Odes 400 4X4 mittaristo
Odes 400 4X4 mittaristo
Mulla on ko. kampe ja mittari vähän temppuilee. Kun pistää virrat päälle niin siinä on kaikkea epämääräistä sotkua, eikä saa selvää että kuinka lujaa esim. ajaa tai mikä vaihde on päällä ym. Sivustapäin kun mittaristoa katsoo niin näkee kaiken normaalisti mutta normaali istuma-asennosta ei. Välillä on tehnyt sillä tavalla että on näkynyt normaalisti mutta taas seuraavan käynnistyksen aikoihin taas ollut vähän epäselvää. Kun virrat ei ole päällä niin siinä näkyy kaikkee semmoista tummaa. Käyttäytyy vähän niinkuin taskulaskimen näyttöä painettaessa. Kuka osais auttaa että missä vika. Silmissä se vika ei ole, koska muutkin näkee sen.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 550 EFI T3 -15
Re: Odes 400 4X4 mittaristo
itellä oli sama ongelma uutena,meni takuuvaihtoon,uus mittari tilalle,ja puolivuotta on kestänyt ainakin tähänasti,jos taakuuta jäljellä ota myyjäliikkeesseen yhteyttä menee takuuseen,motor powerilta saa ostettua mittarin 189e,löytyy muitakin varaosia,ne myypii odeksia,boss 400 nimellä.tomola kirjoitti:Mulla on ko. kampe ja mittari vähän temppuilee. Kun pistää virrat päälle niin siinä on kaikkea epämääräistä sotkua, eikä saa selvää että kuinka lujaa esim. ajaa tai mikä vaihde on päällä ym. Sivustapäin kun mittaristoa katsoo niin näkee kaiken normaalisti mutta normaali istuma-asennosta ei. Välillä on tehnyt sillä tavalla että on näkynyt normaalisti mutta taas seuraavan käynnistyksen aikoihin taas ollut vähän epäselvää. Kun virrat ei ole päällä niin siinä näkyy kaikkee semmoista tummaa. Käyttäytyy vähän niinkuin taskulaskimen näyttöä painettaessa. Kuka osais auttaa että missä vika. Silmissä se vika ei ole, koska muutkin näkee sen.
--Ojankautta Kiitos--
Ex: odes L7 vm07
Ex: odes L7 vm07
Vapor Mittaristo
Itse ostin tarvikemittarin on ollut nyt 2kk ja toiminut ongelmitta Linhaissa
http://www.veku.net/product_info.php?products_id=491
- TATU
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
- Viesti:
Se on verkkokauppa joka myy mönkijöitä, mopoja ja lisävarusteita niihin ja se sijaitsee Ylöjärvellä (niillä saattaa olla myös tavallinen myymälä tuolla Ylöjärvelle mutta siitä mä en ole 100 prosenttisen varma)tomola kirjoitti:Matako?! Mikä helv se on?
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
Re: Vapor Mittaristo
Onkohan tuolla odekseen vastaavaa mittaria? Minä en ainakaan löytänyt.petej kirjoitti:Itse ostin tarvikemittarin on ollut nyt 2kk ja toiminut ongelmitta Linhaissa

Kävisköhän suoraan honda foremanin mittari? Tietenkin varmaan on hieman kalliimpi mutta vois olla varmempi. Hondan suodattimet olen jo laittanut kiinni, joten aina kun joku osa menee mäsäksi niin vois laittaa tilalle hondan osan. Jospa se sitten tulevaisuudessa ois täysin honda

- rikke76
- 2WD
- Mönkijä:: ODES 400 4x4 TL
- Viesti:
Re: Odes 400 4X4 mittaristo
Huhu kertoo ettei tuo mittari siedä kauheesti vettä...