comanche 4x4

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Jarppaz kirjoitti:Olen ollut noin viikon neliveto komsun onnellinen omistaja.. Ainakin toistaiseksi :roll: Nyt on herännyt muutama kysymys. Mikä on ensimmäisen huollon kilometri määrä ja siitä seuraavat? Onko huollot pakko tehdä liikkeessä jotta takuu säilyy? Renkaat ovat soikeat, yllätys yllätys :lol: Saako uusia renkaita takuuseen vai tuleeko sieltä vain samaa paskaa tilalle? Vai pitäisikö vain nöyrästi itse maksaa pyöreät kumet alle? Tietysti olettaa voisi että varsinkin tieliikenteeseen rekisteröidyssä vehkeessä olisi vakiona pyöreät kumet... Minkälainen öljy olisi koneeseen hyvä, täyssynteettinen auton öljy vai pitääkö olla jotain 4t moottoripyörä öljyä?
300km/10h on muistaakseni ensimmäinen huolto. Toinen huolto on 2000km (minun Comsu parasta-aikaa kyseisessä huollossa)

Renkaat menevät takuuseen. Huoltoliikkeeseen ilmoitusta niin tilaavat Keskiseltä uudet kumet alle. Alle vaihdostakaan eivät (voi) veloittaa mitään.
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

TAKUU

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Onko kellään jo umpeutunut tuo ½ vuoden takuu? Sehän on tietääkseni laiton. Pitää olla ymmärtääkseni vähintään vuosi. Minulla umpeutui viimekuussa ja nyt pitää katsoa miten Keskinen/Wihonen suhtautuu kun otan yhteyttä sinne takuuasiassa.

Oliskohan tuosta mitään faktaa olemassa jossain netissä tai esimerkkitapausta tms...?
Kellään tietoa... :?:
Avatar
qaw
6WD
Viestit: 872
Liittynyt: 13 Heinä 2007 22:17
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 EFI T3
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qaw »

rotoman kirjoitti: 300km/10h on muistaakseni ensimmäinen huolto. Toinen huolto on 2000km (minun Comsu parasta-aikaa kyseisessä huollossa)
Mistä tämä tieto on peräisin? Mulla tuli vain käyttöohjeessa oleva huoltotaulukko ja siinä on toimenpiteitä varsin tiheään.
L7e-pilotti
4WD
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja L7e-pilotti »

Jarppaz kirjoitti:Olen ollut noin viikon neliveto komsun onnellinen omistaja.. Ainakin toistaiseksi :roll: Nyt on herännyt muutama kysymys. Mikä on ensimmäisen huollon kilometri määrä ja siitä seuraavat? Onko huollot pakko tehdä liikkeessä jotta takuu säilyy? Renkaat ovat soikeat, yllätys yllätys :lol: Saako uusia renkaita takuuseen vai tuleeko sieltä vain samaa paskaa tilalle? Vai pitäisikö vain nöyrästi itse maksaa pyöreät kumet alle? Tietysti olettaa voisi että varsinkin tieliikenteeseen rekisteröidyssä vehkeessä olisi vakiona pyöreät kumet... Minkälainen öljy olisi koneeseen hyvä, täyssynteettinen auton öljy vai pitääkö olla jotain 4t moottoripyörä öljyä?

Kiitos vastauksista!
Maahantuoja voi vaatia, että huollot on tehty huoltokirjan mukaisesti. Se, mitenkä niitä kukin haluaa tulkita, on sitten toinen asia. Muihin kysymyksiin löydät vastauksen lukemalla tämän topicin läpi. Ongelmat näyttää olevan samoja useimmilla.
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Niin onko kenelläkään tietoa tuosta puolenvuoden takuusta? Onko siitä olemassa mitään faktaa että se on laiton?
RHead
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Loka 2006 23:04
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
L7e-pilotti
4WD
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja L7e-pilotti »

