Perustietoja Comanche Cross 200 TL:stä
Perustietoja Comanche Cross 200 TL:stä
Eli olisin kiinnostunut pienestä tietopaketista:
- Kuinka paljon syö löpöä ?
- Vakuutusmaksut ?
- Kuinka toimii talvella ? lähtee käyntiin ?
- Jääkö jalkoihin liikennevaloissa autoilijoille ?
- Miten ylipäätänsä kiihtyy ja liikkuu kaupungissa ? mopomaista nuhailua ja ääntä ?
- En tiedä mitään näistä härveleistä, eli onnistuuko 'huolto' kattavien ohjeiden perusteella jos sellasia löytyy ?
- Kykeneekö vakiorenkailla ajamaan talvella ?
- Miten loivat ylämäkilähdöt ?
tällaista pientä informaatiota...
Sopiiko vehe minulle kun tarvitsen sitä taittamaan lyhyet työmatkat ja koulumatkat... Sekä ihan vaan huviajeluihin kaupunkialueella - metsässä ei tarvitse käydä, paitsi ehkä jossai normilla hiekkatiellä...
- Kuinka paljon syö löpöä ?
- Vakuutusmaksut ?
- Kuinka toimii talvella ? lähtee käyntiin ?
- Jääkö jalkoihin liikennevaloissa autoilijoille ?
- Miten ylipäätänsä kiihtyy ja liikkuu kaupungissa ? mopomaista nuhailua ja ääntä ?
- En tiedä mitään näistä härveleistä, eli onnistuuko 'huolto' kattavien ohjeiden perusteella jos sellasia löytyy ?
- Kykeneekö vakiorenkailla ajamaan talvella ?
- Miten loivat ylämäkilähdöt ?
tällaista pientä informaatiota...
Sopiiko vehe minulle kun tarvitsen sitä taittamaan lyhyet työmatkat ja koulumatkat... Sekä ihan vaan huviajeluihin kaupunkialueella - metsässä ei tarvitse käydä, paitsi ehkä jossai normilla hiekkatiellä...
Huom! Omia mielipiteitä ja kokemuksia
200cc comanche
-Mittari hieman rikki tällä hetkellä mutta tankillisella ajelee sen +-100km.
Tilavuus ainakin tossa on 5.5 litraa.
-Vakuutus noin 125 eskoo vuodessa (pelkkä pakollinen liikennevakuutus)
-Kunnon talvea ei ole tullut mutta tuntuu lähtevän melko kivuttomasti ainakin -7 asteen pakkasilla. Akku taitaa kyykätä ensimmäisenä.
-Ei kukaan ainakaan vielä ole päälle ajanut liikennevaloissa!
-Värkkää vähän putkea niin ei kuullosta mopolta
-Vielä olen pysynyt vakiorenkailla tiellä vaikka lunta ja jäätä on jopa salossakin nähty!
-Itse ajelen lähes jokapäivä töihin tolla rimpulalla mutta ei se mikään nautinnollinen pitkällä matkalla ole!
Mutta esmes eilen oli pirun mukavaa kun lunta oli tullut ja sitten duunipaikan takapihalla rälläs lumikinoksissa jotka aura oli käynyt tönimässä! (Työ ajan jälkeen tietty
)
Silloin kun tuo vehje oli täysin vakio ja pakasta repästy niin esim kylmäkäynnistys oli vaikeaa vaikka oli reippaasti plussakelit. Mutta jo pelkkä neulan nosto kaasarista auttoi asiaa.
200cc comanche
-Mittari hieman rikki tällä hetkellä mutta tankillisella ajelee sen +-100km.
Tilavuus ainakin tossa on 5.5 litraa.
-Vakuutus noin 125 eskoo vuodessa (pelkkä pakollinen liikennevakuutus)
-Kunnon talvea ei ole tullut mutta tuntuu lähtevän melko kivuttomasti ainakin -7 asteen pakkasilla. Akku taitaa kyykätä ensimmäisenä.
-Ei kukaan ainakaan vielä ole päälle ajanut liikennevaloissa!

-Värkkää vähän putkea niin ei kuullosta mopolta
-Vielä olen pysynyt vakiorenkailla tiellä vaikka lunta ja jäätä on jopa salossakin nähty!
