Kiinnityslipareet oli hitsattu kiinni liian vähän. Ylälipare kiinni vain sentin kummastakin päästä. Alakiinnike murtui ensin, oli kiinni vain yhdeltä puolelta.
Kaks peliä pihassa, toisella ajettu n.50km ja siitä on rengas jo kökkönä(ei kestä ilma sisällä) eikä vaihteet mene kunnolla päälle. toisella 15km, mittaristo ja startti levinny.
No alku viikosta ovat menossa ekaan huoltoon niin katellaan mitä tehdään niille.
Itellä kans aluks vuoti toinen takarengas. Laitoin saippuavettä renkaan päälle, et näin mistä kohtaa vanteensaumasta vuoti ja sit rengasraudalla vähän kopsauttelin rengasta siitäkohtaa niin rupes kyllä pitään.
Toinen konsti on tietenkin laittaa vänän tuota rengasvaahtoa, jota on tarkoitettu renkaan paikkaamiseen. Tiivistää kyllä pienet vuodot.
Tuo mittari hajos mulla 100km jälkee, aika laadukasta tää kiinamuoti täytynee myöntää... tosiaan näytön kolvaukset oli poikki, niinku joku muukin oli siitä puhunu, helppo korjattava mut liekö sen arvonen ihmettelin vaan keskustassa ajaessa et kuinkas tää nyt 150km/h kulkee ja vielä 6 vaihteella, sitte se kyl pimeniki aika hätäseen ja esitteli sen jälkeen jokaisen sateenkaaren värin matkalla himaan...
eipä ollu yhtäkään crossimallin putkea saatavana alavuden keskusvarastolla, eikä tietoa koska tulee.. Onko noita jollakin jälleenmyyjällä varastossa? ja mihin hintaan..
jetman: Motolandista kysyit? Sieltä itse ostin viimeviikolla. Atv-koneesta kans joskus kyselin ja niille oli kans joskus tulossa putkia hyllyyn. Onhan noita sisarmallien myyjiä paljon. Tuossa minun putkessakin lukee hawai.
whisky kirjoitti:Menee ehkä hifistelyksi,mutta saiskohan tohon peliin lyhempää vaihdekeppiä? Ei ole jotenkin hyvä missään asennossa...
niitähän on mototarvikeliikkeet väärällään. crossipyörissähän se on semmonen pikkunen ja monessa se tappi joka kääntyy on saranalla hifihifi
nakkila, dirtti, storm, sparewheel ja niin edelleen käytä mielikuvitusta