Sivu 1/44
CPI XS 250 sport
Lähetetty: 31 Tammi 2007 19:19
Kirjoittaja Grazzius
tämmöstä olen hankkimassa, niin meinasin hieman kysellä laitteesta, voisitteko kellä tämmönen on niin kertoa risuja ja ruusuja eli miten toimii, minkälainen ajaa, yms kestävyys? eli kaikki tieto tarpeen.
tämmöinen siis kyseessä
http://www.mopo.fi/cpi/13/
tästä kyseisestä merkistä oli kovin vähä foorumilla tietoa joten ei muuta ku tämän alle kertomaan? itse kerron heti jos ja kun laitteen saan
Lähetetty: 31 Tammi 2007 22:26
Kirjoittaja Grazzius
lamoksella myynnissä varashälytin mönkijään onko kuin hyvä ostos? lähinnä meinaan sitä et onko se hintasa väärtti ja miten toimii käytänössä?
Lähetetty: 01 Helmi 2007 18:54
Kirjoittaja DeRBidxr
sama pelihän se taitaa olla ku muutki smceet
ei ainakaa mulla mitään valittamista:Daina lähteny käyntiin ja päässy perille ja nyt 3000km mittarissa
Lähetetty: 01 Helmi 2007 20:47
Kirjoittaja Grazzius
aika vähän tuntuu kokemuksia olevan... jos jollakin saatuu olemaan videota tämmöisellä ajosta niin mielellään kattelisin sen

näkis vähän miten kulkee yms.
Lähetetty: 01 Helmi 2007 23:25
Kirjoittaja HoHa
Ihan sirpakka laite. Ilmajäähy on huono puoli

. Näytti taka-akselissa olevan sama suunnanvaihtoratkaisu kun New Forcessa eli ratas pyörii aina samaan suuntaan. Pakki on tuossa laatikossa taka-akselilla. Vinkeä systeemi mutta toimii. "Markkinoiden tehokkaimmassa nelarissa" on 19hp:ta ja 16Nm joka ei sitten kyllä ole markkinoiden tehokkain 250cc sarjassa oli sitten vaikka viisi pakoputkea

Hintaa on karvan päälle 4k joka ei ole paljon, mutta käy kattoon/koeajaan muitakin. Kannattaa kokeilla kalliimpiakin niin tietää sitten mistä kannattaa maksaa mitäkin.
Lähetetty: 03 Helmi 2007 13:43
Kirjoittaja Grazzius
jep , pitää käydä kokeilemassa muitakin tuos lähellä olis derbin jälleenmyyjä mutta, niillä ei ole yhtään varastossa että vois koeajaa pitää meenä johonkin koittamaan niitä vähän ni tietäis mitä tuleman pitää.
Lähetetty: 03 Helmi 2007 18:29
Kirjoittaja Sumppi_
Itellä on 2000km mittarissa ja hyvin on pelannu vaikka on tullu laitettua "vähän" pirteyttä lisää peliin ja tosta ilma jäähdytyksestä en olisi lainkaan huolissaan kun siinä on kuitenkin öljylauhdutin.On muuten kokonsa puolesta varmasti riitävä tässä luokassa mikä oli yksi asia minkä takia päädyin tähän vehkeeseen.
Lähetetty: 03 Helmi 2007 21:11
Kirjoittaja Pasi
Onko porukalla tietoa CPI vs. Sachs, teknisten tietojen mukaan sacs painaa 180kg ja cpi 239kg, molemmat kuivapainoja. Mistä mahtaa tulla moinen painoero? Ulkoisesti vehkeet kuitenkin lähes saman näköisiä.
Lähetetty: 03 Helmi 2007 21:20
Kirjoittaja Grazzius
Sumppi_ kirjoitti:Itellä on 2000km mittarissa ja hyvin on pelannu vaikka on tullu laitettua "vähän" pirteyttä lisää peliin ja tosta ilma jäähdytyksestä en olisi lainkaan huolissaan kun siinä on kuitenkin öljylauhdutin.On muuten kokonsa puolesta varmasti riitävä tässä luokassa mikä oli yksi asia minkä takia päädyin tähän vehkeeseen.
olisitkohan mahdollisesti kuvannu videolle mitään räppäilyä ?
video kertois enmpi ku 100000000 sanaa et miten se oikeesti kiihtyy´, kulkee, sutii, keulii yms.
tai jos tietoa mistä pystyy imuttaa tai katsoa videota ni voi jaksaa tietonsa

Lähetetty: 05 Helmi 2007 18:35
Kirjoittaja Sumppi_
cpi on selvästi isompi kuin sassi siitä ilmeisesti painoero.Voisin koittaa saada aikaiseksi jonkun video pätkän heti kun kerkeen..
Lähetetty: 05 Helmi 2007 21:49
Kirjoittaja Grazzius
olis hyvä homma jos jotain kuvia/videota sais kehiin, huomenna lähtee lainalaput postiin saas nähdä tuleeko cpi myös minun käyttö"autokseni"
olen koittanut miettiä jotain muitakin mönkijöitä mutta mikään ei ole mielestäni ollut yhtä hyvä kun CPI ..
jos jollakin jotain ideoita niin kertokaa ihmees eli pitäs olla ainakin nämä siinä mönkijässä:
*Takaveto
*max. 5000e
*tieliikenne
*kahdelle rekisteröity
*meinaan temppuilla sillä
*mahd. hyvä takuu
siinä nyt jotain kriteereitä eli olen harrastanut crossia ja tähän vaihdan harrastuksen vähäksi aikaa kun crossi sen verta kallista ja joutuu kokoaika olee sormet rasvassa.
tietysti pitäs olla vielä huolto suht lähellä kotkaa.

Lähetetty: 06 Helmi 2007 00:08
Kirjoittaja force
http://www.tta-trading.com/html/index.html
Tuommonen itsellä ja täyttää aikalailla luetellut tuntomerkit. Hinta nyt reilusti alle tuon 5000e ja täystakuu 2v, muistaakseni runko+ taka-akselisto 5v. Kahden isomman miehen kohtuu homoeroottista ajella, mutta hyvin se veteli vaikka päällä oli +200kg painoa. Mun kone ainakin pelannut mallikkaasti, ainoastaan automaatti-imu meinas juonitella -> vaihdettiin takuuseen huoltoreissulla. Kromivannetta, hiilikuitumaskeja, säädettäviä vaimentimia tuntui olevan myös tähän vehkeeseen saatavilla. Huoltopaikoista ei kyllä hajuakaan, selviää varmaan maahantuojalta.
Lähetetty: 06 Helmi 2007 17:48
Kirjoittaja Grazzius
kiitoksia noista tiedoista...
kävi kyllä nyt silleen että lainahakemus on postissa ja jos hyväksytään niin kouvolaan koeajamaan jotain mönkkäreitä mitä löytyy ja mahdollisesti kotiin tulee Derbi Dxr 250 sitä ne kovasti suositteli, mutta olen kova muuttamaan mieltäni saas nähdä miten käy.
Lähetetty: 06 Helmi 2007 17:53
Kirjoittaja DeRBidxr
eikös toi NFM ole variaattori?jos siis sitä temppuilua meinasit ni kai sen tarvii olla manuaali
Lähetetty: 06 Helmi 2007 20:18
Kirjoittaja Grazzius
jeh hyvä huomio, enpä tiedä kuinka variaattorilla pystys temppuilla siksi tuo derbi kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta kun käsikytkin ja manuaali, kevyt . yms.