comanche 4x4

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
rotoman
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rotoman »

Jarppaz kirjoitti:Olen ollut noin viikon neliveto komsun onnellinen omistaja.. Ainakin toistaiseksi :roll: Nyt on herännyt muutama kysymys. Mikä on ensimmäisen huollon kilometri määrä ja siitä seuraavat? Onko huollot pakko tehdä liikkeessä jotta takuu säilyy? Renkaat ovat soikeat, yllätys yllätys :lol: Saako uusia renkaita takuuseen vai tuleeko sieltä vain samaa paskaa tilalle? Vai pitäisikö vain nöyrästi itse maksaa pyöreät kumet alle? Tietysti olettaa voisi että varsinkin tieliikenteeseen rekisteröidyssä vehkeessä olisi vakiona pyöreät kumet... Minkälainen öljy olisi koneeseen hyvä, täyssynteettinen auton öljy vai pitääkö olla jotain 4t moottoripyörä öljyä?
300km/10h on muistaakseni ensimmäinen huolto. Toinen huolto on 2000km (minun Comsu parasta-aikaa kyseisessä huollossa)

Renkaat menevät takuuseen. Huoltoliikkeeseen ilmoitusta niin tilaavat Keskiseltä uudet kumet alle. Alle vaihdostakaan eivät (voi) veloittaa mitään.
rotoman
4WD
Viesti:

TAKUU

Onko kellään jo umpeutunut tuo ½ vuoden takuu? Sehän on tietääkseni laiton. Pitää olla ymmärtääkseni vähintään vuosi. Minulla umpeutui viimekuussa ja nyt pitää katsoa miten Keskinen/Wihonen suhtautuu kun otan yhteyttä sinne takuuasiassa.

Oliskohan tuosta mitään faktaa olemassa jossain netissä tai esimerkkitapausta tms...?
Kellään tietoa... :?:
qaw
6WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 EFI T3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qaw »

rotoman kirjoitti: 300km/10h on muistaakseni ensimmäinen huolto. Toinen huolto on 2000km (minun Comsu parasta-aikaa kyseisessä huollossa)
Mistä tämä tieto on peräisin? Mulla tuli vain käyttöohjeessa oleva huoltotaulukko ja siinä on toimenpiteitä varsin tiheään.
L7e-pilotti
4WD

Viesti Kirjoittaja L7e-pilotti »

Jarppaz kirjoitti:Olen ollut noin viikon neliveto komsun onnellinen omistaja.. Ainakin toistaiseksi :roll: Nyt on herännyt muutama kysymys. Mikä on ensimmäisen huollon kilometri määrä ja siitä seuraavat? Onko huollot pakko tehdä liikkeessä jotta takuu säilyy? Renkaat ovat soikeat, yllätys yllätys :lol: Saako uusia renkaita takuuseen vai tuleeko sieltä vain samaa paskaa tilalle? Vai pitäisikö vain nöyrästi itse maksaa pyöreät kumet alle? Tietysti olettaa voisi että varsinkin tieliikenteeseen rekisteröidyssä vehkeessä olisi vakiona pyöreät kumet... Minkälainen öljy olisi koneeseen hyvä, täyssynteettinen auton öljy vai pitääkö olla jotain 4t moottoripyörä öljyä?

Kiitos vastauksista!
Maahantuoja voi vaatia, että huollot on tehty huoltokirjan mukaisesti. Se, mitenkä niitä kukin haluaa tulkita, on sitten toinen asia. Muihin kysymyksiin löydät vastauksen lukemalla tämän topicin läpi. Ongelmat näyttää olevan samoja useimmilla.
rotoman
4WD
Viesti:

Niin onko kenelläkään tietoa tuosta puolenvuoden takuusta? Onko siitä olemassa mitään faktaa että se on laiton?
RHead
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
L7e-pilotti
4WD

