TGB Blade -Viat-
niin
Miksei sitten huoltomiehet osaa säätää sitä kuntoon!!? Sanoin niillekkin ilmaruuvista ekas huollos jo niin eivät saa säädettyä kuntoo. Pitä kokeilla sitten itse.kimmop kirjoitti:Jos tyhjäkäynti meinaa hirttää silloin ainakin itsellä vika oli ilmaruuvin säädössä.
Omituinen Pamaus..
(TGB 250) Ajaessa jostain katukivetykseltä vaikka alas ja käännyn vasemmalle kuuluu ilmeisesti takaa vetoakselista vasemmalta jokun kummallinen pamaus välillä, ei aina. Ei ole ennen moista kuulunut.
Alkanu viimeaikoina kuulumaan. Huoltomies sanoi olevan normaalia lukkoperälle.. Onkohan huolestuttavaa...
Alkanu viimeaikoina kuulumaan. Huoltomies sanoi olevan normaalia lukkoperälle.. Onkohan huolestuttavaa...
perkl!
TGB 250 Tehot täysin kateissa kun ei kierrä enään 25" renkail kun 6500 kierroksil ja huiput jää alle 80km/h.Toisilla kellä samat renkaat ja samat asetukset kiertää kone 8000!
Ei auttanu mitkää säädöt asiaan, tehoton edelleen!
Perkl jos huoltoukot ei saa tehtyä asialle mitää niin soitan ja kysyn modularboxista et maksaako ne viulut sitte jos se toimitetaa penkityksee ja todetaa et on tehoton kone vai suostuvatko suoraa tekemää asialle jotain! Pakkohan se on kulkea niinku on luvattu!
Ei auttanu mitkää säädöt asiaan, tehoton edelleen!
Perkl jos huoltoukot ei saa tehtyä asialle mitää niin soitan ja kysyn modularboxista et maksaako ne viulut sitte jos se toimitetaa penkityksee ja todetaa et on tehoton kone vai suostuvatko suoraa tekemää asialle jotain! Pakkohan se on kulkea niinku on luvattu!
Kaverin 250 oli hieman tehottomampi mitä omani ja syy löytyi taka-akselista. Stefa oli irronnut ajatsitten ja laakerit kökkönä, rupesi jo kolisemaan/rutiseen. Mikä parasta maahantuoja sanoi asiaan että lue ohjekirjaa siellä sanotaan että takuu ei korvaa laakeri vikoja. Eipä nuo nyt kalliita laakereita ollut n.10€ kipale, mutta omahommansa vaihtaa. En tiedä koskeeko takuu myös moottorin laakereita, jos kone kökkönä se on laakeri vika ei korvata??
Ei juma... Lukeeko siellä ohjekirjassa myös, että jos haluat laitteellesi monia kilometrejä, kannattaa kaikki laakerit vaihtaa parempiin?kimmop kirjoitti:maahantuoja sanoi asiaan, että lue ohjekirjaa, siellä sanotaan että takuu ei korvaa laakeri vikoja. En tiedä koskeeko takuu myös moottorin laakereita. Jos kone hajoaa ja se on laakeri vika, niin ei sitten korvata??
Bullshit, valmistevika, sanon minä.
Kyllähän laakerit kuuluvat ehdottomasti vielä pyöriä, vaikka runko olisi ruostunut moottorin ympäriltä jo aikaa sitten pois.
-M-
Re: nii
Ei se kovin outoa ole, välitykset kasvaa ja voimanpuutteesta kärsivä kone ei jaksa kiertää niin paljoa kuin pienemmillä renkailla. Vertaa vaikka autoa, moni auto ottaa huiput nelosvaihteella ja kun törkätään viitonen sisälle niin meno alkaa hyytymääninfinitus kirjoitti:Nii onhan se outoa et ku isommat kumit lyö alle niin nopeus senku laskee...

Kylätason mönkijäkuski
Etuperä piti rutinaa
410km kohdalla etuperä piti ihme naksutusta, korjattu Modularilla takuuseen. Tähän asti sekä Rallyn että TGB:een kanssa ei ole ollut takuun kanssa minkäänlaista vääntöä vaan kaikki on tehty mitä pitänytkin.
TGB (425) saattaa vuotaa jäähdytysnesteet uutena ulos, kannattaa seurata tilannetta säiliöstä joka näkyy hyvin etulokasuojan alta.
Akku oli uutena aika huonossa hapessa valmiiksi ja meni takuuseen sekin.
Etuperän saa kuulema rikki kun laittaa käsijarrun lisäksi oikean puolen etujarrun lukkoon ja rynkyttää nelivedolla sitä vasten sitten. Tälläistä en ollut tajunnu kokeilla edes vahingossa kun nelivetoa ei ole tarvinnut vielä kertaakaan, mutta varoittivat vaan ettei tule huolimattomuudella rikottua sitä.
Iridium tulppa parantaa käyttäjien mukaan käynnistystä, se kannattaa hankkia, itse laitan sen seuraavassa ( 1000km ) huollossa. Talvikäyttöä varmaan parantaisi kunnon akku, en tiedä vaan että kenen mallistosta moisen löytäisi.
Tuntuu että kuten autossakin kaikki lastenviat on heti uutena, sitten alkavat toimimaan kuten pitääkin. Linhain kanssa kävi myös että ongelmat tuli heti uutena, sitten ei enää mitään vaivoja.
TGB (425) saattaa vuotaa jäähdytysnesteet uutena ulos, kannattaa seurata tilannetta säiliöstä joka näkyy hyvin etulokasuojan alta.
Akku oli uutena aika huonossa hapessa valmiiksi ja meni takuuseen sekin.
Etuperän saa kuulema rikki kun laittaa käsijarrun lisäksi oikean puolen etujarrun lukkoon ja rynkyttää nelivedolla sitä vasten sitten. Tälläistä en ollut tajunnu kokeilla edes vahingossa kun nelivetoa ei ole tarvinnut vielä kertaakaan, mutta varoittivat vaan ettei tule huolimattomuudella rikottua sitä.
Iridium tulppa parantaa käyttäjien mukaan käynnistystä, se kannattaa hankkia, itse laitan sen seuraavassa ( 1000km ) huollossa. Talvikäyttöä varmaan parantaisi kunnon akku, en tiedä vaan että kenen mallistosta moisen löytäisi.
Tuntuu että kuten autossakin kaikki lastenviat on heti uutena, sitten alkavat toimimaan kuten pitääkin. Linhain kanssa kävi myös että ongelmat tuli heti uutena, sitten ei enää mitään vaivoja.
Re: Etuperä piti rutinaa
Joopa, itellä itkee jostain vesipumpun juuresta pisara kerrallaan, mutta kun on sen verran pieni tuo vuoto niin ei kehtaa vielä ruveta remontoimaanfka kirjoitti:TGB (425) saattaa vuotaa jäähdytysnesteet uutena ulos, kannattaa seurata tilannetta säiliöstä joka näkyy hyvin etulokasuojan alta.

-HUSABERG-
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri-
lähti 21.08.09
Ex: Keeway atv 50cc
http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri-

Ex: Keeway atv 50cc
http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
Re: Etuperä piti rutinaa
Katos ne letkut mitkä tulee pumpulle että on riittävän kireellä.Ecu kirjoitti: Joopa, itellä itkee jostain vesipumpun juuresta pisara kerrallaan, mutta kun on sen verran pieni tuo vuoto niin ei kehtaa vielä ruveta remontoimaan
Re: Etuperä piti rutinaa
Klemmarit on jo kertaalleen kiristetty...P3t3 kirjoitti:Katos ne letkut mitkä tulee pumpulle että on riittävän kireellä.Ecu kirjoitti: Joopa, itellä itkee jostain vesipumpun juuresta pisara kerrallaan, mutta kun on sen verran pieni tuo vuoto niin ei kehtaa vielä ruveta remontoimaan
-HUSABERG-
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri-
lähti 21.08.09
Ex: Keeway atv 50cc
http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri-

Ex: Keeway atv 50cc
http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
TGB 425 Vetari poikki
Eilen loppu ajelut lyhyeen kun vasen vetari paukahti poikki... saas nähdä kauanko tegu viihtyy korjaamolla. 
