mistä saa

Keskustelua SMC mönkijöistä.
timker
Noppeli

mistä saa

Viesti Kirjoittaja timker »

olen täs katellu noita mönkkäreitä. derbi on ollu mielessä mutta löytyi toi SMC CBW-250 ja toihan on derbi mut on levyt eessäkin :lol: kysymys kuuluu että missä noita myydään suomessa? ja mitä maksaa?

jos joltain löytyy kokemuksia tuosta vehkeestä niin kerro ihmeessä!
timker
Noppeli

Re: mistä saa

Viesti Kirjoittaja timker »

timker kirjoitti:olen täs katellu noita mönkkäreitä. derbi on ollu mielessä mutta löytyi toi SMC CBW-250 ja toihan on derbi mut on levyt eessäkin :lol: kysymys kuuluu että missä noita myydään suomessa? ja mitä maksaa?

oikeestikko kukaan ei omista smc merkkistä mönkkärii tässä foorumissa? joutuu sit liittymään yamaha jengiin ton raptorin tautta riipasee vaa nii pahasti rahapussia tollaset merkkivehkeet
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

No jos ne kerran riipasee kun ostaa niin eiköhän tulevaisuudessa sitten se ole pelkkä voittoa.
Pelit ainakin toimii kun on laadunkin kanssa jotain tekemistä niillä :D
kämmäri
2WD

Viesti Kirjoittaja kämmäri »

Mun Derbissä on kyllä levyt edessä ja takana (DXR 250)
Suomi on eu:n perseen nuolija
tauno sammu
Noppeli

Re: mistä saa

Viesti Kirjoittaja tauno sammu »

olen täs katellu noita mönkkäreitä. derbi on ollu mielessä mutta löytyi toi SMC CBW-250 ja toihan on derbi mut on levyt eessäkin :lol: kysymys kuuluu että missä noita myydään suomessa? ja mitä maksaa?

Itse olen derbin hankkinut, mutta lamos.fi myi muistaakseni SMC:tä, olikohan se nyt inansa derbiä kalliimpi mutta sama vehje, tosin se oranssi on kyllä hienon näköinen
Vastaa Viestiin