Eli meneeks kaikki suuret virrat tosiaan ton virtalukon kautta...

Kaikki vaan talliin releistämään oma linkku, niin taas on yksi huolen aihe vähemmän...
Ps. Muistakaa asennus juomat, niin jälkikin on parempaa...


Juu mulla ainakin ne pakki ja vapaan valot vilkkuu ku jotkut yyberhienot teinidisko strobovalot...Hurricane kirjoitti:Taitaa olla kyseisten laitteiden ominaisuus.Tiger_lki kirjoitti:Näinkin vakava ongelma kuin mistähän mahtaa johtua että vapaan merkkivalo syttyy vasta pakin ja vapaan puolivälissä, ajovaihteelta vapaalle siirrettäessä valo ei syty, eli onko sitä jotenkin mahdollista säätää?
Etuperän päällä oleva kytkentäboksi vaan vaihtoon, siinä on vika.Doma kirjoitti:onko uudemmissa linkun malleissa ollut ongelmia nelivedon kytkennässä? maahantuojan mukaan joitain tapauksia on ollut ,miten on onko toiminut? uusissa on käsittääkseni sähköinen kytkentä ja niiden moottoreissa ongelmia?
Juu, mulla 260 4x4 linkku, kolmisen kuukautta vanha ja ajettu 1120km. Neliveto ei suostu enään menemään päälle, aikansa ilmeisesti yrittää ja sitte rupee piipittään samalla lailla kuin pakin piippi, ja ei kytkeydy. Ei mitään havaintoo mikä vikana.
Eipä ole tuommoisia ongelmia ollut. Onhan tuossa jo listaa, eiköhän ne huollossa fiksaile nuo kuntoon.Doma kirjoitti: Etuperästä ilmeisesti stefat vuotaa, ku on kosteen näköinen vetoakseleiden seudulta.
Vaihelootasta jostain sylkee öljyä, ei tietoo mistä.
Moottorin öljyproppua ei olla saatu auki, jumissa.
Pakin piippi ei pelaa, ilmeisesti ajettu vesisateessa.
Varikoppa resonoi niin, että naapurit herää. Mahd. löystynyt.
Onko ollut saman tyylisiä ongelmia muilla, vai onko tää nyt sitte se outo yksilö josta aina puhutaan?
Mulla on pakin piippari otettu pois toiminnasta, eikä harmita yhtään. Siinä satulan alla "kuskin" puolella on se musta boxi joka näkyy kun kurkkaa sivusta siihen katteen alle, siitä kun irroittaa liittimen niin piippari hiljenee. Olisiko vain liitin irronnut Sulla? Mutuilua...Doma kirjoitti: Pakin piippi ei pelaa, ilmeisesti ajettu vesisateessa.
Varikoppa resonoi niin, että naapurit herää. Mahd. löystynyt.
Kaikki öljyt on vaihdettu 500 km:ssä, imivät vanhat pois kun eivät saaneet auki proppua ja etuperästä myös kun on niin hankalassa paikassa muutenki.prkl007 kirjoitti:Mitäs ne on aikasemmin huollossa sille tehneet, vai onko siinä eka huolto vasta 1500km:ssä?
No sain nyt ainakin taas hetkeksi toimimaan kun tein tämän perinteisen sähkövikojen korjauksen: Liittimet ja kytkimet auki, vähän mittailua yleismittarilla, ja vähän crc:tä joka paikkaan. Liittimet ja kytkimet takasin ja johan toimii, vika ei kyllä selvinnyt...Hurricane kirjoitti:Taitaa olla kyseisten laitteiden ominaisuus.Tiger_lki kirjoitti:Näinkin vakava ongelma kuin mistähän mahtaa johtua että vapaan merkkivalo syttyy vasta pakin ja vapaan puolivälissä, ajovaihteelta vapaalle siirrettäessä valo ei syty, eli onko sitä jotenkin mahdollista säätää?
Nimeen omaan, ei se kytkeydy jos on paikoillaan, mutta riittää kun pyörät edes liikahtavat ja vot, neliveto hyppää päälle... sama juttu pois ottaessa.. Mul on tää vanhempi, eli malli jos ei oo sähköistä kytkentää vaan se vipu... Päälle sen saa hyvin, sen kun vaa kääntää vivusta ja lähtee liikkeelle. Mutta pois ottaminen on hankalempaa, koska kun vivusta vääntää nelivedon poispäältä, se vipu hyppää takaisin päälle, täytyy pitää pohjassa niin kauan kunnes neliveto on poispäältä... Vielä hankalammaksi sen tekee se, että ei riitä että pyörät vain pyörisi vaan pitää olla veto päällä... ja kun tuo kiinan insinööri on mennyt suunnittelemaan sen nelivedon vivun sinne kaasun kanssa samalle puolelle, niin yritä siinä nyt sitten painaa pikkasen kaasua ja vipua pohjaan samanaikaisesti...gazine kirjoitti:Paikoilleen jos jää niin alkaa pilli huutamaan