pysyttele kuulolla kun kohta puoliin varmaan olis taas ne makkaran paisto lenkit tiedossa!?!
siis ajo lenkit, pystysköhän tuota enää epäselvemmin artikuloimaan.
Itsellä ainakin tämä tuleva viikonloppu menee nähtävästi tuolla Jyväskylässä MM-Ralleissa, mutta reilun viikon päästä, eli perjantai 10. tai lauantai 11. päivä olisin vapailla.
Viimeksi muokannut Hiikeri, 01 Elo 2007 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikkoharkonen kirjoitti:joensuussa nyt yks tieliikenne peli lisää....kymco 300. pari viikkoo ollu ja n.400km tullu ajeltuu.
Tulitkohan tänään tossa 14:30 aikoihin tossa Nurmeksen tiellä vesisateessa vastaan(About Lehmon harjun Ex-Perloksen kohdilla)? Joku sininen mönkkä tuli vastaan, saattoi olla just Kymco? Tosin Itse olin autolla liikenteessä kun en kehdannut mönkkärillä lähteä itseään kastelemaan.
Tempputomi, mulle ainakin passaa elikkä odotellaan nyt ketä muitakin olisi tulossa.
en ollut... ei ole vesisateessa tullu ajettuu vielä... mutta maanantaista alkaen työmatkat mennään vaikka satas tai paistas.... nii ja abloyn suuntaan....
Pelkäämpä pahoin että ens viikonloppu menee jo ilomantsissa heinäntekovehkeitä korjaillessa.... mut syksymmällä rupeen pyörimään porukoissa, jahka tuo maataloushomma vähän rauhottuu...
Tänään käytiin ajelemassa Polvijärvellä Ruvaslahden montulla tai mikä paikka lie ollutkaan. Ihan kiva paikka, kunhan ois lähempänä. Reilu sata kilometriä tuli mittariin. Etu iskari rupes vuotamaan yläpäästä ja pakoputki otti yhteen jarrusatulan kanssa, sillä seurauksella että toinen pakoputken kannattimen pultti katkes. No, pitää fixailla ens viikolla. Uimassa käytiin ja makkarat grillailtiin ja kuuma oli.
Webalbumiin päivitetty kuvia ja muutama videonpätkä. http://picasaweb.google.com/jouni.lyyra/MNkimiskuvat
öh, nyt taas yllätti Jonskan ajopaikat! Mistäs tuonne löysit? Meikäläisen kotipaikka on tuosta Ruvaslahden montusta alle 10km päässä kolille päin...
Viikonpäästä tulee taas lauma enduropyöriä ko. seudulle ja käydään vetelemässä paikallisia metsäautoteitä varmasti riittävän paljon ja kovaa. Noita teitähän siellä riittää
Mites ois Joensuun miitti noissa maisemissa? Siirtymää tietty tulee se ~60km sivu.