Itse olen miettinyt tehoputken tai pelkän takapöntön vaihtamista sekä powerfilterin asennusta. Molempien käytännön hyödystä voidaan olla montaa mieltä ja siksi haluankin kysyä käytännön kokemuksia Derbi, SMC jne käyttäjiltä. Äänet toki muuttuvat mutta kuinka paljon? Entä miten tuo vaikuttaa suorituskykyyn? Onko järkevää alkaa vaihtamaan kaasaria tai suuttimia?
Tarkoitus ei siis ole laittaa kovin montaa sataa euroa parin kilovatin takia joten mielellään järkeviä ehdotuksia. Ulkonäkö ja respecti kysymykset (soundit) ovat aina plussaa

Mistä noita osia siis kannattaisi kysellä? Itse asun Oulussa joten täältä tietysti mieluiten. Tilaaminenkaan ei toki ole ongelma.
Kiitoksia jo etukäteen. Toivottavasti mahdollisimman moni haluaa auttaa ja vastaa tähän.
PS. Onko noiden renkaiden saaminen tasapainoon mahdollista? Siis että vehkeen saisi kulkemaan vakaasti eikä "pompottamalla". Täysin uusi ja ajamaton laite kyseessä ja nyt sisäänajossa. Tulee vain mieleen että jos ovat "tehdasasetuksilla" nuokin kumit eikä niitä varmaankaan ole tasapainotettu liikkeessä.