Hei
Olisiko täällä Pohjois-Savossa "mönkijätapahtumia" tai edes yhteisiä kahvinjuonteja "Veijio Essolla", kun tuo Helsinginseutu on niin syrjässä, ettei sinne saakka viitti ajalla tapahtumiin. Olisi tosi mukava tavata samanhenkisiä kavereita ja kruisaillla yhdessä Nyt Kaikki Pohjois-Savon mönkijähenkiset ottakaa yhteyttä!
~Hant
Sonkajärven suunnalla ajeltiin tänäkin viikonloppuna kolmen mönkijän voimin. Tosin vain metsäautoteitä mutta kuitenki. Mukaan mahtuu kyllä jos kiinnostusta löytyy. Muutamat makkaranpaistopaikat on tiedossa ja kyllähän siellä kahvitkin kiehauttaa.
Kyllä kiinnostaa. sonkajärvelle ei ole mahdoton matkakaan täältä Kiuruvedeltä. Mulla on takatuuppari tieliikennemalli, joten ajelitteko semmoisia paikkoja missä pääsee takavedollakin?
Minä ainakin kuljen Vieremällä töissä opena, että mulla käy Vieremänläinen todella hyvin. Ei kait se tartte rekkarissa olla jos ajellaan vähän syrjäsemmässä? Mitä lie muut mieltä? Mulla kyllä käy ERITTÄIN hyvin
On jääny vähän vähemmälle tää foorumin lukeminen kun nuo työt painaa päälle mutta parinviikon päästä olis lomaa joten sillon voisi katsella jotain ajelua. Kyllä pärjää kaksivetoisella jos ajellaan metsäautoteitä ja hiekkamonttuja siellä välillä.
Iisalmessa puuhaillaan paraikaa pohjois-savoon mönkijäyhdistys asiaa pystyyn ja eiköhän sitä sen myötä saada järkättyä tapahtumia / maastoja (toivottavasti ainakin) käyttöön?!?!
Jos ja kun on jollakulla halukkuutta ottaa osaa toimintaan niin voi etukäteen laitella viestiä tulemaan niin saadaan vähän "kartoitettua" innokkaita
Laittelen lisää infoa kunhan asioissa päästään taas eteenpäin!!
Ylä-savon mönkkärit ry:n perustamiskokous 6.8.2008 ravintola olut mestarissa klo 18.00.
paikalle toivotaan mönkijä, off-road ja enduro harrastajia sekä muita asiasta kiinnostuneita...
Mietin vaan tuossa, että kummalla Pollella pyyhältäis paikalle, jetillä menee puoli tuntia Runnin sulussa ja vartti matkoissa. Pitänee ajaa tiemallilla, vesiversiolla olis voinu yhden(?) kokouskaljan ottaa. Jokatapauksessa mukana ollaan.