Tuulettimet/flektit
- prkl007
- 6WD
- Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Tuulettimet/flektit
Pitäisikö noiden flektien jossain olosuhteissa pyöriä?
Omani ei ole pyörinyt kuin silloin, kun testasin niitä antamalla suoraan sähköä...eli flektit kyllä toimii. Minkäänlaisella möyrinnällä tai paikoillaan käyttämällä niitä ei saa pyörimään, kuin ei myöskään ylilämmön merkkivaloa palamaan.
Eli pitäisikö tuosta olla huolissaan? Onko ideoita, miten tuota järjestelmän kokonaistoimivuutta voi testata ilman, että tahallaan hajottaa koneen kun sitä yrittää "kuumaksi" saada? Joku anturi jossain lienee, mitä vois testata/mitata?
Mites muilla flektit käytössä pyörii?
Omani ei ole pyörinyt kuin silloin, kun testasin niitä antamalla suoraan sähköä...eli flektit kyllä toimii. Minkäänlaisella möyrinnällä tai paikoillaan käyttämällä niitä ei saa pyörimään, kuin ei myöskään ylilämmön merkkivaloa palamaan.
Eli pitäisikö tuosta olla huolissaan? Onko ideoita, miten tuota järjestelmän kokonaistoimivuutta voi testata ilman, että tahallaan hajottaa koneen kun sitä yrittää "kuumaksi" saada? Joku anturi jossain lienee, mitä vois testata/mitata?
Re: Tuulettimet/flektit
Kyllä flektin pitää pyöriä ku antaa kunnolla "ränkiä".Että oo ollu vielä tosi toimis!Mulla EI pyöritä suht kovassa ajossa,mut jos jää kiinni ja joutuu vähän surittelee/kaivamaan ,nii kyllä pyörii.....prkl007 kirjoitti:Pitäisikö noiden flektien jossain olosuhteissa pyöriä?
- Jaws
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 800 -06 L7e
Itse ihmettelin viimeksi kun tuli oltua Linkun kanssa pahassa maastossa, siis sellainen hakkuuaukea jossa kantoja, kaatuneita puita, kiviä ja kaikkea mahdollista kunnon estettä ja sitten vielä möyrittiin ylämäkeen, niin flektit ei käynnistyny vaikka lämpömittari näytti jo viittä tolppaa ja alkoi vilkuttamaan.
Huollon yhteydessä sitten bongattiin irronnut liitin, siis syylarin oikeasta alakulmasta, siitä kai kinuskin elektroniikka haistelee jäähdytysnesteen lämpötilaa
Tiedä sitten oliko ottanut johonkiin risuun kiinni vai milloin irronnut, mutta nyt on kiinni. Harmi vaan kun sen jälkeen en ole saanut linkkua niin kuumaksi, että voisi todeta toimiiko ne puhaltimet vai ei. 

Huollon yhteydessä sitten bongattiin irronnut liitin, siis syylarin oikeasta alakulmasta, siitä kai kinuskin elektroniikka haistelee jäähdytysnesteen lämpötilaa

-
- 6WD
- Mönkijä:: Myyty...
kun olen ollu möyrimässä jossain metässä pidemmän aikaa iha kävelyvauhtia niin kyllä ne flektit alkaa pyörii ovat vaan tosi hiljaiset ettei niit kuule jos vehje käy mut anna käydä paikallaan jonkun vähintään 15min. niin mulla ainakin rupee pyöriin tossa ajassa
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- 6WD
- Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700fi 4x4 eps
Mulla toimii aikalailla samanlailla!!undis-73 kirjoitti:kun olen ollu möyrimässä jossain metässä pidemmän aikaa iha kävelyvauhtia niin kyllä ne flektit alkaa pyörii ovat vaan tosi hiljaiset ettei niit kuule jos vehje käy mut anna käydä paikallaan jonkun vähintään 15min. niin mulla ainakin rupee pyöriin tossa ajassa
YAMAHA Grizzly 700fi 4x4 eps TL -08
-
- 6WD
unohtu viel sanoo semmonen että kun mun flektit oli kökkönä ja olin mettässä möyrimässä eikä ne lähteny pyöriin sitte kun lämmöt nousi liikaa mönkkä alkoi piippaamaan jostain mittaristosta se ääni kuului joten jos sulla ei ole piipannut niin ajoa vaan niin mä ainakin tein
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- 6WD
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=858 sul tais tulla tampereen reissu
- prkl007
- 6WD
- Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Kiitän vinkistä! Enpä oo huomannut että MotorPoweri on laajentanut webbikaupaupan noin kattavaan valikoimaa linkun tarvikkeita - löytyy mm. "Suodatin pakokaasupulputtimeen". Eri asia sitten on, miten pitkä toimitusaika näillä on...
Pitää laittaa tilaukseen, vaikkei tarvisikaan!
ps. toisaalta toi vois mennä takuuseen, kun ei oo ikinä toiminutkaan?
Pitää laittaa tilaukseen, vaikkei tarvisikaan!
ps. toisaalta toi vois mennä takuuseen, kun ei oo ikinä toiminutkaan?
Itellä oli ne kaksjohtoo irti siitä syylärin oikeasta alanurkasta... Ne kun laitto kiinni, nii kyllä on flektit huutanu ja pyöriny, lähes kokoajan metsässä ajaessa...
Ei mönkijää
http://kuvablogi.com/blog/19107/
http://kuvablogi.com/blog/19107/