Eli,tässä kuussa saan mopomönkijän jota olen jo pitkään odotellut vaihtoehdot voisivat olla nämä.
Aeon Cobra 50
TGB Hornet 50cc
Derbi DFW 50cc
Goes 50cc
MXU 50cc
SMC USO 50cc
Roxon Silver Fox 50cc
nyt pitäs saada mielipiteet noista(vikoja,luotettavuus,kulutus)Jos on joitan muita hyviä mopomönkijöitä mielessä, niin siitä vaan ehdottelemaan.
Viimeksi muokannut DragonForge, 10 Huhti 2008 16:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Itelläni valinta myös samojen välillä. Tuota Derbi DFW 50 ei ole enää Derbin mallistossa. Eri asia tietenkin jos sellainen on vielä jossakin liikkeen nurkassa. Hornetista en oikein paljoa tiedä, onko se joku kiinalainen? Valinta olisi siis minulla aeon cobra/goes tai Kymco MXU 50.
Ei ole TGB Hornettiakaan enää myynnissä? ei ainakaan rally.fi mallistossa ole. Eikö MXU 50cc ole vähän hidas ja iso? ainakin jotkut ovat sanoneet että kulkee noin 40km/h vakiona? kai se nyt siitä notkistuu sissän ajojen myötä? jos se kulkis sen 45-50 sitten siinä olisi sopiva mopomönkijä minulle.
Vakiona tuskin mikään mopomönkkäri saavuttaa 50km/h huippunopeutta, niin kuristettuja nämä on... Mutta pientä viripalikkaa kiinni niin se on siinä. Suuri koko, riippuu sitten käyttäjästä onko se hyvä vai huono asia...
Oon noin 165cm pitkä,niin en ole oikein varma siitä isosta koosta.Kattelin tossa tota SMC USO 50cc ja CPI 50cc mopomönkijää ja näyttävät aika hyviltä,onko mitään kokemusta näistä?
Niin minäkin. Mopo.fi foorumilla oli jotain juttua silloin aikoinaan kun cpi:t tulivat myyntiin, olivat kuulemma varustettu aivan väärällä pakoputkella, jonka seurauksena huiput olivat yleensä 20 luokkaa. En tiedä sitte miten nykyisin, onko moposportti saanut tehtaalta paisarilliset putket niihin.
-MOPOMÖNKIJÄ- kirjoitti:Hornetista en oikein paljoa tiedä, onko se joku kiinalainen? Valinta olisi siis minulla aeon cobra/goes tai Kymco MXU 50.
Tgb Hornet, Aeon Cobra , Goes 50S, Kymco Mxu 50 ja kaikki muutkin mopomönkkärit on mun kuulemani mukaan tehty Taiwanissa lukuunottamattta Kiinalaisia jotka on tehty Kiinassa.
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä