Fude F200 cc Hornet
Alkaa LCD-näyttö irtoomaan piirilevystä jos osittain toimii.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
- vk
- Noppeli
- Mönkijä:: TGB Target 325
- Viesti:
Oon pari päivää asioinut Myllymäen kanssa tosta soikeasta takarenkaasta ja vanteesta ja ainakin toistaiseksi heidän palvelunsa on ollut asiallista. Ensi viikolla pitäisi tulla uusi takarengas vanteineen. Saa nähdä väheneekö vapinat.
Mitens muuten, mittailin rullamitalla kotikonstein tuon vanteen reunasta heittoja ja edessä on juuri ja juuri havaittavaa heittoa luokkaa 1mm, takana toisessa n. 2mm ja tässä eniten vipottavassa mihin on sattunut kiero kumikin heittoa on 6mm.
Minkä verran tuota heittoa voi sietää? Onkohan tuo 2mm:kin liikaa? Ajatus olis heittää Maxxis tai Kenda katunakit alle, kunhan lompakko antaa myöten.
Kismittää tuo heiluminen, muuten tuolla on aika hauska kepitellä näin ekaksi omaksi mönkkäriksi.
Yhden kerran sammui (vielä sateessa) kesken ajon ihan yhtäkkiä lyhyen röpellyksen saattelemana. Hetken odottelu ja taas kulkee. Aika vissiin porata tuota bensahanaa?
Tän kanssa oppii ainakin rassamaan
Mitens muuten, mittailin rullamitalla kotikonstein tuon vanteen reunasta heittoja ja edessä on juuri ja juuri havaittavaa heittoa luokkaa 1mm, takana toisessa n. 2mm ja tässä eniten vipottavassa mihin on sattunut kiero kumikin heittoa on 6mm.
Minkä verran tuota heittoa voi sietää? Onkohan tuo 2mm:kin liikaa? Ajatus olis heittää Maxxis tai Kenda katunakit alle, kunhan lompakko antaa myöten.
Kismittää tuo heiluminen, muuten tuolla on aika hauska kepitellä näin ekaksi omaksi mönkkäriksi.
Yhden kerran sammui (vielä sateessa) kesken ajon ihan yhtäkkiä lyhyen röpellyksen saattelemana. Hetken odottelu ja taas kulkee. Aika vissiin porata tuota bensahanaa?
Tän kanssa oppii ainakin rassamaan

Vesku
Sen verran noista vanteista (etu), että itsellä on katurenkaan jotka ravisti aivan tajuttomasti. Aikani asiaa zoomailtua päätin repiä kaikki painot pois ja tärinä loppui miltei kokonaan. Olisko niin, että keskiöreiät ei ole keskellä mutta pultin reiät kuiten olisi. Silloinhan tasapainotuskoneessa homma menisi reisille. No katotaan miten käy kun käyn painottamassa uudestaan.
Siihen keskireikään ole luottamista tasapainokoneissa. Ei ole tullu vielä vastaan sellasta putiikkkia jossa tasapainotus onnistuisi, kaikissa ollu hieman liian iso kiinnityslaikka suoralle osalle joka on 17cm. Reiät vanteissa on sut kohallaan mutta silti liian isot jotta keskittyy aina kohalleen. 8mm mutterit ei pidä.
Tuohon pitää tehdä joku 5mm vahvikelaippa jossa kartioreijät, samalla tulee vahvistettua vannetta tai myydäänkö jossain 4x85 jaolla olevia spacereitä ? Entäs M8 kartiomuttereita ?
Tuohon pitää tehdä joku 5mm vahvikelaippa jossa kartioreijät, samalla tulee vahvistettua vannetta tai myydäänkö jossain 4x85 jaolla olevia spacereitä ? Entäs M8 kartiomuttereita ?

Myllymäellä 15v pojankossit kasaa noita mönkkäreitä urakkapalkalla, eli kannattaa tarkistella nuo pultit yms. Kaverilla kans tollanen fude, mukava peli ajella, paitsi huonot renkaat. Ei muuttunut tasapainoituksella, vähän parani, kun vähensi ilmaa renkaista. Tilasi sitten vanteineen kunnon katurenkaat EMC:ltä
Kävin tänään myllymäen kaupassa, ja sielähän ne fudet oli ruostumassa vesisateessa pitkin pihoja. Kävin kyselemässä, että olisko niitä vielä myynnissä vai onko kaikki myyty jo netin kautta, mutta kukaan ei tuntunu tietävän mistään mitään. Kuvakin on kännykässä surullisista koneista möllöttämässä pihalla.
Ei pojat mopolla mahottomia.
- tempputomi
- 6WD

nyt meni hermot ja sen kyllä huomaa.
fude pihassa vihdoin viimein MUTTA......
tankki vuotaa todella pahasti, ketjut aivan törkeän kireällä, etujarru ei toimi,takajarru laahaa/ei toimi, akku tyhjä, eturenkaiden kulmat keskenään aivan erillaiset, katteet repsottaa, aivan paskanen, jotain ihme rasvaa.......
kyllä kiinalainen laatu on ihmeellistä ja suomalainen kauppias vielä ihmeellisempi, miten vit.ssa kukaan kehtaa edes tollaista pa..aa myydä.
suoraan takuu huoltoon ja vaadin todella perusteellisen huollon ja kunnon tarkistukset ja uuden tankin yms ja penniäkään en maksa, joudun itse vielä hankkimaan kyydin huoltoon matkaan 60km.

nyt verenpaine rupesi laskemaan......ilmootelen taas miten käy.

Joissakin paikoissa luovutushuolto tehdään kunnolla toisissa ei, otin vehkeen paketissa ja tein itse niin ei tarvi arvuutella mitä saa.
- whisky
- 4WD
välillä ihmetyttää avautumiset kiinan pojan laadusta ja peleistä. Kyllähän jokainen luulisi tajuavan,että jos ostaa halvimman pelin mitä netistä löytyy niin laatu on sen mukaista. Ei puolellatoista tonnilla saa kymppitonnin mönkkäriä, niin se vain on.
Itse ostin tollaisen halvan comanchen ja asennoiduin,että tää on halpa, mutta eipähän korkealta putoa jos hajoaa tai muuten innostus lopahtaa.
Onhan noita ongelmia itselläkin ollut mutta; bensamittari ei ole toiminut uudesta saakka, renkaat ravisti niin saa****sti ennen tasapainotusta, lähestulkoon kaikki ruuvit on kerran tippunut, mutta mukavahan tuota on ollut rassata ja pääosin olen ollut tyytyväinen ja jopa yllättynyt mönkkärin laatuun hintaansa nähden.
Pyydän anteeksi jos mielipiteeni loukkasi jotain
Itse ostin tollaisen halvan comanchen ja asennoiduin,että tää on halpa, mutta eipähän korkealta putoa jos hajoaa tai muuten innostus lopahtaa.
Onhan noita ongelmia itselläkin ollut mutta; bensamittari ei ole toiminut uudesta saakka, renkaat ravisti niin saa****sti ennen tasapainotusta, lähestulkoon kaikki ruuvit on kerran tippunut, mutta mukavahan tuota on ollut rassata ja pääosin olen ollut tyytyväinen ja jopa yllättynyt mönkkärin laatuun hintaansa nähden.
Pyydän anteeksi jos mielipiteeni loukkasi jotain

Joo kyllä näissä taitaa olla paljon hajontaa laadussa, eri tehtaat, tuotantolinjat, viikonpäivä tai jotain... Itse kasasin paketista ja olen kyllä ollut positiivisesti yllättynyt, että peruskokoonpano oli tehty ihan ok. Mitään ei ole mennyt rikki, toki olen vaihtanut osaa laadukkaampaan ja jo heti kasatessa laittelin kulmat yms. kuntoon. Kyllä itselle ainakin on sattunut hintaansa nähden ok peli. Rahahan kaiken ratkaisee, eikä aina sekään, kyllä laatupeleissäkin on joskun sanottavaa.