-Itse ajelen lähes jokapäivä töihin tolla rimpulalla mutta ei se mikään nautinnollinen pitkällä matkalla ole!
Mutta esmes eilen oli pirun mukavaa kun lunta oli tullut ja sitten duunipaikan takapihalla rälläs lumikinoksissa jotka aura oli käynyt tönimässä! (Työ ajan jälkeen tietty

Silloin kun tuo vehje oli täysin vakio ja pakasta repästy niin esim kylmäkäynnistys oli vaikeaa vaikka oli reippaasti plussakelit. Mutta jo pelkkä neulan nosto kaasarista auttoi asiaa.
Ei pidä paikkaansa. Mulla ei ole casteria muutettu. Renkaat tasapainotin ja nyt pystyy ihan hyvin ajamaan.
Tollanen 200cc ei mahottomasti syö Petroolia, ellei rääkkää kokoajan. En ole mitannut paljonko vie.
Ei jää autoille jalkoihin ( 80km/h alueella vielä pärjää).
Huollot on helppoja (lähinnä öljyn vaihtoja)
Perusrenkailla pystyy ajamaan talvella ( pikkasen liukastahan se on mutta kyllä niillä pystyy siinä missä autollakin.)
Huonona puolena todella on se että osaa menee uutena vaihtoon heti. Yläpallot ja raidetangon päät on nopeesti väljäksi menevää tavaraa.
Jos jakoavain ja ruuvari on käteen tuttuja niin hinta laatu suhteelta on ihan kannattava ostos.
itse kyllä harmittelen että en ostanut 300cc crossia. (kuulemma työjälkeltäänkin laadukkaampi).
Tollanen 200cc ei mahottomasti syö Petroolia, ellei rääkkää kokoajan. En ole mitannut paljonko vie.
Ei jää autoille jalkoihin ( 80km/h alueella vielä pärjää).
Huollot on helppoja (lähinnä öljyn vaihtoja)
Perusrenkailla pystyy ajamaan talvella ( pikkasen liukastahan se on mutta kyllä niillä pystyy siinä missä autollakin.)
Huonona puolena todella on se että osaa menee uutena vaihtoon heti. Yläpallot ja raidetangon päät on nopeesti väljäksi menevää tavaraa.
Jos jakoavain ja ruuvari on käteen tuttuja niin hinta laatu suhteelta on ihan kannattava ostos.
itse kyllä harmittelen että en ostanut 300cc crossia. (kuulemma työjälkeltäänkin laadukkaampi).
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
tietäisi onko itselläkin renkaissa tai vanteissa vikaa, yli viidessäkympissä alkaa vatkata mutta pystyy kyllä ajamaan, täristää vaan. Toinen on toi äkkinäinen suunnanmuutos, saa tosi tarkkana olla ku ajelee yli 60kmh, äkkiä on vastaantulevan auton edessä. Pitää ne auraukset saada säädettyä ainakin, oletan sen rauhoittava ohjausta.
jeps, vaikka mittasin kerran että mittariin saa 80kmh niin nokian sport tracker taskussa rekisteröi jotain 71 huipuiksi, niin tuntuu että pysyy autojen perässä pikku mutkatiellä. Tosin sisäänajo kesken, niin ei viitti ku hetkittäin avata kaasua kunnolla, silloin tosin tuntuu ettei pitkää matkaa viitsisi huudattaa, ja jengi silti lyhentelee välityksiä, kai se sitten kestää pitkää matkaa kaasu pohjassa?
Mitä välityksiin tulee, niin ykkönen on aika pitkä mönkimiseen, tällä mennään vauhdilla esteistä, ja pakki on naurettavan pitkä, lisäksi kolmosen ja nelosen väli on aika pitkä, että saa vähän niivittää ennen vaihtoa neloselle.
Mitä välityksiin tulee, niin ykkönen on aika pitkä mönkimiseen, tällä mennään vauhdilla esteistä, ja pakki on naurettavan pitkä, lisäksi kolmosen ja nelosen väli on aika pitkä, että saa vähän niivittää ennen vaihtoa neloselle.