty: 19 Elo 2008 17:28
Kirjoittaja Lamosoy
Hiikeri kirjoitti:Tuli jtn. tietoa kaivettua mielenkiinnosta. FYM Subarussahan on 450cc Subaru/Fujin kone, mutta tässä on isompi painos:

- 499cc (99,2 x 64,6mm) DOCH
- Polaris Predator 500:ssa sama kone
- TL 20hv, kuristamattomana 50hv (jossain luki 52hv)
- Kuivapaino 197kg (tankki täynnä 207kg)
- H4 ajovalo, ledi vilkut + ledi takavalo

Tässä kuvassa kyllä lukee kuristamattoman osalta ~28kW, joka on ~38hv.
http://www.smcatv.se/ProductPopup.aspx? ... -1_345.jpg

Jos tota kuvaa tehdessä on käynyt lapsus?

K: Kuvan tekijä kysynyt paljon siinä on tehoja?
V: 38
K: Muutanpa 38hv > kw = ~28kW.

Jos taas tossa on 38kW, se tekee ~52hv.
Tervehdys
Oikaistaampa vähän.
Eli kuvan tekijälle ei ole käynyt virhettä vaan:
Smc Wildcat katulaillisena on 15kw tehoinen.
Mutta EPA versiona 28kw.
Ja täysitehoisena 38kw.

Epa versioksi muutettaessa vaihdetaan isompi pääsuutin,alkukäyrä,sekä äänenvaimentimeen "noise killer".Sekä käännetään kaasunliike rajoitin enemmän auki. Nämä kaikki osat tarjoamme ennakkoon ostaneille veloituksetta. Sarjaan kuuluu myös takaratas.

Täydet tehot saadaan irti tehoputkella jonka jälkeen suositellaan seoksien säätämistä. Tehoputket pitäisi näillä näkymin saada loppuvuodesta Suomeen.

Kone on valmistettu ja suunniteltu Japanissa. Tästä meillä todisteena Certifikaatti, jolla FUJI HEAVY INDUSTRIES LTD (powered by Subaru) takaa moottorin olevan Japanissa tehty ja vastaavan heidän brändin mukaisia laatuvaatimuksia.
Tämä kone ei siis ole Kiinassa lisenssillä tehty Subaru .
Vaan aito FUJIN tekemä 500cc moottori.

500cc ja 450cc koneet eroavat toisistaan muutenkin kuin iskutilavuudeltaan.


Parhain terveisin
Lassi Moskajärvi
Lamos oy
02-5369921

www.LAMOS.fi

Lähetetty: 20 Elo 2008 10:07
Kirjoittaja sniveri
se tuli mieleen että onko tuo rekisteröity kahdelle? vai voiko sitä vielä edes tietää mistään?

Lähetetty: 20 Elo 2008 10:48
Kirjoittaja miguli
Lamosoy kirjoitti:
500cc ja 450cc koneet eroavat toisistaan muutenkin kuin iskutilavuudeltaan.
Minkäslaista eroavaisuutta tuossa on esim. Dinlin Fujilaiseen myllyyn?

Lähetetty: 20 Elo 2008 18:01
Kirjoittaja Lamosoy
sniveri kirjoitti:se tuli mieleen että onko tuo rekisteröity kahdelle? vai voiko sitä vielä edes tietää mistään?
Terve
On rekisteröity kahdelle.


Lassi Moskajärvi
Lamos oy
02-5369921

www.LAMOS.fi

Lähetetty: 20 Elo 2008 18:10
Kirjoittaja Lamosoy
miguli kirjoitti:
Lamosoy kirjoitti:
500cc ja 450cc koneet eroavat toisistaan muutenkin kuin iskutilavuudeltaan.
Minkäslaista eroavaisuutta tuossa on esim. Dinlin Fujilaiseen myllyyn?
Terve
Heti aluksi sanon etten tiedä onko 450cc moottoreita enemmän kuin yhtä tyyppiä. Itse henkilökohtaisesti olen odottanut tätä uutuus mallia jo reilu vuoden päivät. Tämäkin piti tulla Fuji 450cc moottorilla joka on valmistettu lisenssillä Kiinassa. Mutta toisin kävi ja SMC päätyi testaamisen jälkeen FUJIN Japanissa valmistettuun 500cc moottoriin. Tästä meillä on yllä mainitsemani certifikaatti todisteena.

Ja lopuksi taas tähdennän etten tiedä onko 450cc moottoreita enemmän kuin yhtä tyyppiä. Valitettavasti en siis pysty vertaamaan konetta Dinlin koneeseen koska se ei ole minulle tuttu.

