Oon alkanut kiinnitämään huomiota ajaessani sirinään ja vauhdissa sen paikantanut vasemman eturenkaan luokse tai sitten siihe lähialueelle. Toisella puolella ei kuulu mitään vauhdissa.
Onko jotain vinkkejä mistä voisi johtua, tartteeko huolestua vai pitää tätä ominaisuutena. Kyseessä smc wildcat 500 re. Koitin paikallaan liikutella vähän edes takas, eikä se siinä ainakaan mitään hihkase. Klappiakaan siellä ei tuntunut.
En oo ainakaan huomannut, että vaikuttais jotenkin ajoon.
Pieni lisä kyssäri lisäks, onkohan etujouset turhan löysällä, kun nostaa ylespäin niin jouset menee "sijoiltaan". Mönkijän on aika tontissa.
Eiköhän näillä kysymyksillä alottelija taas pääse hetken eteenpäin.
Wildcatin vasen eturengas "sirisee"
- Bansku81
- Tracks
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Viesti:
Re: Wildcatin vasen eturengas "sirisee"
Joskus itse ihmettelin samaa Dinlissä kunnes tajusin että se ääni tuli ketjuista jotka ovat vasemmalla puolella. En osaa sanoa miksi kuulosti että tulisi edestä.
Joskus huomasin että tietyssä nopeudessa pyörännavan sokka rupes sirisemään tosi korkeella äänellä..vähän taivuttelua ja avot
Jos on tosi tontissa voi olla ylempi ketjurullakin
Jos on tosi tontissa voi olla ylempi ketjurullakin
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Itse kans kattelin niitä sokkia. Tosiaan se on tyyliin 20-30km/h+ kun menee, niin se alkaa siitä ja vaikee kuvailla sitä, tasanen sirinä lähinnä kuuluu. Ylempi ketjurulla on jo aiemman omistajan toimesta (kate) otettu pois. Mä luotan siihen, että se on vain joku sokka. 

-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Johtuu melko varmasti ketjuista joista jo edellä mainittiin.Tämä vielä korostuu jos et ole rasvaillut ketjuja ostamisen jälkeen koska seisoskeli liikkeen pihalla sateessa pari kuukautta.Itse rasvailin 100-200km välein niin ei pahemmin kerennyt siritteleen.
Noi etu jouset on monilla aika tontissa eikä se mitenkään vaarallista ole jos nyt ajelet vaan maantie ajoa.Se nostellessa saattaa mennä säätörenkaasta pois paikoiltaan mutta kyllä se siihen takas palaa ja sama homma takana jos nostelet sitä.
Noi etu jouset on monilla aika tontissa eikä se mitenkään vaarallista ole jos nyt ajelet vaan maantie ajoa.Se nostellessa saattaa mennä säätörenkaasta pois paikoiltaan mutta kyllä se siihen takas palaa ja sama homma takana jos nostelet sitä.