morjens
tilasin tänään niitä kartiomuttereita 100kpl. halukkaille vielä vapaana 84kpl. toimitusaika noin 2vkoa. ilmoitan kun tulevat minulle. halukkaat laittakaa yv:tä niin saan selkoa paremmin.
nopeat saavat hitaat eivät......84kpl jäljellä.
toki voin tilata myöhemmin lisää jos moni halukas jää ilman. (puhe on siis kokajan muttereista muista haluista ja niiden täyttämisestä en ota vastuuta.)
NYT NIITÄ OLISI TARJOLLA. M8 KARTIOMUTTEREITA SIIS.
sain paketin tänään ittelle ja vielä 68kpl olisi vailla onnellista mönkijää.
VAIKUTUS ON KÄSIN KOSKETELTAVA, AINAKIN OMASSA FUDESSA TURHA TÄRINÄ YMS VÄHENI HUOMATTAVASTI. NÄMÄ ON OIKEITA KARTIOMUTTEREITA EIKÄ MITÄÄN ITSE HIOTTUJA KOPIOITA, PINNASSA SINISTYS. HALUKKAAT ILMOITTAUTUKAA NIIN TEHDÄÄN KAUPPOJA.
paltee kirjoitti:NYT NIITÄ OLISI TARJOLLA. M8 KARTIOMUTTEREITA SIIS.
sain paketin tänään ittelle ja vielä 68kpl olisi vailla onnellista mönkijää.
VAIKUTUS ON KÄSIN KOSKETELTAVA, AINAKIN OMASSA FUDESSA TURHA TÄRINÄ YMS VÄHENI HUOMATTAVASTI. NÄMÄ ON OIKEITA KARTIOMUTTEREITA EIKÄ MITÄÄN ITSE HIOTTUJA KOPIOITA, PINNASSA SINISTYS. HALUKKAAT ILMOITTAUTUKAA NIIN TEHDÄÄN KAUPPOJA.
Laitoin YV:tä. Teitkö vanteisiin senkkaukset ja jos teit, voitko valottaa miten?
X-Race kirjoitti:Ihan asiallisen näköinen, muta mikä laipassa keskittää vanteen?
Uudet 10mm reiät keskittää aika hyvin, pitää isontaa vanteen reikiä säätövaraksi jos tarvetta ilmenee. Hitsaan kai laipan vanteeseen kiinni kunhan ensin päätän kumminpäin renkaan asennan.
Tuli laitettua palteen senkkimutterit paikalleen tänään ja täytyy sanoa, että kyllä oli pikaisesti kokeiltuna melkolailla parempi. Täytyy käydä asfalttipinnalla vielä tarkemmin testaamassa, mutta vaikutus on jo nyt korttelin testillä aika selvä. Pitää vaan hakea bensaa lisää koneeseen kun se piruvie vuotaa siitä pinta-anturin juuresta hissukseen ittensä kuiviin...
vk kirjoitti:Tuli laitettua palteen senkkimutterit paikalleen tänään ja täytyy sanoa, että kyllä oli pikaisesti kokeiltuna melkolailla parempi. Täytyy käydä asfalttipinnalla vielä tarkemmin testaamassa, mutta vaikutus on jo nyt korttelin testillä aika selvä. Pitää vaan hakea bensaa lisää koneeseen kun se piruvie vuotaa siitä pinta-anturin juuresta hissukseen ittensä kuiviin...
itse en oo viel ehtiny laittaa. oletteko tehneet vanteisiin senkkaukset??
vk kirjoitti:Tuli laitettua palteen senkkimutterit paikalleen tänään ja täytyy sanoa, että kyllä oli pikaisesti kokeiltuna melkolailla parempi. Täytyy käydä asfalttipinnalla vielä tarkemmin testaamassa, mutta vaikutus on jo nyt korttelin testillä aika selvä. Pitää vaan hakea bensaa lisää koneeseen kun se piruvie vuotaa siitä pinta-anturin juuresta hissukseen ittensä kuiviin...
itse en oo viel ehtiny laittaa. oletteko tehneet vanteisiin senkkaukset??
morjens vaan. vielä olisi kartiomuttereita tarjolla pieni kasa.
kaikki jotka ovat mutterit ostaneet ja laittaneet kiinni, kertokaa kokemuksianne.
varmasti helpompi ja parempi keino kuin itse lähteä jotain jatkomuttereita sorvaamaan.
paltee kirjoitti:morjens vaan. vielä olisi kartiomuttereita tarjolla pieni kasa.
kaikki jotka ovat mutterit ostaneet ja laittaneet kiinni, kertokaa kokemuksianne.
varmasti helpompi ja parempi keino kuin itse lähteä jotain jatkomuttereita sorvaamaan.
työkaveri sorvasi mulle jatkomuttereista n. 15min siinä meni ja hinta alle 2€ , ei ne kauhean työläitä ole. paremmuudesta en tiedä kun ei ole noista sinun muttereista kokemusta.