samaa öljyn tihkumistä täälläkin. Koneen paikallaan käyttö ei saa öljyä tihkumaan. Heti kun lähet liikkeelle vuotoa ilmenee eikä lopu vaikka pysähtyy ja antaa koneen käydä. Helppo testata kunha laittaa vaikka vanhasta sanomalehdestä repästyn palasen taka kardaanin alle. ec tietosia asiasta, toistakymmentä motoa tullu takas huoltoon em. syystä.
Mistähän saattas johtua kun ilmasuotimen kotelon pohjalla on 2cm korkeasti öljyä. Mittatikku kastuu juuri ja juuri. CF 500:lla on nyt ajettu 239km.
Olen tarkastanut öljyt aina ennen ajoon lähtöä joten tää on sattunut viimeisen reissun aikana.
SAR kirjoitti:Mistähän saattas johtua kun ilmasuotimen kotelon pohjalla on 2cm korkeasti öljyä. Mittatikku kastuu juuri ja juuri. CF 500:lla on nyt ajettu 239km.
Olen tarkastanut öljyt aina ennen ajoon lähtöä joten tää on sattunut viimeisen reissun aikana.
>> Soitin huoltoon ja toimin heidän antamien ohjeiden mukaan.
Puhdistin putsarikotelon ja sen "juoruputken". Lisäsin öljyä moottoriin ja eiku baanalle.
Olen ajanut nyt vastaavalla tavalla 40km ja "juoruputki" on kirkas sekä kuiva.
Josko tuo lienee naaraspuolinen mönkkäri ja nyt sille sattu "ne" päivät.
onko kellään vuotanu etukartaanin stefa? minusta ainaki tuntuu että mun motossa vuotaa, koska se heittää astinlaudalle asti öljyä. justiin oli huollossa ku se latas 19 volttia ja akku kiehu sanoin että se vuotaa öljyäki, mutta ei kuulemma siellä vuotanu
riittääkö uuden öljynsuodattimen kiristämiseen käsitiukkuus vai täytyy kiristää vielä öljynsuodattimen avaajalla
saattaa kyllä kierteet mennä jos käyttää apuvälineitä suodattimen asennuksessa
se on vaan oma mutu-tuntuma, voin olla väärässäkin
jossain suodattimissa on se ongelma että kierteet pohjaa ennen tiivistettä, paraimillaan huollosta ulos ajaessa öljyt sylkenyt tiivisteen välistä pihalle, itsellä kesti huollon välin 500 km, ja huollon pihalle sylkäisi öljyt