comanche 200cc kierrokset loppuu???

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Jhp-Tuning
3WD

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

jampo kirjoitti:
Jhp-Tuning kirjoitti:
skiidu kirjoitti:Onko tuossa Comanchen mittarissa trippi?
Eipä tunnu olevan, että se onkin pitkä miinus :oops: Maili/kmh valikko löytyy kylläkin :)
Pidä sitä mittarin sivussa olevaa mode-nappia pohjassa vähänaikaa, niin näyttöön tulee trippimittari :wink:
Thanks :oops: Eipä oo ollut kyllä tripille käyttöäkään, mutta kiitokset tiedosta ja saatiin korjattua yksi virheellinen tieto poies :lol: Kokeilin sitä "mode"nappia sillo ku toi vempele saapu, sillähän saa muutettua myös mailit -> km/h .
Tänään tuli kokeiltua hiukkasen paremmin tota kulkupuoltakin, elikkä kestopäällysteisellä tiellä sain kelattu 92km/h mittariin. Suora vaan loppu kesken. Kaasu oli pohjassa, mutta kierrokset tuntuituivat vielä nousevan(ehkä...) , elikkä jos sitä vauhtiakin sais viel vähän lisää :lol:
Pipo silmille ja menoX...
PK
6WD

Viesti Kirjoittaja PK »

Vai löytyi se trippikin... :D
Ja "pro luokan" taka-iskari alle parin tonnin TL vehkeessä on kyllä positiivista luettavaa.

Btw. Mitkäs noi vanteiden pulttijaot on? Ja keskireikä? Jos alkais tässä aikansa kuluksi kyseleen aluvanteita.
sle
3WD
Mönkijä:: TL C-A Renegade 800R Xxc

paljonko kiertää?

Viesti Kirjoittaja sle »

mulla on 122,5 pääsuutin ja 50 viilatttu tyhjäkäyntisuutin pakoputki viilattu ja katti poistettu kaasuvipu säädetty ja kaasari portattu kohdalleen neula keskiasennossa ymm. kiertää 8500 ja alkaa röpöttää ja ei tunnu kiertävän enempää pitää kokeilla neulan asentoa ja kattoo kiertääkö enempää Mitens muilla paljonko toi kiertää? oon lukennut että jollain 9000 jopa 10.000 millä modeilla? joku 9000 pitäis riittää tolle ettei riko konetta!
Jogi
4WD

Re: paljonko kiertää?

Viesti Kirjoittaja Jogi »

sle kirjoitti:mulla on 122,5 pääsuutin
Niin.. ei täällä monella ole noin isolla enää toiminut käsitääkseni.. suuttimen muutos esim 100 -> 122.5 nostaa bensan virtausta 50%..
TL Comanche 200cc..
Pärde
2WD

Re: paljonko kiertää?

Viesti Kirjoittaja Pärde »

Jogi kirjoitti:
sle kirjoitti:mulla on 122,5 pääsuutin
Niin.. ei täällä monella ole noin isolla enää toiminut käsitääkseni.. suuttimen muutos esim 100 -> 122.5 nostaa bensan virtausta 50%..
Näin on, kokeilin 123 suutinta ja ei voinut ajaa kaasu pohjassa yhtään. Nyt paikalla 115 ja hienosti pelaa
Falmek Force 415 Pro -08
sle
3WD
Mönkijä:: TL C-A Renegade 800R Xxc

kierroksista

Viesti Kirjoittaja sle »

Koneeni toimii heti kaasunpainaessa pohjaan ei ryi eikä köhi ja voimaa tuntuu olevan aika hyvin vaikka 25*10*12 renkaat syö tehoa jonkin verran onhan noi 1,2kg painavammat kuin vakio takakumit vanteineen eteen piti tosiaan laittaa 12 piikkinen ratas että kiertäis vähän paremmin ja välitykset metsään ois partemmat.
PK
6WD

Viesti Kirjoittaja PK »

Väittäisin myös, että 115 pääsuutin on se maksimi millä toimii. 110 lienee paras koko.
(Itsellä nyt 115, ja 110 odottaa pöydällä.)
lottesse1
2WD

Viesti Kirjoittaja lottesse1 »

mulla tulee vieläkin putki punaiseksi vaikka on 115,suutin ja rosteripakoputki,eli laihuutta potee,tai onko joku katsonut saako ennakkoa muutettua vai onko kiinteä se levy vauhtipyörän takana.
vaikuttais myöhäiseltä toi mylly kun ei pistä kuumanakaan yhtään vastaan starttauksessa eikä nakuta 95bensallakaan vaikka lähtis isolla vaihteella kiihdyttään.
Jogi
4WD

lottesse1 kirjoitti:mulla tulee vieläkin putki punaiseksi vaikka on 115,suutin ja rosteripakoputki,eli laihuutta potee,
Millä kierros/kaasun asennolla se alkaa hehkumaan, ei kai sentään täyskaasulla?
TL Comanche 200cc..
lottesse1
2WD

Viesti Kirjoittaja lottesse1 »

jep :D täyskaasulla ei tarvi ajaa kun muutama satametriä niin putken käyrä on kokonaan punanen
Jogi
4WD

Kukaan ei oo varmaan kurkannu paljonko tuo ennakko edes on? (liekkö asteikkoa edes missään näkyvissä?) Eikös näissä ole ihan kiinteä vai osaako cdi yksikkö ennakkoa lisätä kierrosten mukaan?? (itellä ei ole kokemusta kuin autopuolen sytkistä..)
TL Comanche 200cc..
whisky
4WD

Viesti Kirjoittaja whisky »

Itellä kans tuo pääsuutin on 122,5 ja kierrokset tuntui loppuvan ku päästi kaasu pohjassa. Tuntu kans,että sytkä ois kadonnut aina välillä. Neula oli silloin keskiasennossa. Laitoin kaikkein ylimpään ja ongelmat katosivat eli liikaa sai minulla ainakin menovettä....Nyt toimii taas kuin junan vessa ja kiertää paljon paremmin. Itse en ole edes poistanut tuota "kattia" pakoputkesta. Ainostaan kiilottelin hitsaussaumat alkukäyrästä ja poistin sen kavennuksen änkkärin ja alkukäyrän jatkoskohdasta.
Vastaa Viestiin