Honda trx 350 fm/fe fourtrax
- Honda- red spirit
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
- Paikkakunta: Lemi
Honda TRX 350 Vinssin asennus?
Tuli tuossa ostettua Hontaan T-max 3000 vinssi ja kun sitä aloin sovittamaan niin huomasin, että hondan keula on aika halavatun ahdas. Kiinnostais vaan tietää, että miten on muut saaneet vinssin sinne mahtumaan, varmaan joku tietää. Homma on siitä hankala ettei tarttunut kaupasta sitä asennuslevyä matkaan kun oli niin suolasen hintanen.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
VRCF
- ProXtreme
- 2WD
- Viestit: 40
- Liittynyt: 16 Tammi 2006 18:43
- Paikkakunta: Anjalakoski: Honda TRX 350 FE -06 Offroad Suzuki LT-Z 400 K7 Onroad
Mitä vuosikertaa sun honda edustaa? Ainakin -06 malliin sen saa sopimaan pienellä työskentelyllä, laitan kuvan jahka kameran patterit hieman lataantuu.
Linkistä voit kattoo miten Warnin kela mahtuu Hondaan.
http://users.kymp.net/p304247a/vinssi.htm
Linkistä voit kattoo miten Warnin kela mahtuu Hondaan.
http://users.kymp.net/p304247a/vinssi.htm
- Honda- red spirit
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
- Paikkakunta: Lemi
Kiitos kuvasta se selittää paljon! Miun Honda on vuosikertaa -02, mutta runko näyttäs samalta. Tossa kuvassa iskarin taakse häviää osa sitä peltiä. Olisko tietoo mihin se tulee kiinni, ettei tarvi arpoa.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
VRCF
- ProXtreme
- 2WD
- Viestit: 40
- Liittynyt: 16 Tammi 2006 18:43
- Paikkakunta: Anjalakoski: Honda TRX 350 FE -06 Offroad Suzuki LT-Z 400 K7 Onroad
Se ei itse asiassa tule sieltä takaa kiinni runkoon laisinkaan, vaan siinä asennuslevyssä on poikittain pultattu rauta mikä on niiden runkoputkien alapuolella ja estää levyn taittumisen ylöspäin.
Laitoin toisen kuvan selventämään mitä tarkoitin.
http://users.kymp.net/p304247a/vinssi2.htm
Laitoin toisen kuvan selventämään mitä tarkoitin.
http://users.kymp.net/p304247a/vinssi2.htm
-
- 4WD
- Viestit: 247
- Liittynyt: 12 Joulu 2005 14:00
- Paikkakunta: Helsinki
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2841ae.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2858gj.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2866vn.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2873rv.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2885mi.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2893yk.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2902jy.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2916fb.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2922zv.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2936hx.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2947ir.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2951jg.jpg

http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2858gj.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2866vn.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2873rv.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2885mi.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2893yk.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2902jy.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2916fb.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2922zv.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2936hx.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2947ir.jpg
http://personal.inet.fi/private/ville.h ... 2951jg.jpg


- Honda- red spirit
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
- Paikkakunta: Lemi
Kiitos ja kumarrus. Toi toinen kuva valaisi asiaa vähän lisää. En heti tajunnu et se rauta loppuu siihen. Noi ohjeet on kans tosi mainio juttu, niistä selviää paljon. On vaan olemassa yks vähän vähemmän hilpeyttä herättävä seikka. T-maxin vinssi on nimittäin rungoltaan sen verta leveempi ettei se mahdu noitten runkoaisojen väliin niinku Warni. Pitää vissiin pulttailla se kyseisten runkoputkien pinnan tasalle sellai vinoon, eipä siinä taida muukaan auttaa.
No säästyypähän sentään muutaman mutkan vääntämiseltä, mahtaa meinaan olla melko urakka pelkän ruuvipenkin ja perinteisen perisuomalaisen hienosäätötyökalun- siis lekan- kanssa.
Etenkin kun mitat pitäs olla suht koht tarkat. Onko muuten kellään tietoa T-max vinssien kestävyydestä, sehän on aika uus merkki suomessa vissiin. Kytkin ainaki oli aika rimpula, mut onneks vanhan sähkösen etulanannostimen vähän laadukkaampi katkasija käy vinssin kanssa yhteen kun ottaa maapiuhan akusta irti.
Nyt menee kyllä offtopic, mutta millasella laatikolla noi uudet pikkuhondat oikein on. Onks se jalkavipu vai sähkönappi vaiko vaihtoehtonen?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Nyt menee kyllä offtopic, mutta millasella laatikolla noi uudet pikkuhondat oikein on. Onks se jalkavipu vai sähkönappi vaiko vaihtoehtonen?
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
VRCF
- Honda- red spirit
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
- Paikkakunta: Lemi
Pikkuhonda on ihan hyvä kone ainakin noin ajelukäytössä. Keveys ja pieni koko on sen etuja tosiaan. Jäykkä perä on tietysti vähän epämukava, mutta vetohommiin hyvä kun aisapaino tulee suoraan pyörille eikä jousituksen varaan. Vetohommista kokemus kylläkin aika pieni, kärry ollut tekeillä jo vissiin kolmatta vuotta eikä vieläkään vamis.
Ei puutu ku laidat ja vetokita. Miun Hondassa kakkosen välitys on kyllä ihan passeli, jaksaa potkia ihan kiitettävästi, mut se on vm.-02. Ehkäpä uusissa on eri välitys. Siitä on viime aikoina puhuttu aika paljon, että kakkonen on liika nopee.

Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
VRCF
pollet on kumilenkkejä
ei pollemiehien kannata paljo naamailla, ennenku polle rupee tekee mönkijöitä eikä mitään kumilenkin kiristäjiä
HONDA vetää niinku pitää. Ei kumilenkkejä
350fm -02 runkonumero ?
Missäs kohtaa runkonumero sijaitasee ? Pitäisi saada varaosia hankittuu ja kuulemma tarvitsevat numeron..
-
- 4WD
- Viestit: 123
- Liittynyt: 17 Touko 2006 20:40
- Mönkijä:: Honda TRX420FA-11
- Paikkakunta: Lahti/Sumiainen
- Honda- red spirit
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
- Paikkakunta: Lemi
TRX 350 -02 ryyppyvaijerin irrotus ?
Eli ongelmia tuottaa ryyppyvaijerin irrotus kaasarista. Ryyppy on jumissa ja tarttis selvittää mikä mättää. Se vaijerin kuorihan on kiinni sellasella kierreholkilla, mutta vaikka sen kiertää auki, ei vaijeri anna yhtään periksi. Onkohan sen irrotuksessa joku kikka vai joutuuko avaamaan kaasarin 
Ja samalla voisi joku vihjaista, onko takakardaanin murroksen suojakumin vaihto miten hurja homma.

Ja samalla voisi joku vihjaista, onko takakardaanin murroksen suojakumin vaihto miten hurja homma.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
VRCF
Vinssin kiinnitys ja äänitorven uusi sijoituspaikka
Minun Hondassa jää aluslevyn korvakkeiden ja rullakidan väliin aika paljon tyhjää. Vinssin ohjeen mukaan korvakkeet pitäisi kiinnittää rullakitaan mutta ei sitä voi kiinnittää sillä tavalla. Kun vinssi on kiinnitetty mallikohtaiseen rautaan, väliä jää jotain 15 cm. Onko tuo vinssin kiinnitys tehty oikein?
Vinssi on ihan uusi Bronco 2500 LBS ja Honda on vuosimallia 2002 (ainakin myyjän mukaan) oleva 350 TRX FM 4x4 Fourtrax. Ostin liikkestä yhtenä pakettina (vinssi, puskulevy, yleiskärry ja mönkijä).
Mihin olette siirtäneet äänitorven kun sen johto on aika lyhyt? Äänitorvi roikkuu tällä hetkellä irrotettuna vinssin vieressä kun se ei voi olla entisessä kiinnityspaikassa (tulee muuten vinssin köyden eteen).
En ole vielä tutkinut tarkemmin mutta mistä löytyy tuo johto (ja miten se kiinnitetään kontaktoriin) ettei vinssi kuluta virtaa kun avain ei ole ON-asennossa: "Once the handle bar switch is mounted, route the two bullet terminal wires back to where the contactor will be mounted. Splice the end of the red 20ga wire to a key controlled electrical wire of the ATV. Using a test light, locate a suitable wire from the ATV key switch. The wire should only have power when the key is in the 'ON' position."
Näyttää nuo vinssin sähköjohdot olevan aika lyhyet. En ole vielä mitannut yltääkö ne sopivasti akulle saakka.
Vinssi on ihan uusi Bronco 2500 LBS ja Honda on vuosimallia 2002 (ainakin myyjän mukaan) oleva 350 TRX FM 4x4 Fourtrax. Ostin liikkestä yhtenä pakettina (vinssi, puskulevy, yleiskärry ja mönkijä).
Mihin olette siirtäneet äänitorven kun sen johto on aika lyhyt? Äänitorvi roikkuu tällä hetkellä irrotettuna vinssin vieressä kun se ei voi olla entisessä kiinnityspaikassa (tulee muuten vinssin köyden eteen).
En ole vielä tutkinut tarkemmin mutta mistä löytyy tuo johto (ja miten se kiinnitetään kontaktoriin) ettei vinssi kuluta virtaa kun avain ei ole ON-asennossa: "Once the handle bar switch is mounted, route the two bullet terminal wires back to where the contactor will be mounted. Splice the end of the red 20ga wire to a key controlled electrical wire of the ATV. Using a test light, locate a suitable wire from the ATV key switch. The wire should only have power when the key is in the 'ON' position."
Näyttää nuo vinssin sähköjohdot olevan aika lyhyet. En ole vielä mitannut yltääkö ne sopivasti akulle saakka.