Terve!
Olin tänään suolla mönkimässä ja tais kytkin palaa vähä tuli savuja sielt pihalle ja ei oikein kiihdy samalla lailla ku aikasemmin.Saako niitä kytkin paloja jotenkin korjattua esim.hiottua sitä pintaa niinku lasittumaa ja palaneen pois(on joskus tullu tehtyä sitä samaa auton jarrukengille)jos sitä nyt on vielä jäljellä?En ole vielä avannu sitä mut varmaan huomena tarvii.Mitä uus kytkin maksaa linkku 260:seen ja saako siihen pelkät palat vai pitääkö ostaa koko paketti?? ja eiks kaikissa linkuissa ole se isompi kokonen kytkin nykysin?
no niin juuri minullekin tapahtui eilen suolla paloi tuusan pas..si
soitin vehicle importtiin uusi kytkin maksaa noin 200e.
uusissa 260/300 linkun malleissa on kyllä vahvempi kytkin joskin näemmä
senkin saa palamaan,mietin samaa liimausta tulin vaan siihen tulokseen
että omasta kytkimestä ei kyllä tule kalua kun uusimalla,omaan kisaautoon uusin sintteripalat firmassa kitkaliimaus,ei maksa maltaita mutta perustuu siihen ettei noi kytkimet ole palanut paskaksi.
aina oppii jotain uutta,tietää nyt ainakin kuinka paljon uskaltaa vedättää ja milloin ottaa vinssin käteen.
Mulle tulee uus parin päivän sisällä.
Ei kyl ne kytkin palat näyttäny mitenkään ihmeellisiltä vähän oli jotain kulumista havaittavissa mut kello oli alkanu vähän sinertää.
kumikeijo kirjoitti:Mulle tulee uus parin päivän sisällä.
Ei kyl ne kytkin palat näyttäny mitenkään ihmeellisiltä vähän oli jotain kulumista havaittavissa mut kello oli alkanu vähän sinertää.
mulla ei mun mielestä ollut paloissa mitään vikaa eikä kellokaan ole edes sinertävä,mutta niin vaan luistaa tiedä sitten onko se remmi vai kytkin mutta ihmeelliseltä tuntuu kun pienellä puolella möyriessä pitää ja isollakin kun lähtee kiihdyttämään mut kun ajaa jotain 40km/h ja painaa kaasun pohjaan niin johan kierrokset nousee ja joku luistaa ja alkaa ihan pikkuhiljaa kiihtyä ja saa kyllä kulkemään sen 70km/h mitä aina ennenkin mutta vinkkejä otetaan vastaan kiitos niistä jo etukäteen ja vielä vinkkiä mistä turun alueella sais ostettua remmin joka löytyis suoraan hyllystä(missä hinnoissa ovat)vai onko se aina tilaustavaraa???
mulla ei mun mielestä ollut paloissa mitään vikaa eikä kellokaan ole edes sinertävä,mutta niin vaan luistaa tiedä sitten onko se remmi vai kytkin mutta ihmeelliseltä tuntuu kun pienellä puolella möyriessä pitää ja isollakin kun lähtee kiihdyttämään mut kun ajaa jotain 40km/h ja painaa kaasun pohjaan niin johan kierrokset nousee ja joku luistaa ja alkaa ihan pikkuhiljaa kiihtyä ja saa kyllä kulkemään sen 70km/h mitä aina ennenkin mutta vinkkejä otetaan vastaan kiitos niistä jo etukäteen ja vielä vinkkiä mistä turun alueella sais ostettua remmin joka löytyis suoraan hyllystä(missä hinnoissa ovat)vai onko se aina tilaustavaraa???
soita tai käy kysäsemässä molitorista orikedolta . siellä ainakin myydään linkkuja ja olen itsekkin sieltä 1 kaasuvaijerin hakenu.
Saitko vikaa selville mistä moinen ilmiö johtui?? Tekee joskus tota samaa.
toi meura on ihme äijä arvaamaan,eli vika oli juurikin se ja samalla putsasin remmin ja variaattorin lautaset rasvanpoistoaineella ja katos vaan ei temppuile enää nyt on toiminut heinäkuusta asti eikä mitään ongelmia ole ollut