Rakentelin lumilevyn ja eilen pääsin sitä testaamaan. Kyllähän sillä lumityöt tekee ja uskomattoman kasan se edessään työntää. Jostain syystä sulake kärähti kesken touhun ja olipa vaikeaa päästä kinoksesta irti pelkällä takavedolla. Ihmeen vähän on sulakkeita Comsussa, kun kaikki valot ja nelivedon kytkin on saman sulakkeen takana. Saattaa olla, että valonvaihtokatkaisin oli sellaisessa asennossa, jolloin pitkät ja lyhyet palaa yhtäaikaa ts. valokuormitus lähes tuplat. Meinaa vaan rukkanen näpelöidä tuota valokatkaisijaa vinssinkatkaisijan sijasta, kun on vähän äkkinäistä tämä lumenajo.
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

L7e-pilotti kirjoitti:Rakentelin lumilevyn ja eilen pääsin sitä testaamaan. Kyllähän sillä lumityöt tekee ja uskomattoman kasan se edessään työntää. Jostain syystä sulake kärähti kesken touhun ja olipa vaikeaa päästä kinoksesta irti pelkällä takavedolla. Ihmeen vähän on sulakkeita Comsussa, kun kaikki valot ja nelivedon kytkin on saman sulakkeen takana. Saattaa olla, että valonvaihtokatkaisin oli sellaisessa asennossa, jolloin pitkät ja lyhyet palaa yhtäaikaa ts. valokuormitus lähes tuplat. Meinaa vaan rukkanen näpelöidä tuota valokatkaisijaa vinssinkatkaisijan sijasta, kun on vähän äkkinäistä tämä lumenajo.
Pistä toki kuvaa foorumille levystä.
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Viesti Kirjoittaja sku »

rotoman löytykö huollos vikaa siihen röpöttämiseen :?:
ookkos muuten myymäs mönkkäriä :?:
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

sku kirjoitti:rotoman löytykö huollos vikaa siihen röpöttämiseen :?:
Tänään soittelin ja kyselin. Vikaa hakevat. Puola, CDI-boxi ei ainakaan rikki.
sku kirjoitti: ookkos muuten myymäs mönkkäriä :?:
Joo ajattelin vaihtaa isompaan. Renegadea katsellut ja kysellyt itselleni. Kyllä tämä harrastus vei mukanaan :lol:
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Viesti Kirjoittaja sku »

mä oon kattellu kans tie renegadea mut on vaan pirun kallis ku sillä hinnalla saa jo autojakin ja mettä mallista ei voi maksaa kuin pari tonnii
Avatar
rotoman
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 18 Helmi 2007 20:40
Paikkakunta: Rovaniemi Kiinan Ihme Comanche 300 4x4 BULL TL -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

sku kirjoitti:mä oon kattellu kans tie renegadea mut on vaan pirun kallis ku sillä hinnalla saa jo autojakin ja mettä mallista ei voi maksaa kuin pari tonnii
Onhan se kallis, mutta harrastuksesta pitää maksaa ja saa laittaa toisen auton pois. Voi kulkea töissä jos pakkanen ei ole paha :)
Yhtenä vaihtoehtona on jos ostaisi sen optiomallin ja rekkais sen vasta keväällä. Vero laskee joka kuukausi.
L7e-pilotti
4WD
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja L7e-pilotti »

rotoman kirjoitti:
L7e-pilotti kirjoitti:Rakentelin lumilevyn ja eilen pääsin sitä testaamaan. Kyllähän sillä lumityöt tekee ja uskomattoman kasan se edessään työntää. Jostain syystä sulake kärähti kesken touhun ja olipa vaikeaa päästä kinoksesta irti pelkällä takavedolla. Ihmeen vähän on sulakkeita Comsussa, kun kaikki valot ja nelivedon kytkin on saman sulakkeen takana. Saattaa olla, että valonvaihtokatkaisin oli sellaisessa asennossa, jolloin pitkät ja lyhyet palaa yhtäaikaa ts. valokuormitus lähes tuplat. Meinaa vaan rukkanen näpelöidä tuota valokatkaisijaa vinssinkatkaisijan sijasta, kun on vähän äkkinäistä tämä lumenajo.
Pistä toki kuvaa foorumille levystä.
En osaa ja jaksa laitella kuvia, mutta jos joku haluaa kuvia, niin voin lähettää s-postiin. Saahan niistä jotain ideoita, toivottavasti hyviä.
Avatar
tummu
2WD
Viestit: 41
Liittynyt: 14 Loka 2007 18:44
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja tummu »

Ilman muuta kuva foorumille.
Vastaa Viestiin