Rakentelin lumilevyn ja eilen pääsin sitä testaamaan. Kyllähän sillä lumityöt tekee ja uskomattoman kasan se edessään työntää. Jostain syystä sulake kärähti kesken touhun ja olipa vaikeaa päästä kinoksesta irti pelkällä takavedolla. Ihmeen vähän on sulakkeita Comsussa, kun kaikki valot ja nelivedon kytkin on saman sulakkeen takana. Saattaa olla, että valonvaihtokatkaisin oli sellaisessa asennossa, jolloin pitkät ja lyhyet palaa yhtäaikaa ts. valokuormitus lähes tuplat. Meinaa vaan rukkanen näpelöidä tuota valokatkaisijaa vinssinkatkaisijan sijasta, kun on vähän äkkinäistä tämä lumenajo.
rotoman
4WD
Viesti:

L7e-pilotti kirjoitti:Rakentelin lumilevyn ja eilen pääsin sitä testaamaan. Kyllähän sillä lumityöt tekee ja uskomattoman kasan se edessään työntää. Jostain syystä sulake kärähti kesken touhun ja olipa vaikeaa päästä kinoksesta irti pelkällä takavedolla. Ihmeen vähän on sulakkeita Comsussa, kun kaikki valot ja nelivedon kytkin on saman sulakkeen takana. Saattaa olla, että valonvaihtokatkaisin oli sellaisessa asennossa, jolloin pitkät ja lyhyet palaa yhtäaikaa ts. valokuormitus lähes tuplat. Meinaa vaan rukkanen näpelöidä tuota valokatkaisijaa vinssinkatkaisijan sijasta, kun on vähän äkkinäistä tämä lumenajo.
Pistä toki kuvaa foorumille levystä.
sku
3WD

Viesti Kirjoittaja sku »

rotoman löytykö huollos vikaa siihen röpöttämiseen :?:
ookkos muuten myymäs mönkkäriä :?:
rotoman
4WD
Viesti:

sku kirjoitti:rotoman löytykö huollos vikaa siihen röpöttämiseen :?:
Tänään soittelin ja kyselin. Vikaa hakevat. Puola, CDI-boxi ei ainakaan rikki.
sku kirjoitti: ookkos muuten myymäs mönkkäriä :?:
Joo ajattelin vaihtaa isompaan. Renegadea katsellut ja kysellyt itselleni. Kyllä tämä harrastus vei mukanaan :lol:
sku
3WD

Viesti Kirjoittaja sku »

mä oon kattellu kans tie renegadea mut on vaan pirun kallis ku sillä hinnalla saa jo autojakin ja mettä mallista ei voi maksaa kuin pari tonnii
rotoman
4WD
Viesti:

sku kirjoitti:mä oon kattellu kans tie renegadea mut on vaan pirun kallis ku sillä hinnalla saa jo autojakin ja mettä mallista ei voi maksaa kuin pari tonnii
Onhan se kallis, mutta harrastuksesta pitää maksaa ja saa laittaa toisen auton pois. Voi kulkea töissä jos pakkanen ei ole paha :)
Yhtenä vaihtoehtona on jos ostaisi sen optiomallin ja rekkais sen vasta keväällä. Vero laskee joka kuukausi.
L7e-pilotti
4WD

rotoman kirjoitti:
L7e-pilotti kirjoitti:Rakentelin lumilevyn ja eilen pääsin sitä testaamaan. Kyllähän sillä lumityöt tekee ja uskomattoman kasan se edessään työntää. Jostain syystä sulake kärähti kesken touhun ja olipa vaikeaa päästä kinoksesta irti pelkällä takavedolla. Ihmeen vähän on sulakkeita Comsussa, kun kaikki valot ja nelivedon kytkin on saman sulakkeen takana. Saattaa olla, että valonvaihtokatkaisin oli sellaisessa asennossa, jolloin pitkät ja lyhyet palaa yhtäaikaa ts. valokuormitus lähes tuplat. Meinaa vaan rukkanen näpelöidä tuota valokatkaisijaa vinssinkatkaisijan sijasta, kun on vähän äkkinäistä tämä lumenajo.
Pistä toki kuvaa foorumille levystä.
En osaa ja jaksa laitella kuvia, mutta jos joku haluaa kuvia, niin voin lähettää s-postiin. Saahan niistä jotain ideoita, toivottavasti hyviä.
tummu
2WD

Viesti Kirjoittaja tummu »

Ilman muuta kuva foorumille.
Vastaa Viestiin