CPI XS 250 sport
CPI XS 250 sport
tämmöstä olen hankkimassa, niin meinasin hieman kysellä laitteesta, voisitteko kellä tämmönen on niin kertoa risuja ja ruusuja eli miten toimii, minkälainen ajaa, yms kestävyys? eli kaikki tieto tarpeen.
tämmöinen siis kyseessä http://www.mopo.fi/cpi/13/
tästä kyseisestä merkistä oli kovin vähä foorumilla tietoa joten ei muuta ku tämän alle kertomaan? itse kerron heti jos ja kun laitteen saan
tämmöinen siis kyseessä http://www.mopo.fi/cpi/13/
tästä kyseisestä merkistä oli kovin vähä foorumilla tietoa joten ei muuta ku tämän alle kertomaan? itse kerron heti jos ja kun laitteen saan
-
- 6WD
Ihan sirpakka laite. Ilmajäähy on huono puoli
. Näytti taka-akselissa olevan sama suunnanvaihtoratkaisu kun New Forcessa eli ratas pyörii aina samaan suuntaan. Pakki on tuossa laatikossa taka-akselilla. Vinkeä systeemi mutta toimii. "Markkinoiden tehokkaimmassa nelarissa" on 19hp:ta ja 16Nm joka ei sitten kyllä ole markkinoiden tehokkain 250cc sarjassa oli sitten vaikka viisi pakoputkea
Hintaa on karvan päälle 4k joka ei ole paljon, mutta käy kattoon/koeajaan muitakin. Kannattaa kokeilla kalliimpiakin niin tietää sitten mistä kannattaa maksaa mitäkin.

Itellä on 2000km mittarissa ja hyvin on pelannu vaikka on tullu laitettua "vähän" pirteyttä lisää peliin ja tosta ilma jäähdytyksestä en olisi lainkaan huolissaan kun siinä on kuitenkin öljylauhdutin.On muuten kokonsa puolesta varmasti riitävä tässä luokassa mikä oli yksi asia minkä takia päädyin tähän vehkeeseen.
Sumppi_ kirjoitti:Itellä on 2000km mittarissa ja hyvin on pelannu vaikka on tullu laitettua "vähän" pirteyttä lisää peliin ja tosta ilma jäähdytyksestä en olisi lainkaan huolissaan kun siinä on kuitenkin öljylauhdutin.On muuten kokonsa puolesta varmasti riitävä tässä luokassa mikä oli yksi asia minkä takia päädyin tähän vehkeeseen.
olisitkohan mahdollisesti kuvannu videolle mitään räppäilyä ?
video kertois enmpi ku 100000000 sanaa et miten se oikeesti kiihtyy´, kulkee, sutii, keulii yms.
tai jos tietoa mistä pystyy imuttaa tai katsoa videota ni voi jaksaa tietonsa

olis hyvä homma jos jotain kuvia/videota sais kehiin, huomenna lähtee lainalaput postiin saas nähdä tuleeko cpi myös minun käyttö"autokseni"
olen koittanut miettiä jotain muitakin mönkijöitä mutta mikään ei ole mielestäni ollut yhtä hyvä kun CPI ..
jos jollakin jotain ideoita niin kertokaa ihmees eli pitäs olla ainakin nämä siinä mönkijässä:
*Takaveto
*max. 5000e
*tieliikenne
*kahdelle rekisteröity
*meinaan temppuilla sillä
*mahd. hyvä takuu
siinä nyt jotain kriteereitä eli olen harrastanut crossia ja tähän vaihdan harrastuksen vähäksi aikaa kun crossi sen verta kallista ja joutuu kokoaika olee sormet rasvassa.
tietysti pitäs olla vielä huolto suht lähellä kotkaa.

olen koittanut miettiä jotain muitakin mönkijöitä mutta mikään ei ole mielestäni ollut yhtä hyvä kun CPI ..
jos jollakin jotain ideoita niin kertokaa ihmees eli pitäs olla ainakin nämä siinä mönkijässä:
*Takaveto
*max. 5000e
*tieliikenne
*kahdelle rekisteröity
*meinaan temppuilla sillä
*mahd. hyvä takuu
siinä nyt jotain kriteereitä eli olen harrastanut crossia ja tähän vaihdan harrastuksen vähäksi aikaa kun crossi sen verta kallista ja joutuu kokoaika olee sormet rasvassa.
tietysti pitäs olla vielä huolto suht lähellä kotkaa.

-
- 4WD
http://www.tta-trading.com/html/index.html
Tuommonen itsellä ja täyttää aikalailla luetellut tuntomerkit. Hinta nyt reilusti alle tuon 5000e ja täystakuu 2v, muistaakseni runko+ taka-akselisto 5v. Kahden isomman miehen kohtuu homoeroottista ajella, mutta hyvin se veteli vaikka päällä oli +200kg painoa. Mun kone ainakin pelannut mallikkaasti, ainoastaan automaatti-imu meinas juonitella -> vaihdettiin takuuseen huoltoreissulla. Kromivannetta, hiilikuitumaskeja, säädettäviä vaimentimia tuntui olevan myös tähän vehkeeseen saatavilla. Huoltopaikoista ei kyllä hajuakaan, selviää varmaan maahantuojalta.
Tuommonen itsellä ja täyttää aikalailla luetellut tuntomerkit. Hinta nyt reilusti alle tuon 5000e ja täystakuu 2v, muistaakseni runko+ taka-akselisto 5v. Kahden isomman miehen kohtuu homoeroottista ajella, mutta hyvin se veteli vaikka päällä oli +200kg painoa. Mun kone ainakin pelannut mallikkaasti, ainoastaan automaatti-imu meinas juonitella -> vaihdettiin takuuseen huoltoreissulla. Kromivannetta, hiilikuitumaskeja, säädettäviä vaimentimia tuntui olevan myös tähän vehkeeseen saatavilla. Huoltopaikoista ei kyllä hajuakaan, selviää varmaan maahantuojalta.