Lassi Moskajärvi
Lamos oy
02-5369921

www.LAMOS.fi

Lähetetty: 03 Syys 2008 15:23
Kirjoittaja Lamosoy
Terve
Uusi SMC Wildcat 500 on nähtävänä liikkeessämme jo viikolla 37, siis lupaamaani aikaisemmin.
Syyskuun ajan SAMPO rahoitus tarjoaa tähänkin uuteen mönkijään rahoituksen vain 10% käsirahalla.


Parhain terveisin
Lassi Moskajärvi

Lamos oy

Lähetetty: 13 Syys 2008 10:52
Kirjoittaja Lamosoy
Lamosoy kirjoitti:Terve
Uusi SMC Wildcat 500 on nähtävänä liikkeessämme jo viikolla 37, siis lupaamaani aikaisemmin.
Syyskuun ajan SAMPO rahoitus tarjoaa tähänkin uuteen mönkijään rahoituksen vain 10% käsirahalla.


Parhain terveisin
Lassi Moskajärvi

Lamos oy

Vihdoin pääsin ottamaan ensi tyypit uutuudella.
Vaihdoimme alkuperäiset crossirenkaat katurenkaiksi koska pääosa ajostani tulee olemaan katuajoa.
Paikalla on Epa-kit jolla mönkijä kulkee rivakasti. Tehoja jokapäiväiseen ajoon on jo nyt riittävästi. No nälkähän kasvaa syödessä joten onneksi tehoja on vielä reservissä.
Voi vain kuvitella miten kulkee uudella putkistolla jota saamme loppuvuodesta.
Tervetuloa tutustumaan uutuuteen.



Hauskaa ajanvietettä toivoen
Lassi
Lamos oy

Lähetetty: 19 Syys 2008 02:35
Kirjoittaja Hiikeri
Lamosoy:lle,
Mitenkäs tällä hetkellä vara-/kulutus osien saanti, sekä tietysti myös mahdollisesti hankalimpien "takuu" osien saanti?

Eli löytyykö nyt mitä hyllystä eli ettei ole samanlaista leikkiä kuin näköjään noiden Dinli 450:n osien saannin kanssa tuntuu olevan?

Tässä kun on sama kone kuin Polaris Predatorissa, niin onkohan kaasutintakin myöten sama?
Tarkoitan että jos esim. laittaisi Dynojetin Predatorin suutin sarjan niin käykö? Menisikö takuu?
Lamosoy kirjoitti:Epa versioksi muutettaessa vaihdetaan isompi pääsuutin,alkukäyrä,sekä äänenvaimentimeen "noise killer".Sekä käännetään kaasunliike rajoitin enemmän auki. Nämä kaikki osat tarjoamme ennakkoon ostaneille veloituksetta. Sarjaan kuuluu myös takaratas.
Vieläkö koko EPA sarjan+takarattaan saa mukaan?

Onkohan runko SMC:n omaa valmistetta? Meinaan olisipas kätevää jos esim. "Predan" tehorööristö olisi bolt-on?

Ja vielä lopuksi että missäs on lähin takuu huolto liike kun asustelen täällä Itä-Suomessa Joensuun lähistöllä? Ja mitäs takuu ehdot käsittää?

Itsehän voin öljyt+suodattimen vaihtaa, rasvata alustasta nipat yms? Mitä voin itse tehdä että takuu säilyy?
Venttiilien säätö tuntuisi olevan ainut joka pitäisi teetättää takuu valtuutetussa huollossa?

Lähetetty: 23 Syys 2008 04:48
Kirjoittaja Hiikeri
Nyt loppu mutuilu, 100% faktaa moottorista:
Kuva
Engine: C50
Model: 500
Stroke: 4
Total cylinder: Single
Bore x Stroke: 99.2*64.6
Displacement: 499 cc
Max HP: 35.8kw/8000rpm
Max Torque: 46.1nm/7000rpm
Ignition: C.D.I

SMC varmaan kehitellyt esim. putkistoa paremmaksi että koneesta irtoaa täysin kuristamattomana off-roadiin vielä pari kW enemmän jolloin tulee ulos 38kW/52hv.
Kyllähän jollain dynotetulla, esim. Polaris Predator 500 Akran putkella irtoaa enemmän kuin mitä Fuji/Subaru on vakiona revitellyt koneestaan ulos.

Fujin/Subarun sertifikaatti C50-500 koneesta SMC:lle:
http://www.denadaoffroad.se/pub_images/ ... l_1608.jpg

Ja myös valmistajan sivuilta 15kW version faktaa:
Compression Ratio: 10.8 : 1
Max power: 15kw/7500rpm
Max torque: 34.5nm/5000rpm
Top speed: 120km/h
Dry Weight: 198 kg

Valmistetaan mustan lisäksi punaisena sekä oranssina.