CF-Moto vikalista

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Höh! Enhän minä korjannut kuin sen liitoksen, joka oli jo valmiiksi irti ;)

Näköjään kannattaa korjata myös eheältä näyttävät liitokset.

Minkälaista hartsia suosittelet? Onko aineen laiton jälkeen mahdollista saada liittimet takaisin esille?

-M-
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

Moto

Viesti Kirjoittaja migu250 »

thunder kirjoitti:joo ihan samoja oireita nopeusmittarissa. Jos moto yön ulkona mittari ei toimi
mut taas sit yön tallissa niin mittari toimii. Eli moto ei vaan tykkää kylmästä.8)
Moto vai mittari ei tykkää kylmästä :?: :?: , kokeile pelkkä mittari kotio vie vähempi tilaa kuin koko moto :roll:

Vitsi, vitsi.

Tarkista kuitenkin liitokset ensin.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

meura kirjoitti:Minkälaista hartsia suosittelet? Onko aineen laiton jälkeen mahdollista saada liittimet takaisin esille?
Perinteistä epoksiliimaa ollaan käytetty noissa paikoissa, toinen vaihtoehto on silikonimälli juotosten päälle.

Epoksin purkaminen on aika työlästä mutta silikonin kanssa pärjää siinä hommassa paljon paremmin :wink:
Kylätason mönkijäkuski
Kartza
Tracks
Viestit: 1783
Liittynyt: 20 Elo 2004 00:23
Mönkijä:: Can-am 650 xt -11

Viesti Kirjoittaja Kartza »

Jos laittaa silikonia niin, älkää sitten laittako sellasta missä on etikkaa. Hapettuu nääs aika nopeesti noi tinaukset.

Lasikuitu hartsi on halpaa, dremelillä helppo työstää.

3m muovi on myös hyvä 50€ pari tuubia ja vaatii molemmat kun kovetin on toinen tuubi. myös helppo työstää dremelillä.
Tomppa500
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 14 Helmi 2007 20:29
Paikkakunta: kiuruvesi

Viesti Kirjoittaja Tomppa500 »

Oli moton rungosta murtunut irti moottorin yläpään kannake, liekö tarpeellinen? :roll: Tankki irti ja kempin liimalla kiinni. 2000 km mittarissa ja hyvin pyyhkii...
-Cfmoto500A tl-
HoHa
6WD
Viestit: 530
Liittynyt: 21 Heinä 2006 14:54
Paikkakunta: Kiimingissä on yhden 650 EFi:n kotitalli

Viesti Kirjoittaja HoHa »

Sama kiinike ollut irti jo kohta parituhatta kilometriä. Ei ole vauhtia haitannut :)
- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
tuta
3WD
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Marras 2007 12:54
Mönkijä:: suzuki KQ700
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja tuta »

Etuperä siitä meni :roll: 2600km täynnä, laittavat kuulemma jonkun vahvemman mallisen etuperän siihen.
Voima ei lisää järkeä,
Kane
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 22 Maalis 2007 19:50
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Kane »

Motosta hävis jarrut ja valot.
mmc-tero
6WD
Viestit: 361
Liittynyt: 27 Touko 2007 09:51

Viesti Kirjoittaja mmc-tero »

Nelivedon kytkimet sano lopullisesti sopparin irti ,ei totee 4wd/lukko mitenkään enää aamulla sentää vielä sai sillen 4wd;päälle kun laitto sen slipareen kytkimen päälle,nyt illalla laiteesta tuli sitten 2wd , nopeusmittari toimii sillon kun muistaa yleensä sateen jälkeen ei totee mitään,takajarrua
pelkästään käytettäessa kuulostas siltä kun vaihdelaatikko tulis syliin kolina on kuin isommassakin sepelimyllyssä.
eipä tähän mennessä muuta olekkaan ollu (1300km ajettu kone)

onkohan niiden lukkojen rele/sulake missäpäin konetta ?

on nää KIINALAISET ihania laitteita.
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
marilla
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Loka 2007 13:29
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja marilla »

penkin allahan ne sulakkeet ja releet on.kytkimen kontakti pinnat helposti hapettuvia,kannattaa purkaa ja putsata.purattaessa varo jousia muuten on pieniä osia pitkin maastoa.Jos ei nämä auta niin etuperän moottori on jumissa,kokemusta on.
näillä mennään!
mmc-tero
6WD
Viestit: 361
Liittynyt: 27 Touko 2007 09:51

Viesti Kirjoittaja mmc-tero »

mutta kun ei toimi edes se 4wd ja kytkin ei pysy pohjassa muuten kuin sen lukon "suoja"slipareen avulla",ja silti ei edes se 4wd "moottori"tee mitään penkin alla olevat sulakkeet ovat ehjät.

No uusi kytkin on jo tulossa takuuseen ,toivotaan että sillä alkas toimimaan 4wd sekä lukko,kun molemmat moottorit on "Hiljasina" olisko sitten lisäksi joku rele tms hajonnu ??? tiedä noista.
Viimeksi muokannut mmc-tero, 03 Joulu 2007 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

veikkanpa että on se nelivedon ja lukon moottori kökkönä kuten niin monella muullakin ollu.
marilla
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Loka 2007 13:29
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja marilla »

kannattaa purkaa se kytkin jos ei pysy "alhaalla".4WD eikä lukko mene päälle jos etuperän moottori ei pyörähdä,moottori yksikössä liukukontaktit
jotka kertovat mikä "moodi" on päällä.jos moottori ei pyörähdä ei myöskään mittariston valot syty.Mittaa 12v 10A sulakkeelta jossa musta ja musta/ ruskeet piuhat jos täällä 12V kun painat nappia vika on todennäk.etuperän moottorissa tai sinne menevässä johtosarjassa.
näillä mennään!
nek
2WD
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Helmi 2007 13:41
Paikkakunta: Eteläsuomi

Viesti Kirjoittaja nek »

Pe...leen moto nytt vuota öljy variattorin taka , onko vaikea vaihta stefat tai mitä huopatossu siellä nytt on ?? onko joku ollut sama vika ?? on takuu vielä mutta on aina ollut niin sat..na vaikea saada jotain korjattu takuuna . tai onko se Moton ominaisuus :wink:
cf 500 -07
RAJU
3WD
Viestit: 74
Liittynyt: 06 Joulu 2007 20:36

Viesti Kirjoittaja RAJU »

Tuli sitten laitettua Kiinan ihme... komia tuo on mutta:

GOES 520 MAX naksuu (ihan kuin vilkkurele, vilkut toimii kuitenkin normaalisti samon hätävilkku)
Irrotin jo hätävilkun johdon, kun luin että se voisi auttaa... mutta ei auttanut.
Mistä muovin alta se villkurele löytyy ?
Vai vienkä takuuhuoltoon ?

GOESilla ajettu nyt 300 km ja vaihteet TODELLA jäykät tai vipu ei sitten liiku mihinkään, meinaa mennä hermot! (tiedän että pakki pitää laitaa/ottaa pois jalkajarru pohjassa)

Myyjä sanoi että vaihteet ovat "uutuuden jäykät" ja alkavat toimimaan OK jossain vaiheessa.
Onko näin, notkistuuko GOES:n vaihteet ? Vai vienkö takuuhuoltoon, ennen kuin vaihdekeppi jää käteen ?

Kiitos ja kumarrus :)
Vastaa Viestiin