nyt on tullut kaksi tegua bongattua vantaan korsossa toinen oli punainen nelisatku ja musta 250cc (ehkä) mukava huomata että täälläkin näitä pyörii. itse ajelen 425:lla tegulla kättä pystyyn kun törmätään
Tänään nähty harmaa crossimönkijä Veikkolan nesteellä. Kuskin näin vasta ikkunasta ku poistu jo paikalta. Oltiin kahdella TGB:llä liikenteessä, tankattiin koje ja kuskit.
fka kirjoitti:Tänään nähty harmaa crossimönkijä Veikkolan nesteellä. Kuskin näin vasta ikkunasta ku poistu jo paikalta. Oltiin kahdella TGB:llä liikenteessä, tankattiin koje ja kuskit.
Mihis aikaan oli itse kävin tankkailemassa siinä 15:30 maissa kun mökille olin menossa (mustalla derbillä kumminkin)
fka kirjoitti:Tänään nähty harmaa crossimönkijä Veikkolan nesteellä. Kuskin näin vasta ikkunasta ku poistu jo paikalta. Oltiin kahdella TGB:llä liikenteessä, tankattiin koje ja kuskit.
Mihis aikaan oli itse kävin tankkailemassa siinä 15:30 maissa kun mökille olin menossa (mustalla derbillä kumminkin)
Nyt täytyy paljastaa tyhmyyteni, voi olla mustakin eikä ole ajasta mitään hajua. Kun olen ajelemassa mönkijällä tai prätkällä niin pidän puhelimen äänettömällä enkä seuraa aikaa ollenkaan. Aika menee niin nopeaan että ei viitti ottaa stressiä kotiinpaluu ajoista, tulen sitten kun olen ajellut omasta mielestä tarpeeksi Meillä oli mönkijät siinä vieressä parkissa kuitenkin, kaikki kolme vierekkäin.
tuossa 14:30 paikkeilla taas mannerheimintiellä tilkan jälkeen keskustaan päin meni TL crossi punanen..
koitin pikkasen lapaa nostella autosta mut näytti olevan tarkkailu päällä noita autoja kohtaan et taisi mennä keskittyminen niihin.. ainakin itse huomannut et crossikypärä ja ajolasit päässä saa olla himpun tarkka keskustassa noita autoilijoita kohtaan