Sivu 1/3
CPI kesä kuosissa
Lähetetty: 14 Huhti 2007 20:30
Kirjoittaja Sumppi_
Lähetetty: 14 Huhti 2007 20:40
Kirjoittaja Barossa
Kauhian iso kuva, tuolla pienempi hetken aikaa:
http://kuvablogi.com/nayta/319150/
Hieno peli..

Lähetetty: 14 Huhti 2007 21:10
Kirjoittaja Sumppi_
jep sori toi kuvan koko kun tuli pienissä tumuissa laitettua;)
Lähetetty: 15 Huhti 2007 02:11
Kirjoittaja vaughan
Joo, mut pikku tumut onkin ihan paikallaan tälleen la iltana.
Lähetetty: 15 Huhti 2007 09:09
Kirjoittaja veevee
oot vissii madaltanu tota peliä? miten?
komee vehje!
Lähetetty: 15 Huhti 2007 19:23
Kirjoittaja tähä ei käy mikään
hyvä sumppi ku kuvia laittanu hieno kampe on, laittakaas muutkin paljon videoita ja kuvia mönkijöistänne
mutta minnekkäs on kadonnut sumpin cpi:stä pakokaasun kierrättimet..
auttokos poistaminen kulkuun mitenkään?

Lähetetty: 16 Huhti 2007 21:00
Kirjoittaja Sumppi_
Kierrättimet lähti kun pakoputki halkesi hitsisaumasta ja vaikutuksesta en osaa oikeen sanoa ehkä ääneen vaikuttivat hiukan kun kerran on noi vapaasti virtaavat vaimentimet niin äänet kuuluu ihan komeesti..
Ja tuo madallus hoitui kun näytti vähän hitsipuikkoa.on muuten pirun mukava ajella näillä renkailla kun vertaa alkuperäisiin.samalla vaihdoin 36 takarattaan ja nyt gps mukaan huiput 98kmh ja vielä tarttis kokeilla 32 kun tuntuu huutavan noi kierroset vieläkin niin pirusti..
Lähetetty: 19 Huhti 2007 14:42
Kirjoittaja Jompe
Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
Lähetetty: 19 Huhti 2007 20:41
Kirjoittaja DeRBidxr
eli miten madalsit?lämmitit jousia?vai siirsit niitten esikiristimien lukkojen paikkoja?
Lähetetty: 19 Huhti 2007 20:43
Kirjoittaja DeRBidxr
Jompe kirjoitti:Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
ihan lamokselta niitä saa,tosin toi 36h vaatii sen "hubin" pakillisissa ja maksaa yhteensä 100€
Lähetetty: 21 Huhti 2007 09:11
Kirjoittaja Sumppi_
Jompe kirjoitti:Nätti on! Mistä löysit takarattaan, pitäisi itsellekin saada pienempi? Miten ratastus on muuten vaikuttanut kulkuun, hyytyykö pahasti ylämäissä tai vastatuulleen ajaessa?
Rattaat 36/37/38 löysin motoraumasta joihin sorvautin oikean kokoisen keski reiän,tuolla vakio 40 rattaalla kulki näillä renkailla 83kmh gps mukaan ja tuolla 36 sen 98kmh ja ei se mitään pahasti hyydy ylämäkiin joten ajattelin kokeilla vielä sitä 32 takaratasta.Ja jousituksesta etu päässä vaihdoin iskarin kulmaa hitsaamalla ala osaan uuden kiinnitys paikan ja takana periaatteessa sama homma,jäykistyi samalla sopivasti kun tuo kulma muuttui.On muuten näissä vehkeissä ihan eri jäykkyyksillä olevia taka iskareita mitä ollaan vertailtu porukassa mullakun hajos toi alkuperäinen iskari "pienen" loikan jälkeen jäällä niin tilalle tuli paljon jäykempi..
Lähetetty: 22 Huhti 2007 20:16
Kirjoittaja DeRBidxr
eli lähemmäs napaa teit uuden paikan?mahtaako noi kiinan tolpat kestää sellasen kulman?madallus vähä polttelis mutta kun ei raaski niitä jousia ostaa..ite ajattelin jos tekis uudet jousilautaset molempiin päihin...
Lähetetty: 22 Huhti 2007 20:53
Kirjoittaja veevee
eikös madallus onnitus ihan vaa leikkaamalla jousesta kierros tai useampi pois? ainkin autossa se käy päinsä
Lähetetty: 22 Huhti 2007 22:08
Kirjoittaja Koheltaja
Ei käy päinsä koska jousen kantavuus pienenee merkittävästi. Ei onnistu rälläkkämadallus nykyään autoissa, tarkastavat jouset ja jos on rälläköity niin hylkäys tulee. Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
Lähetetty: 22 Huhti 2007 22:45
Kirjoittaja jr
Koheltaja kirjoitti:Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
Jumalaut, tälläkin on epäilemättä työllistetty noin 100 suomalaista! Nerokasta!
